Skip to main content

McCann PR, noua agenţie a brandului Huawei

 
Sursa foto: Facebook Huawei
Sursa foto: Facebook Huawei

Huawei Consumer Business Group lucrează cu o nouă agenţie de PR. McCann PR a fost desemnată câştigătoare, în urma unui proces de selecţie, desfăşurat recent.

Publicitate

Aceasta se va ocupa de dezvoltarea şi implementarea strategiei de relaţii publice şi gestionarea situaţiilor de criză, precum şi de comunicarea de brand şi conţinutul creativ, prin intermediul echipei dedicate de Tech PR şi al departamentului de creaţie al agenţiei, anunţă McCann PR.

Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:

„Ne plac provocările, ne place această industrie foarte mult, suntem oameni pasionaţi de tehnologie şi inovaţie şi credem că această nouă colaborare vine cu noi oportunităţi.

Echipa noastră are expertiză vastă în domeniu şi suntem convinşi că tot know how-ul acumulat până în acest moment va reprezenta un atu pentru acest drum pe care îl vom parcurge împreună cu Huawei, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri la nivel global.

Suntem siguri că acest parteneriat va fi unul bazat pe încredere şi entuziasm şi abia aşteptăm să ducem la bun sfârşit primele proiecte în echipă completă.”

Sabina Ştirb, Head of Communication, Huawei Consumer Business Group:

„Dorinţa de evoluţie şi inovaţie, creativitatea, determinarea care ne încurajează să ne depăşim limitele, toate fac parte din mixul pe care Huawei îl îmbrăţişează în acţiunile sale la nivel local, cât şi global.

Iar acest mix vine cu nevoi specifice: un partener de încredere, cu valori şi principii asemănătoare, obiective strategice ambiţioase dar şi cu ceva în plus. McCann PR este un astfel de partener alături de care să dezvoltăm o abordare creativă şi specializată pentru domeniul nostru în continuă transformare.”

În ultimii 10 ani, agenţia McCann PR a mai lucrat pe zona de IT&Tech, cu clienţi precum Microsoft, HTC, Honor, UPC România, Ericsson, Philips TV sau Konica Minolta.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus