Skip to main content

AUDIENŢE. Audienţa „a întors” toate scaunele. Vocea României, lider detaşat de audienţe cu ultimele audiţii pe nevăzute. Ce a făcut iUmor?

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Câţi români au văzut ultima ediţie a audiţiilor pe nevăzute de la Vocea României? Show-ul jurizat de Smiley, Tudor Chirilă, Horia Brenciu şi Irina Rimes au pus Pro TV pe primul loc în audienţe, pe intervalul de instersecţie cu emisiunea iUmor.

Publicitate

Talent show-ul de la Pro TV a fost urmărit de aproximativ 1,7 milioane de privitori din toată ţara pe minut. Cifrele au fost mai mari decât acum o săptămână, cu aproape 200.000 de telespectatori mai mult.

Antena 1, cu iUmor, s-a clasat pe locul trei, sub Kanal D care difuza pe intervalul de intersecţie Vocea României - iUmor serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1 a fost al doilea post la oraşe şi pe segmentul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:15):

NAŢIONAL. Vocea României a crescut în audienţe faţă de săptămâna trecută, cu ultima ediţie a audiţiilor pe nevăzute.

Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut, cu aproximativ 200.000 mai mult decât vinerea trecută.

Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, s-a clasat pe poziţia a doua şi a fort urmărit de aproximativ 1,1 milioane de privitori, pe intervalul de intersecţie Vocea României - iUmor.

iUmor, de pe Antena 1, s-a clasat pe locul trei, dar a avut cifre mai bune decât vinerea trecută. Show-ul a crescut la un milion de telespectatori, de la aproximativ 830.000.

URBAN. Pro TV, cu Vocea României, a avut cifre duble la oraşe, faţă de Antena 1 şi Kanal D. Show-ul muzical a reuşit să adune o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut, pe tot intervalul în care s-a intersectat cu iUmor.

Show-ul de comedie al Antenei 1 a trecut, la oraşe, peste Kanal D. Totuşi, a avut cifre la jumătate faţă de Vocea României. iUmor a fost urmărit de aproximativ jumătate de milion de privitori pe minut.

Kanal D a fost pe locul trei, pe interval, unde a scos audienţe apropiate de Antena 1.

COMERCIAL. Diferenţa dintre lider şi următoarele două locuri s-a păstrat şi pe segmentul de public tânăr. Vocea României, de la Pro TV, a avut aproximativ 430.000 de urmăritori tineri în fiecare minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor de la Antena 1.

Locul doi a fost ocupat de show-ul de comedie al postului Intact. iUmor a avut aproape 250.000 de telespectatori în fiecare minut, pe acelaşi interval orar.

