Skip to main content

PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial şi în toată ţara

 
PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial şi în toată ţara

AUDIENŢE. Premieră în istoria confruntărilor dintre Antena 1 şi Vocea României, de pe Pro TV. A fost pentru prima dată când show-ul iUmor a fost peste Vocea României, pe două targeturi (inclusiv pe publicul tânăr, zona pe care Pro TV e cel mai greu de depăşit).

Publicitate

Antena 1 a fost lider la nivel naţional şi pe publicul comercial, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României şi iUmor (20.30 - 22.10).

iUmor a avut aseară o ediţie specială, cu „roast-uri”, în care juraţii au fost ironizaţi de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20:30-22:10):

NAŢIONAL. Antena 1 a condus la nivel naţional pe intersecţia Vocea României - iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane.

Kanal D a fost pe trei, cu peste 1,1 milioane de persoane.

URBAN. Oraşele au fost ale Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut. În timp ce pe Antena 1 erau 750.000 de persoane, cifre peste media postului.

Postul Kanal D, aflat pe locul al treilea, se apropia de 550.000 de persoane, media.

COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecţia iUmor - Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piaţă).

În acelaşi timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)

Citeşte şi: Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Citeşte şi: Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

Intervalul Vocea României

Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 - 00.35). Pe toată durata de patru ore a Vocii, show-ul a fost lider pe toate targeturile.

La nivel naţional, show-ul de talente a avut peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1, la mică distanţă, era urmărită de aproape un milion de persoane.

La oraşe, Vocea a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane.

Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piaţă). Pe acelaşi interval, Antena 1 obţinea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20.30-22.10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.533.000 8.6 17.7
2 Pro TV 1.399.000 7.9 16.2
3 Kanal D 1.170.000 6.6 13.5
4 Romania TV 451.000 2.5 5.2
5 Prima TV 378.000 2.1 4.4
6 Antena 3 330.000 1.9 3.8
7 National TV 283.000 1.6 3.3
8 DigiSport 1 236.000 1.3 2.7
9 TVR 2 198.000 1.1 2.3
10 Pro 2 181.000 1.0 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20.30-22.10), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 790.000 8.3 17.8
2 Antena 1 751.000 7.8 16.9
3 Kanal D 548.000 5.7 12.3
4 Romania TV 247.000 2.6 5.6
5 Antena 3 191.000 2.0 4.3
6 DigiSport 1 176.000 1.8 4.0
7 Prima TV 161.000 1.7 3.6
8 National TV 112.000 1.2 2.5
9 Digi 24 104.000 1.1 2.3
10 Diva 98.000 1.0 2.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României- iUmor (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 369.000 8.6 23.5
2 Pro TV 351.000 8.1 22.4
3 Kanal D 149.000 3.5 9.5
4 Prima TV 58.000 1.4 3.7
5 DigiSport 1 54.000 1.3 3.5
6 Diva 50.000 1.1 3.2
7 National TV 43.000 1.0 2.7
8 TVR 1 27.000 0.6 1.7
9 Boomerang 27.000 0.6 1.7
10 Romania TV 23.000 0.5 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Doamne ce se mai lauda antenuta cu umorul pentru oameni needucati ,a invins cu 0,5 vocea , mare branza , tineretul care sa uitat este intre 40 -49 de ani ,iar agenti de serviciu *** sunt in culmea fericiri nici vocea nu a fost cine stie ce dar sa stai sa te uiti cum vine niste oamenii de doi lei ,in afara de Maia sa te faca cu ou si cu otet este deplorabil de acea aceasta emisiune este pentru cei fara minte mai ales pentru Lolek si Bolek ,
  • Miu Miu Mile Milogul Miu Miu Mile Milogul
    serbeaza cine te tine
    daca nu ai un andrei andreea in familie sau rude nu te intereseaza
  • Miu Miu Miu Miu
    Este incredibil cum postacii din ambele tabere abereaza si azi,cand azi ii sarbatorim pe Andrei si Andreea
  • D D
    Iar "Vocea", peste "Chefii" lui "milica" pe comercial in septembrie si octombrie:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019

    Ai revenit, "milica" ? "umorul", pe national egal cu comercial (pensionarii nu ?). "Vocea", mai bine pe comercial decat pe national (tineretul).
    Si sa nu uit de "Visuri la cheie", lider miercuri cu 9,9 comercial (ca "Chefii" lui "mile"). Dar audientele, pauza...

    "romanii aleg antene"
    Pensionarii au ales "Antena 1" (national). Cei de la oras au mers pe "Pro" (urban). Dar daca alegem intervalul prime-time (si dupa miezul noptii), ce au ales romanii ?

