Skip to main content

AUDIENTE TV. Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie

 
AUDIENTE TV. Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Reţetele vechi de divertisment merg cel mai bine. Emisiuni cu „tradiţie” de pe Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au fost cele mai urmărite în luna octombrie.

Publicitate

În topul emisiunilor, la nivel naţional, avem opt producţii cu peste un milion de telespectatori pe ediţie: trei de pe Pro TV, trei de pe Antena 1 şi două de pe Kanal D.

Vocea şi Visuri la cheie sunt cele mai urmărite emisiuni de pe Pro TV, iar Chefi la cuţite şi Te cunosc de undeva au cele mai bune cifre pentru Antena 1.

Kanal D se remarcă în continuare cu Roata norocului şi Se strigă darul. Tentativa Kanal D de a aduce un nou format în grilă, „Îmi place dansul”, n-a avut succes în audienţă.

Paginademedia.ro prezintă audienţele principalelor emisiuni de divertisment în luna octombrie 2019:

NAŢIONAL. Trei emisiuni de pe Pro TV conduc topul celor mai urmărite producţii, la nivel naţional. Visuri la Cheie şi Vocea României au avut cifre aproape la egalitate. Fiecare a obţinut o medie de peste 1,6 milioane de privitori.

Locul al treilea îi revine emisiunii Şef sub acoperire, o emisiune de o oră, cu o medie de 1,3 milioane de privitori.

Pe patru în topul emisiunilor de divertisment a intrat cea mai urmărită producţie a Kanal D, Roata norocului, cu 1,3 milioane de telespectatori.

Emisiunea Îmi place dansul, pariul Kanal D pentru această toamnă, n-a mai avut loc în top 20 emisiuni după ce a fost mutat după ora 22.00.

Kanal D a făcut însă audienţă cu „reţete” mai vechi, cum ar fi „Se strigă darul”.

URBAN. Vocea României este show-ul lunii octombrie şi la oraşe. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 945.000 de persoane, media la oraşe. Este urmat de Visuri la cheie, de pe Pro TV, cu o medie de 815.000 de persoane.

Al treilea loc pe podiumul audienţelor este ocupat de Antena 1 şi Chefi la Cuţite, o emisiune cu o medie de 700.000 de privitori, media pe ediţie.

Poziţie bună şi pentru emisiunea Te cunosc de undeva, de pe Antena 1, care a avut primul loc la oraşe aproape în fiecare ediţie din octombrie.

Quizz-show-ul Ce spun românii, prezentată de Cabral la Pro TV, a obţinut cifre mai bune decât iUmor, difuzat în prime-time de Antena 1.

COMERCIAL. Visuri la cheie, cu Dragoş Bucur prezentator, a avut cele mai bune cifre pe publicul comercial: peste 400.000 de persoane, media pe ediţie. Clasamentul este completat de Şef sub acoperire şi de Vocea României.

Dacă primele trei emisiuni, pe comercial, sunt ale Pro TV, următoarele trei sunt ale Antenei 1.

Chefi la cuţite este şi aici cea mai urmărită emisiune a Antenei 1 pe publicul comercial. Postul a avut o medie de 360.000 de persoane pe ediţie. Urmează iUmor şi Te cunosc de undeva.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, la nivel NAŢIONAL

Emisiune Post Persoane Rtg% Nr. difuzari
1 Visuri la cheie Pro TV 1.624.000 9.1 5
2 Vocea Romaniei Pro TV 1.610.000 9.1 4
3 Sef sub acoperire Pro TV 1.370.000 7.7 4
4 Roata norocului Kanal D 1.302.000 7.3 4
5 Te cunosc de undeva Antena 1 1.301.000 7.3 4
6 Chefi la cutite Antena 1 1.287.000 7.2 9
7 Se striga darul Kanal D 1.031.000 5.8 4
8 iUmor Antena 1 1.009.000 5.7 4
9 Ce spun romanii Pro TV 933.000 5.2 23
10 Acces Direct Antena 1 855.000 4.8 23
11 Masterchef Pro TV 676.000 3.8 18
12 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 661.000 3.7 16
13 Antitalent Antena 1 610.000 3.4 2
14 The Wall - Marele Zid Antena 1 546.000 3.1 4
15 Puterea dragostei Kanal D 523.000 2.9 46
16 In cautarea adevarului Kanal D 513.000 2.9 31
17 Vedeta populara TVR 1 473.000 2.7 6
18 La Maruta Pro TV 452.000 2.5 23
19 Teo Show Kanal D 404.000 2.3 23
20 Vorbeste lumea Pro TV 369.000 2.1 23