Kanal D a prins locul trei, pe interval, dar a fost la distanţă de primele două televiziuni din top. Postul Dogan a scos o medie de aproximativ 145.000 de telespectatori tineri, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.720.000 9.7 21.4
2 Kanal D 1.108.000 6.2 13.7
3 Antena 1 1.078.000 6.1 13.4
4 Romania TV 514.000 2.9 6.4
5 Antena 3 425.000 2.4 5.3
6 Prima TV 346.000 1.9 4.3
7 National TV 207.000 1.2 2.6
8 TVR 2 170.000 1 2.1
9 DigiSport 1 137.000 0.8 1.7
10 Pro 2 135.000 0.8 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.008.000 10.5 24
2 Antena 1 513.000 5.4 12.2
3 Kanal D 468.000 4.9 11.1
4 Romania TV 329.000 3.4 7.8
5 Antena 3 246.000 2.6 5.9
6 Prima TV 126.000 1.3 3
7 National TV 119.000 1.2 2.8
8 DigiSport 1 101.000 1.1 2.4
9 Pro 2 84.000 0.9 2
10 TVR 2 65.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 427.000 9.9 28.5
2 Antena 1 247.000 5.7 16.5
3 Kanal D 145.000 3.4 9.7
4 Prima TV 55.000 1.3 3.7
5 DigiSport 1 53.000 1.2 3.5
6 Romania TV 44.000 1 3
7 Comedy Central 44.000 1 3
8 National TV 37.000 0.8 2.4
9 Antena 3 28.000 0.6 1.9
10 Digi 24 24.000 0.6 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    "Razvanele", stii sa citesti ? In legatura cu "a trecut de 10 pe comercial", eu am pus o intrebare in primul meu comentariu. Nu am zis ca a avut peste 10. E greu sa intelegi ?
    Si "a avut 9,6 puncte de rating" pe comercial ? Inseamna ca a stat mai bine fata de "recordul Chefilor" de luni; emisiune ce a avut "27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating".
  • Expertul Expertul
    @Camelia, Serialul sacrificiul nu prinde pentru ca este produs de asa zisa mare regizoare! Trebuie sa ne intoarcem mult in trecut, pentru a
    gasi un serial de mare succes, in portofoliul acestei regizoare. Mama telenovelelor are doar esecuri pe linie din 2009, cand s-a incheiat serialul Regina. Nu inteleg cum reuseste aceasta individa sa fraiereasca managerii din TV sa mai investeasca in serialele ei, dupa asa multe esecuri! Vremea mamei telenovelelor a apus, dar asa zisa mare regizoare n-a inteles ca ar fi timpul sa se retraga.
  • Mile Mile
    Tot sub 10, chefii peste ei din nou
  • Expertul Expertul
    @dalien, Anul acesta, show-ul Vocea României va avea 8 ediții de audiții pe nevăzute, 4 knockout-uri, o ediție de confruntări și 3 show-uri live - 2 semifinale și marea finală.
  • Camelia Camelia
    Sunt o fana a serialului Sacrificiul, dar daca nu are audiente mari nu-mi pasa, cred ca ar trebui publicate oricum. Serialul este bun, dar sufera pentru ca Antena 1 vrea sa-l foloseasca pentru a promova Antena Play. Strategie de marketing gresita.
    Ceva neplacut in legatura cu acest serial este ca fanii (cei care au vazut toate interviurile) s-au cam prins ca in spatele povestii, exista o rivalitate intre actorii cu scoala si cei fara. Sunt oameni care au facut facultati mai grele decat actoria si tot nu profeseaza, asa ca fiti mai modesti. Robert De Niro nu are nici el scoala, inseamna ca nu e actor????
  • dalien dalien
    Au scos de tot etapa de Batalii (in care cate doi concurenti se dueleaza cantand in duet), care a fost dintotdeauna unul dintre cele mai recognoscibile elemente ale acestui format. Cine schimba regulile an de an dintr-o dorinta prosteasca de a "inova" face o treaba groaznica si ar putea sa lase formatul asa cum era original, ca nu avea nimic sarmanul. Intr-un an sunt knockout-uri cu cate trei concurenti care se rotesc, in alt an cu cate doi, intr-un an concurentii salvati stau pe fotolii si pot fi inlocuiti oricand. Ba un sezon are 3 live-uri, ba 5, apoi iarasi 3. Intr-un an fiecare antrenor are cate un concurent in finala, in urmatorul poate sa aiba doi sau niciunul, anul urmator ne razgandim. Dar sa scoti complet o etapa din show e deja ridicol. Haos complet.

    Daca tot taie din emisiune pentru ca auditiile scot audientle cele mai bune si restul e de umplutura, o sa ajunga sa faca un sezon cu cinspe auditii pe nevazute si finala direct, si aia inregistrata. Mai lasati-o-n colo de treaba.
  • Răzvan Răzvan
    Dorule ,iar visezi ,a trecut de 10 pe comercial în capul tau ,a avut 9,6 puncte de rating mai putin decat pe intervalul de intersectie,vezi audientele pe fb Vocea României!
  • D D
    "Razvanele", degeaba scade daca diferenta fata de "iUmor" o sa fie tot de peste 2 puncte rating pe comercial. Si de "Visuri la cheie" nu zici nimic ?
  • Iuli Iuli
    Antena1 nu are de gand sa schimbe iUmor duminica si vinerea un film?
    Pierd audienta din prostia unor incompetenti
  • Expertul Expertul
    Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 29.8% share, în timp ce postul de televiziune antualeta 1, s-a clasat pe locul doi, cu numai 4.8 puncte de rating și 14.9% share.
  • Răzvan Răzvan
    Dorule ,saptamana viitoare iar o sa scada "Vocea urlatoare" ,acum a prins ceva mai bine fiindca au fost ultimile audieții pe nevazute!
  • D D
    Slabut "Razvanele"... Lider cu diferenta de doar 0,1 puncte rating pe comercial ? Dar de audientele emisiunii "Visuri la cheie" de miercuri nu zici nimic ?

    "Emisiunea Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.2 puncte de rating și 13% share."
  • marian marian
    Alex Putina aici se discuta de Vocea nu despre acces in.............. daca nu ai argumente la comentariu de la vocea tu gasesti altceva si diferenta este nesemnificativa odata la 3 luni are si acces un pumn de audienta miniscula .
  • D D
    "Pro TV", aproape dubu pe comercial fata de "Antena 1". Si o crestere de 2,5 puncte rating fata de saptamana trecuta. "Antena 1", doar cu 0,2...
    9,9 pe intervalul de intersectie. Inseamna ca pe tot intervalul emisiunii "Vocea Romaniei", a avut peste 10 pe comercial ?

Trimite un comentariu

sus