    "ati rezistat la lalaituri ieftine"
    Cum rezisti tu la "Te cunosc de undeva" (lider la pensionari). Si audientele aceste emisiuni, pauza... Probabil nici maine nu apare stirea respectiva.

    Aici nu comentezi, "milica" ? 12,3 pe comercial, dublu fata de "antena":
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-24-noiembrie
  • D D
    Iar aberezi, "Razvanele" ? Marti, 19 noiembrie, "Chefii" pozitia de lider pe intevalul 19:59-23:52 (stire postata pe "a1"). Interval aseamanator cu "Vocea" de aseara, 20:30-00:30. Unde vezi tu "Chefi la cutite" cu "cel mult 3,5 ore" ?

    "Va nenorocit iumor , a maturat pe jos cu Vocea !"
    Serios ? La diferenta de doar 0,5 pe comercial. Acum 2 saptamani ce a facut "Vocea" ? A "spulberat" "iUmor", nu ? Diferenta de 3,7 pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei
    Sau pe 25 octombrie, diferenta de 4 rating pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-ultima-editie-de-auditii-pe-nevazute

    Si "umor" lider pe national (rating la fel ca pe comercial). Pensionarii, nu ? Saptamana trecuta asta ai mentionat in comentariul tau ("Cati batrani sunt la Pro tv !"). Acum, te faci ca nu vezi batraneii ?
    La "Pro"; mai bine pe comercial fata de national.
  • D D
    Cam pe "repede-nainte" finalul acestui sezon... Au terminat toate knockout-urile aseara. Anul trecut, au fost doua zile de knock-out:
    https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-tv-vocea-romaniei-vineri-23-noiembrie
    https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-te-cunosc-de-undeva-24-noiembrie-2018
  • Mile Mile
    Oricum și sub chefi 10 rating
  • s0rin s0rin
    Acesta este adevărul.
    Și eu unul nu mă mai uit la "Vocea...". (Dar nici la A1.)
    Brenciu la atras pe Tudor la nivelul lui și poartă discuții de oameni beți, ca la nunțile la care participă Brenciu.
    Penibili.
  • dalien dalien
    Sincer, la ce alegeri de piese si de concurenti au fost aseara la Vocea Romaniei, Pro TV merita o palma.
    Continua schimbarile inutile de format care doar aduc confuzie in randul publicului. Bataliile erau pana acum, cum e si logic, inaintea Knock-out-urilor. Dar probabil a fost mai ieftin asa. Anul asta e si primul in care nu exista editie speciala de Vocea Romaniei pe 1 Decembrie. Show-ul are de asemenea numai 3 live-uri de cativa ani incoace, lucru la fel de rusinos.
    Nu ai timp sa ii cunosti sau sa ii simpatizezi pe concurenti, cu doar 3-4 prestatii ajung in finala.
    Cineva continua sa scufunde si sa distruga aceasta emisiune, in loc sa o consolideze intr-o traditie, un show eveniment la care sa se uite intreaga familie, cum e de exemplu "Strictly Come Dancing" in Marea Britanie.
    Parca e facuta la repezeala, fara atentie sau prea mult efort. Poate nu este adevarul, dar asa se vede din exterior.
  • Valentin Valentin
    Lasă să mai câștige și Antena 1 că destul a câștigat PRO TV anul acesta !
  • Marius Marius
    Surprinzator... Acum 2-3 saptamani parca iUmor o ducea chiar foarte rau, pana si pe canalul YouTube se vedea cat se chinuie sa promoveze sa te uiti live (pe langa notificare din aplicatie)
  • D D
    "Pro TV", mai bine pe comercial decat pe national.

    Si, pe intervalul "Vocea Romaniei" nu postati ?
    "show-ul a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.8% share."
  • Răzvan Răzvan
    Postați si audientele galei ajut eu de aseara, daca se poat sa postati un clasament al celor mai vizionate programe tv de ieri ,de ziua Antenei 1 ,sigur au fost lideri ieri pe parcursul întregii zile!
  • mile mile
    o sa faca crize postacii marean, f, geo , romanii aleg antene , spre disperarea *** , bravo iumor , e buna mutarea vineri se pare , saptamana viitoare e semifinala , au lungit vocea pana la infinit , sa prinda ceva rating , dupa ce se termina iumor , acum nu e plictiseala 4 ore , ati rezistat la lalaituri ieftine
  • Johnno Johnno
    Antena1 bate, de ziua televiziunii, unul dintre show-urile de baza ale ProTV. Da, interesanta realizare.

Trimite un comentariu

sus