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, în mediul URBAN

URBAN Post Persoane Rtg% Nr. difuzari
1 Vocea Romaniei Pro TV 945.000 9.9 4
2 Visuri la cheie Pro TV 815.000 8.5 5
3 Chefi la cutite Antena 1 705.000 7.4 9
4 Te cunosc de undeva Antena 1 689.000 7.2 4
5 Sef sub acoperire Pro TV 654.000 6.8 4
6 Ce spun romanii Pro TV 517.000 5.4 23
7 iUmor Antena 1 499.000 5.2 4
8 Roata norocului Kanal D 460.000 4.8 4
9 Acces Direct Antena 1 429.000 4.5 23
10 Antitalent Antena 1 348.000 3.6 2
11 Se striga darul Kanal D 337.000 3.5 4
12 Masterchef Pro TV 319.000 3.3 18
13 Vedeta populara TVR 1 269.000 2.8 6
14 The Wall - Marele Zid Antena 1 256.000 2.7 4
15 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 233.000 2.4 16
16 Voi cu Voicu Antena 3 210.000 2.2 9
17 La Maruta Pro TV 201.000 2.1 23
18 Puterea dragostei Kanal D 193.000 2.0 46
19 Apropo TV Pro TV 185.000 1.9 4
20 In cautarea adevarului Kanal D 181.000 1.9 31

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie, pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Post Persoane Rtg% Nr. difuzari
1 Visuri la cheie Pro TV 416.000 9.7 5
2 Sef sub acoperire Pro TV 382.000 8.9 4
3 Vocea Romaniei Pro TV 370.000 8.6 4
4 Chefi la cutite Antena 1 361.000 8.4 9
5 iUmor Antena 1 258.000 6.0 4
6 Te cunosc de undeva Antena 1 222.000 5.2 4
7 Masterchef Pro TV 179.000 4.2 18
8 Antitalent Antena 1 174.000 4.1 2
9 Ce spun romanii Pro TV 169.000 3.9 23
10 Se striga darul Kanal D 143.000 3.3 4
11 The Wall - Marele Zid Antena 1 137.000 3.2 4
12 Roata norocului Kanal D 125.000 2.9 4
13 Acces Direct Antena 1 120.000 2.8 23
14 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 92.000 2.2 16
15 XTRA NIGHT SHOW Antena 1 88.000 2.1 19
16 APROPO TV Pro TV 86.000 2.0 4
17 Puterea dragostei Kanal D 79.000 1.8 46
18 La Maruta Pro TV 71.000 1.7 23
19 CASH TAXI Kanal D 67.000 1.6 5
20 NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 64.000 1.5 23

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Bravo "Te cunosc de undeva"!!!
  • JFK JFK
    Masterchef e NET SUPERIOR cutitarilor de pe A1!
  • D D
    "milica", de "Chefi la cutite" nu zici nimic ? Parca spuneai ca e peste "Vocea Romaniei" pe comercial. Unde ? Sigur va fi; dar atunci cand intra "Vocea" in live-uri.
    Crestere si pentru "Visuri la cheie" cu aproape 2 puncte. Inseamna ca "lumea vrea in continuare acest gen", vorba ta... Nu ?
  • mile mile
    crestere pt acces direct , lumea vrea in continuare acest gen
  • marian marian
    Acum vedem si noi cum sta antitalentul antenutei ,jos de tot pana si masterchef sta mai bine in rest este bine . mile dar cei de la acces in .. ce divertisment are .de multe ori cei *** cum le zici tu sunt muuuuult mai destepti decat altii
  • mile mile
    ce divertisment fac aia la visuri la cheie , se folosesc de *** , trist
  • Răzvan Răzvan
    "marian" mai nou si geo stai linistit ca audientele sunt mari ! Dorule unde vezi tu audiente luni si marti? ca nu au fost postate de o luna ,cele de marti ,iar cele de luni le posteaza o data la doua sapt.
  • geo geo
    Ce locuri modeste ocupa emisiunile de divertisment de forta ale A 1 care "sterg pe jos cu concurenta", ca sa ii citam pe antenistii Lolek si Bolek !
  • D D
    Ce zicea "milica" ? "Chefi la cutite" peste "Vocea Romaniei" pe comercial ? Se vede...
    Si doar pe aceasta stire aflam ce audiente au emisiunile de miercuri si joi difuzate de "Pro TV". Ca in rest, pauza... Doar audientele de luni, marti, vineri si sambata.

Trimite un comentariu

sus