Skip to main content

Cum ajungi vlogger. Samsung şi YouTube Premium vor să crească o nouă generaţie de microinfluenceri

 
Cum ajungi vlogger. Samsung şi YouTube Premium vor să crească o nouă generaţie de microinfluenceri

Brandurile caută o nouă generaţie de influenceri. Samsung România împreună cu YouTube Premium au dat startul înscrierilor în campania Stream Your Dream – Vlog Your Way Up, program de mentorat dedicat creatorilor de conţinut video.

Publicitate

Obiectivul? Formarea unei generaţii noi de micro-influenceri.

Demarat în 2017, cele patru ediţii care au avut loc până acum au fost gândite sub forma unor module cu tematică diferită adresând creatori de conţinut cu pasiuni diverse (tehnologie, fotografie, călătorii etc.), abordând etapele de mentorat teoretic si practicat.

Ce se întâmplă în ediţia cinci Stream Your Dream – Vlog Your Way Up

Ediţia cu numărul cinci se adresează creatorilor de conţinut video la început de drum, care vor să ştie ce se află în spatele unei cariere de succes în mediul online.

Mentorii acestui program sunt vloggerii:

  • George Buhnici, cu cel mai mare canal de tech din România,
  • Andreea Balaban, vloggeriţă de fashion & beauty,
  • Radu Constantin, creator de conţinut de entertainment,
  • Maximilian Ioan, unul dintre cei mai vechi vloggeri din zona de gaming
  • Noaptea Târziu, trio-ul care a creat cele mai virale parodii muzicale.

Gazda evenimentului va fi Mihai Hash, primul vlogger care a atins pragul de un milion de subscriberi pe YouTube.

Această colaborare are ca obiectiv punerea la dispoziţie de resursele necesare oricărui creator de conţinut care vrea să se dezvolte în acest domeniu: tehnologia necesară pentru a crea materiale video, precum noile Samsung Galaxy Note10 şi Note10+, platforma unde să îşi poate expune munca: YouTube, împreună cu opţiunile avansate YouTube Premium şi YouTube Music, dar şi sfaturi pentru a avea succes de la mentorii din campanie, precum şi de la reprezentaţii Samsung şi YouTube.

Simona Panait, Director de Marketing Samsung România şi Bulgaria

„Suntem entuziasmaţi că avem ocazia să strângem laolaltă unii dintre cei mai talentaţi creatori de conţinut online, care vor împărtăşi din experienţa lor cu cei aflaţi la început de drum, care sunt atraşi de acest domeniu, dar poate nu ştiu de unde să înceapă sau de ce abilităţi sau resurse au nevoie. Ştim că accesul la tehnologie este unul dintre factorii cei mai importanţi pentru a crea conţinut de calitate, motiv pentru care Samsung a crezut de la început în acest proiect şi în importanţa tehnologiei pentru devoltarea unei noi generaţii de creatori de conţinut.”

Dan Oros, Head of Marketing Google & YouTube România

„YouTube este locul unde creatorii de conţinut construiesc comunităţi în jurul unor pasiuni comune, în toate domeniile: de la tehnologie şi gaming, până la muzică şi fashion. Iar numărul acestor persoane creative este în continuă creştere în România. Suntem încântaţi să ne implicăm în acest proiect pentru a ajuta noua generaţie de creatori să se afirme şi să dezvolte conţinut de calitate."

Condiţii de participare la Stream Your Dream, ediţia a 5-a

Data limită de înscriere în campania Stream Your Dream este 27 octombrie 2019.

Cei care vor să se înscrie în program sunt îndemnaţi să se înscrie în platforma Stream Your Dream cu cel mai bun video de-al lor realizat în 2019 sau cu un video creat special pentru această campanie care să răspundă la întrebarea: „care este visul tău?”

Participanţii trebuie să aibă un canal de YouTube public şi minimum 1000 de subscriberi pentru a fi eligibili.

300 de oameni vor fi selectaţi şi vor primi accesul la conferinţa care va avea loc pe 9 noiembrie.

Criteriile de jurizare vor fi: respectarea tematicii, creativitatea, precum şi relevanţa.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • O bae O bae
    Da de ce nu ii invatati in primul rand sa fie oameni? Ca papagali vor fi toata viata!
  • dandy ackonescu dandy ackonescu
    Acest subiect imi face rau la stomac. Mihai Hash si-a schimbat masina, sau ne spune in continuare sa fim eco, dar fara sa intrebam de ce masina lui polueaza atat de mult? Mai promoveaza transportul in comun? Avem voie sa-l intrebam de ce el nu face acelasi lucru?

Trimite un comentariu

sus