Skip to main content

Două trofee pentru MSL The Practice la o competiţie internaţională de business. Ce campanii au fost premiate

 
Foto: Worldshoppingcenter.altervista.org
Foto: Worldshoppingcenter.altervista.org

Agenţia MSL The Practice este dublu câştigător la un festival internaţional. Este vorba de două trofee - Argint şi Bronz - la Festivalul International Business Awards, decernate de Organizaţia Stevie Awards din Statele Unite.

Publicitate

The Practice a fost premiată cu un Silver Stevie şi un Bronze Stevie, în cadrul celei de-a 16-a ediţii anuale a competiţiei, fiind şi singura agenţie din România aflată printre câştigători.

Cele două distincţii au venit în urma a două campanii, una realizată pentru IKEA şi alta pentru Remington.

  • Silver-ul, din categoria Corporate Communications, a mers către proiectul „Equality Works Better” pentru IKEA România.

Campania tratează problema egalităţii dintre bărbaţi şi femei, adică dreptul fiecărei persoane de a fi tratată în mod echitabil şi de a i se oferi şanse egale, indiferent de sex.

„IKEA România, Carta Diversităţii din România şi Ambasada Suediei au lansat un Apel la Acţiune la nivel de CEO de companii şi un Grup de Lucru pentru Egalitatea de Gen, o serie de companii şi organizaţii care pledează pentru reprezentarea egală a femeilor în funcţii de conducere, salariu egal pentru aceeaşi muncă şi oportunităţi egale pentru femei şi bărbaţi”, menţionează reprezentanţii proiectului.

La doi ani de la debut, campania a reuşit să reunească Preşedinţia României, Ambasada Suediei, autorităţi de stat şi unele dintre cele mai mari companii din România pentru a forma un grup de lucru care este hotărât să ia angajamentul egalităţii de gen. Campania a generat o acoperire media de peste 200 de articole, pe subiect, completează aceeaşi sursă.

  • Bronze-ul, din categoria Marketing - Produse de consum, a fost adjudecat de campania „Get your YOU on!” pentru brandul Remington România.

Proiectul a pus în discuţie diverse stereotipuri care îi determină pe bărbaţi să facă alegeri conforme mai degrabă presiunilor sociale, decât propriilor planuri şi aşteptări.

„Campania a abordat un subiect foarte sensibil şi a reuşit să producă un impact semnificativ atât asupra consumatorilor, cât şi asupra performanţei de business a Remington”, spun reprezentanţii agenţiei.

La ediţia din 2019 International Business Awards s-au înscris organizaţii din 74 de ţări.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus