Skip to main content

PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial și în toată țara

 
PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial și în toată țara

AUDIENȚE. Premieră în istoria confruntărilor dintre Antena 1 și Vocea României, de pe Pro TV. A fost pentru prima dată când show-ul iUmor a fost peste Vocea României, pe două targeturi (inclusiv pe publicul tânăr, zona pe care Pro TV e cel mai greu de depășit).

Publicitate

Antena 1 a fost lider la nivel național și pe publicul comercial, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României și iUmor (20.30 - 22.10). 

iUmor a avut aseară o ediție specială, cu „roast-uri”, în care jurații au fost ironizați de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intersecția Vocea României - iUmor (20:30-22:10):

NAȚIONAL. Antena 1 a condus la nivel național pe intersecția Vocea României - iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane. 

Kanal D a fost pe trei, cu peste 1,1 milioane de persoane. 

URBAN. Orașele au fost ale Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut. În timp ce pe Antena 1 erau 750.000 de persoane, cifre peste media postului. 

Postul Kanal D, aflat pe locul al treilea, se apropia de 550.000 de persoane, media. 

COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecția iUmor - Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piață). 

În același timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)

Citește și: Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Citește și: Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

Intervalul Vocea României

Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 - 00.35). Pe toată durata de patru ore a Vocii, show-ul a fost lider pe toate targeturile. 

La nivel național, show-ul de talente a avut peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1, la mică distanță, era urmărită de aproape un milion de persoane. 

La orașe, Vocea a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane. 

Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piață). Pe același interval, Antena 1 obținea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piață). 

 

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României - iUmor (20.30-22.10), la nivel NAŢIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.533.000 8.6 17.7
2 Pro TV 1.399.000 7.9 16.2
3 Kanal D 1.170.000 6.6 13.5
4 Romania TV 451.000 2.5 5.2
5 Prima TV 378.000 2.1 4.4
6 Antena 3 330.000 1.9 3.8
7 National TV 283.000 1.6 3.3
8 DigiSport 1 236.000 1.3 2.7
9 TVR 2 198.000 1.1 2.3
10 Pro 2 181.000 1.0 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României - iUmor (20.30-22.10), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 790.000 8.3 17.8
2 Antena 1 751.000 7.8 16.9
3 Kanal D 548.000 5.7 12.3
4 Romania TV 247.000 2.6 5.6
5 Antena 3 191.000 2.0 4.3
6 DigiSport 1 176.000 1.8 4.0
7 Prima TV 161.000 1.7 3.6
8 National TV 112.000 1.2 2.5
9 Digi 24 104.000 1.1 2.3
10 Diva 98.000 1.0 2.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României- iUmor  (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 369.000 8.6 23.5
2 Pro TV 351.000 8.1 22.4
3 Kanal D 149.000 3.5 9.5
4 Prima TV 58.000 1.4 3.7
5 DigiSport 1 54.000 1.3 3.5
6 Diva 50.000 1.1 3.2
7 National TV 43.000 1.0 2.7
8 TVR 1 27.000 0.6 1.7
9 Boomerang 27.000 0.6 1.7
10 Romania TV 23.000 0.5 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

Citește și:

Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Doamne ce se mai lauda antenuta cu umorul pentru oameni needucati ,a invins cu 0,5 vocea , mare branza , tineretul care sa uitat este intre 40 -49 de ani ,iar agenti de serviciu *** sunt in culmea fericiri nici vocea nu a fost cine stie ce dar sa stai sa te uiti cum vine niste oamenii de doi lei ,in afara de Maia sa te faca cu ou si cu otet este deplorabil de acea aceasta emisiune este pentru cei fara minte mai ales pentru Lolek si Bolek ,
  • Iar "Vocea", peste "Chefii" lui "milica" pe comercial in septembrie si octombrie:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019

    Ai revenit, "milica" ? "umorul", pe national egal cu comercial (pensionarii nu ?). "Vocea", mai bine pe comercial decat pe national (tineretul).
    Si sa nu uit de "Visuri la cheie", lider miercuri cu 9,9 comercial (ca "Chefii" lui "mile"). Dar audientele, pauza...

