Skip to main content

AUDIENŢE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediţiei

 
AUDIENŢE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediţiei

AUDIENŢE. Vocea României, faza pe knockout-uri. Pro TV a condus audienţele de vineri seara cu show-ul de talente aflat într-o nouă etapă, cea a eliminărilor.

Publicitate

La fel cum s-a întâmplat şi în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audiţiilor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audiţiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8.

Kanal D şi-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puţin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor şi un nou episod din serialul Mangaliţa. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00.

URBAN. Oraşele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare.

Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, şi de Antena 1, cu 440.000.

COMERCIAL. Vocea României a obţinut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziţia secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane.

Intersecţia Vocea - iUmor

Pe tronsonul în care Vocea şi iUmor s-au interesectat (20.30 - 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât şi la Pro TV.

Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată ţara, pe intervalul de intersecţie cu iUmor. Antena 1, de pe poziţia a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane.

La oraşe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziţia a doua, cu aproape 580.000 de privitori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puţin peste 270.000 de persoane.

După iUmor a urmat, Mangaliţa, iar cifrele Antenei au fost mult mai mici.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.358.000 7,6 19,8
2 Kanal D 1.079.000 6,1 15,7
3 Antena 1 896.000 5 13,1
4 Romania TV 482.000 2,7 7
5 Antena 3 272.000 1,5 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 827.000 8,6 22,8
2 Kanal D 513.000 5,4 14,1
3 Antena 1 443.000 4,6 12,2
4 Romania TV 248.000 2,6 6,8
5 Antena 3 141.000 1,5 3,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 327.000 7,6 24,6
2 Antena 1 224.000 5,2 16,8
3 Kanal D 181.000 4,2 13,6
4 Digi Sport 1 60.000 1,4 4,5
5 Romania TV 39.000 0,9 2,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce repede a trecut timpul. În curând se termină:"Vocea României", "Te cunosc de undeva","Visuri la cheie" etc.
  • @didi: ești hater, dar ai și un pic de dreptate. Rîmeș asta chiar îi nasoală rău, enervantă, comercială și depresivă în același timp, dar are voce și nu folosește "sintetizatoare" ca să-și îmbunătățească glasul.
  • Va dau o stire bomba în exclusivitate ,Mireasa pentru fiul meu revine la Antena 1 ! E casting-ul în desfasurare!
  • explicati-mi si mie va rog ca nu inteleg cum e posibil ca in juriul unei emisiuni care cauta talente in domeniul muzicii, si nu orice capitol, ci VOCEA, sa fie 2 afoni notorii, irina rimes si smili??? astia n-au voce nici pentru ei, cum naiba sa stabileasca daca un concurent are voce sau nu. nu ma uit la emisiune, dar am vazut o stire la pro teve despre ultima emisiune, in care irina rimes le spunea unor concurenti ca "mai au mamaliga de mancat"??? probabil vreo expresie de peste prut care inseamna ca nu sunt pregatiti suficient. fetito, tu canti cu sintetizatoare, cu photoshop si nici asa nu ai voce, concurentii aia canta LIVE, PE BUNE....
  • Cap sec ,ce dai tu e din septembrie, aproximativ doua saptamani la rand au fost lideri ,si pe comercial ,asa ca ciocu mic si joc de glezne.
  • Alex Putina deja este rasuflata odata la doua luni are si acces in.............. o minuscula audienta pe comercial fata de pro ,
  • Uimitori unii oameni. Unii vin și pleacă, alții se lipesc că scaiul de ceva și enervează pe oricine din jurul său. Răzvan și alții, dacă sunt cap sec, spuneți o singură afirmație greșită făcută de mine in postarea precedentă, și pe cuvântul meu de șifonier cu roți dacă mai comentez ceva pe site-ul ăsta, și vă las în inepțiile voastre. Așa se întâmplă când urmărești televiziuni unde singurul moment cultural este reclama la Fundația Dan Voiculescu.
  • OFFTOPIC.TVR 2 HD a intrat pe reteaua RCS-RDS pe pozitia 157(e mira pt.moment)
  • @Serban mai sunt gazda perfecta si the wall,dar nu (prea) au audienta
  • Singura emisiune bună din trustul Intact e Chefi la cuțite. Restul sunt mizerii și manipulări. Noi tinerii nu ne uităm la emisiuni ca iUmor, unde este promovat misoginismul, rasismul, glumele proaste și râsul lui Bendeac. Nici la sacrificiul, care a adunat cei mai slabi actori în cele mai slabe roluri, cu speranța de a avea același succes ca fructul oprit. Sâmbăta seara este a antenei pentru că moșii nu sunt atrași de filme, și își petrec serile urmărind o mână de travestiți afoni. De antitalent sau mangalița nu mai spun nimic. Iar Observator și Acces Direct, am pierdut numărul martorilor și probelor inventate de Spy News in cazul Caracal sau de cate ori a venit uraganul in capul celor din Observator. După cum vedeți, nu am zis nimic de pro tv. Nu îi ridic în slăvi pe niciunul, dar cei de la Pro TV știu cum să-și atragă o audiență sub 50 de ani. Apropo, cuvântul postac, l-am auzit doar la zoso. Deci nu m-ar mira ca mile sau Răzvan să fie unul dintre frustrații ăia idioți care-i citesc blogul.
  • A ramas "milica" sa comenteze singur ?
    Normal cand adormitii de la "paginademedia" iti sterg comentariul postat... Nu le convine cand cineva critica "Antena 1".
  • Si Antena 1 are public batran. La Sacrificiul, Acces, Mangalita, Te cunosc, Antitalent.

    Iar Pro TV sta foarte bine pe comercial. Cu Masterchef, Visuri la cheie, Sef sub acoperire, Vlad, chiar si Profu; meciuri de fotbal. Sa nu mai zic de filme rereredifuzate....

    Iar saptamana trecuta, Vocea a avut 9,9.
  • milica, acum te intereseaza alt interval? cand au fost postate audientele pe intervalul de intersectie, nu te interesa intervalul vocii, acum vrei alt interval?
  • Iar Antena e plin de pensionari si pesedisti la Sacrificiul, Acces, Mangalita, Te cunosc, Antitalent. Public tanar la Sacrificiul ? Cred ca viseaza antenistul ***.

    Iar Pro sta bine pe comercial la Masterchef, Visuri la cheie, Sef sub acoperire, Vlad, chiar si Profu; meciuri de fotbal. Sa nu mai zic de filme rereredifuzate....

    Iar saptamana trecuta, Vocea a avut 9,9.

Trimite un comentariu

sus