Skip to main content

Toată România vede cum pierde România. Câţi români s-au uitat la meciul România – Suedia

 
Foto: GSP.ro
Foto: GSP.ro

AUDIENŢE. Prima vineri seară din acest sezon în care un program a avut audienţe mai mari decât Vocea României. O seară cu meciul Naţionalei. Câţi români s-au uitat la meciul România – Suedia (0-2), pe Pro TV?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciului.

La meciul pierdut de români s-au uitat, pe Pro TV, peste 2,6 milioane de români. Au fost cu un milion mai mulţi decât la Vocea României, show-ul dat de Pro TV chiar înainte de România Suedia.

De notat la meci audienţa pe publicul tânăr, comercial: aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor erau pe Pro TV, la meci. Cifrele au fost de aproape patru ori mai mari decât locul următor, Kanal D.

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România – Suedia (21.45-23.37), detaliat:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul România – Suedia.

Audienţa Pro TV a fost de două ori şi jumătate mai mare decât a locului doi (ocupat de Kanal D) şi de pe peste cinci ori mai mare decât locul trei – Antena 1.

Cota de piaţă: 36%, ceea ce înseamnă că peste o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la meci.

URBAN. La oraşe, audienţa meciului România – Suedia a sărit de 1,4 milioane de telespectatori pe minut. O audienţă de trei ori peste locul al doilea (Kanal D) şi de peste cinci ori peste locul al treilea (Kanal D)

COMERCIAL. Din publicul partidei de fotbal, 630.000 de telespectatori au fost din publicul comercial (18-49 de ani). Pe acest target, audienţa Pro TV a fost de aproape patru ori peste locul al doilea şi de aproape cinci ori peste poziţia a treia.

Cotă de piaţă de peste 45%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care aveau televizoarele deschise erau pe meci.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul meciului România-Suedia (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.632.000 14.8 36.1
2 Kanal D 1.051.000 5.9 14.4
3 Antena 1 559.000 3.1 7.7
4 Romania TV 341.000 1.9 4.7
5 Antena 3 272.000 1.5 3.7
6 Diva 141.000 0.8 1.9
7 Antena Stars 136.000 0.8 1.9
8 TVR 1 132.000 0.7 1.8
9 National TV 125.000 0.7 1.7
10 Pro 2 120.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul meciului România-Suedia (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.408.000 14.7 36.7
2 Kanal D 497.000 5.2 13.0
3 Antena 1 265.000 2.8 6.9
4 Romania TV 166.000 1.7 4.3
5 Antena 3 156.000 1.6 4.1
6 Diva 109.000 1.1 2.9
7 TVR 1 82.000 0.9 2.2
8 Antena Stars 81.000 0.8 2.1
9 Pro 2 67.000 0.7 1.7
10 National TV 56.000 0.6 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul meciului România-Suedia (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 630.000 14.7 45.1
2 Kanal D 167.000 3.9 12.0
3 Antena 1 133.000 3.1 9.5
4 Diva 38.000 0.9 2.7
5 Romania TV 30.000 0.7 2.2
6 TLC 23.000 0.5 1.7
7 TNT 20.000 0.5 1.5
8 Antena Stars 20.000 0.5 1.4
9 Digi 24 19.000 0.4 1.4
10 National TV 19.000 0.4 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Prima vineri când Vocea României nu a fost cel mai urmărit program al zilei


În seara cu meciul de fotbal, Pro TV a difuzat Vocea României mai devreme, de la ora 20.00. A fost prima zi de vineri din acest sezon când Vocea României nu a fost cel mai urmărit program al zilei. A fost însă cel mai vizionat pe interval.

Peste 1,7 milioane de români s-au uitat la show-ul prezentat de Pavel Bartoş (faţă de 1,2 milioane la Kanal D şi aproape 1,2 milioane la Antena 1).

Show-ul cu Tudor Chirilă, Smiley, Horia Breciu şi Irina Rimes a fost lider de audienţă, detaşat, şi pe celelalte targeturi.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-21.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.748.000 9.8 19.7
2 Kanal D 1.201.000 6.7 13.5
3 Antena 1 1.161.000 6.5 13.1
4 Romania TV 584.000 3.3 6.6
5 Antena 3 451.000 2.5 5.1
6 National TV 334.000 1.9 3.8
7 TVR 2 208.000 1.2 2.3
8 TVR 1 202.000 1.1 2.3
9 B1TV 149.000 0.8 1.7
10 Digi 24 142.000 0.8 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 922.000 9.6 21.2
2 Kanal D 534.000 5.6 12.3
3 Antena 1 459.000 4.8 10.6
4 Romania TV 293.000 3.1 6.7
5 Antena 3 237.000 2.5 5.4
6 National TV 176.000 1.8 4.0
7 TVR 2 105.000 1.1 2.4
8 Digi 24 102.000 1.1 2.4
9 TVR 1 99.000 1.0 2.3
10 B1TV 85.000 0.9 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.00-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 378.000 8.8 26.1
2 Antena 1 219.000 5.1 15.2
3 Kanal D 154.000 3.6 10.6
4 National TV 51.000 1.2 3.6
5 Romania TV 47.000 1.1 3.2
6 TVR 2 35.000 0.8 2.4
7 Diva 32.000 0.7 2.2
8 Digi 24 32.000 0.7 2.2
9 Antena 3 29.000 0.7 2.0
10 Pro Cinema 27.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

VEZI audienţa ediţiei Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Unde e "milica" ? Aici nu comenteaza ? Plini de pensionari la "Antena 1".
  • @Daniel,
    Tu te uiti la Realitatea? Gusa cat de departe este de Voiculescu? Care este prejudiciul acolo? Cat de spalati pe cerebel sunt unii TFL-isti. Lozinici, dar daca este sa se aplice lor ... lucrurile devin mai nuantate, de genul "Liberatatea de exprimare", "Libertatea presei" etc.
  • Dezastru pentru "Antena 1", nu "milica" ? "Pro TV", de 5 ori peste pe comercial...

    Dar "Acces Direct", mereu pe locul 2 pe comercial, sub "Ce spun romanii" (5,5 rating; si mult mai ieftin). Iar "Acces" domina la pensionari...
    Crestere si pentru "Ce spun romanii", 5,5 comercial fata de septembrie (doar 3,5).
  • Numai *** ridica Antenele in slavi sau pe VVD.
    Tara asta e plina *** si *** ce ***.
  • stai linistit ***, nu ai la ce sa te uiti , fiind o piata saraca
  • Eternul *** Razvan este rugat sa-si plimbe umorile in curtea patronului sau penal... Mi-e sila de ideile lui putine si fixe, emise contra ***.
  • Daniel ,du-te si te culca, ai obosit sa *** pe Voiculescu si Antenele!
  • NU VA MAI UITATI OAMENI BUNI LA TELEVIZIUNILE INFRACTORULUI DAN VOICULESCU.

    CEI CARE SE UITA SA II SPUNETI SA PLATEASCA SI PREJUDICIUL DE 60 DE MILIOANE DE EURO

    CU 60 MILIOANE EURO FACEAI UN SPITAL. ASA CU BANII ACEIA SE INTRETIN TELEVIZIUNILE DE SPALRE PE CREIER SI PROPAGANDA PESEDISTA DIN GRUPUL ANTENELOR
  • "iumor" se descurca cat de cat dar era mai bine daca - l mutau duminica. Sa le fie învatatura de minte ,asa au pierdut pozitia de lider duminica !
  • Corectati unde ati scris ca pe locul doi în mediul urban a fost Kanal D si pe trei tot Kanal D , este Antena 1 nu Kanal D .

Trimite un comentariu

sus