    "romanii aleg antene"
    Pensionarii au ales "Antena 1" (national). Cei de la oras au mers pe "Pro" (urban). Dar daca alegem intervalul prime-time (si dupa miezul noptii), ce au ales romanii ?

    "ati rezistat la lalaituri ieftine"
    Cum rezisti tu la "Te cunosc de undeva" (lider la pensionari). Si audientele aceste emisiuni, pauza... Probabil nici maine nu apare stirea respectiva.

    Aici nu comentezi, "milica" ? 12,3 pe comercial, dublu fata de "antena":
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-24-noiembrie
  • Iar aberezi, "Razvanele" ? Marti, 19 noiembrie, "Chefii" pozitia de lider pe intevalul 19:59-23:52 (stire postata pe "a1"). Interval aseamanator cu "Vocea" de aseara, 20:30-00:30. Unde vezi tu "Chefi la cutite" cu "cel mult 3,5 ore" ?

    "Va nenorocit iumor , a maturat pe jos cu Vocea !"
    Serios ? La diferenta de doar 0,5 pe comercial. Acum 2 saptamani ce a facut "Vocea" ? A "spulberat" "iUmor", nu ? Diferenta de 3,7 pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei
    Sau pe 25 octombrie, diferenta de 4 rating pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-ultima-editie-de-auditii-pe-nevazute

    Si "umor" lider pe national (rating la fel ca pe comercial). Pensionarii, nu ? Saptamana trecuta asta ai mentionat in comentariul tau ("Cati batrani sunt la Pro tv !"). Acum, te faci ca nu vezi batraneii ?
    La "Pro"; mai bine pe comercial fata de national.
  • Cam pe "repede-nainte" finalul acestui sezon... Au terminat toate knockout-urile aseara. Anul trecut, au fost doua zile de knock-out:
    https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-tv-vocea-romaniei-vineri-23-noiembrie
    https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-te-cunosc-de-undeva-24-noiembrie-2018
  • Acesta este adevărul.
    Și eu unul nu mă mai uit la "Vocea...". (Dar nici la A1.)
    Brenciu la atras pe Tudor la nivelul lui și poartă discuții de oameni beți, ca la nunțile la care participă Brenciu.
    Penibili.
  • Sincer, la ce alegeri de piese si de concurenti au fost aseara la Vocea Romaniei, Pro TV merita o palma.
    Continua schimbarile inutile de format care doar aduc confuzie in randul publicului. Bataliile erau pana acum, cum e si logic, inaintea Knock-out-urilor. Dar probabil a fost mai ieftin asa. Anul asta e si primul in care nu exista editie speciala de Vocea Romaniei pe 1 Decembrie. Show-ul are de asemenea numai 3 live-uri de cativa ani incoace, lucru la fel de rusinos.
    Nu ai timp sa ii cunosti sau sa ii simpatizezi pe concurenti, cu doar 3-4 prestatii ajung in finala.
    Cineva continua sa scufunde si sa distruga aceasta emisiune, in loc sa o consolideze intr-o traditie, un show eveniment la care sa se uite intreaga familie, cum e de exemplu "Strictly Come Dancing" in Marea Britanie.
    Parca e facuta la repezeala, fara atentie sau prea mult efort. Poate nu este adevarul, dar asa se vede din exterior.
  • Surprinzator... Acum 2-3 saptamani parca iUmor o ducea chiar foarte rau, pana si pe canalul YouTube se vedea cat se chinuie sa promoveze sa te uiti live (pe langa notificare din aplicatie)
  • "Pro TV", mai bine pe comercial decat pe national.

    Si, pe intervalul "Vocea Romaniei" nu postati ?
    "show-ul a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.8% share."
  • Postați si audientele galei ajut eu de aseara, daca se poat sa postati un clasament al celor mai vizionate programe tv de ieri ,de ziua Antenei 1 ,sigur au fost lideri ieri pe parcursul întregii zile!
  • o sa faca crize postacii marean, f, geo , romanii aleg antene , spre disperarea *** , bravo iumor , e buna mutarea vineri se pare , saptamana viitoare e semifinala , au lungit vocea pana la infinit , sa prinda ceva rating , dupa ce se termina iumor , acum nu e plictiseala 4 ore , ati rezistat la lalaituri ieftine

Trimite un comentariu