Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la Vocea României, a doua rundă de eliminări? Cum arată topul stațiilor

 
AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la Vocea României, a doua rundă de eliminări? Cum arată topul stațiilor

AUDIENȚE. A doua rundă de eliminări la Vocea României. Câți români au urmărit show-ul de pe Pro TV? Care a fost ordinea în topul teeleviziunilor? Cum și-au îmărțit locurile doi-trei Kanal D și Antena 1?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAȚIONAL. La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut din cele peste trei ore, în jur de 1,2 milioane de români (cu câteva zeci de mii sub săptămâna trecută). 

În topul național, a urmat, ca și săptămâna trecută, Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră pe cea mai mare parte a intervalului de difuzare.

Poziția a treia pentru Antena 1, cu o medie sub săptămâna trecută. Cu iUmor și apoi cu serialul Mangalița, Antena 1 a avut o medie de 740.000 de români pe post (cu aproape 200.000 sup vinerea trecută).

URBAN. Vocea României a fost urmărită, la orașe, de 730.000 de telespectatori (și aici este o scădere față de săptămâna trecută).

După Pro TV, a urmat în clasament Kanal D (peste jumătate de milion, aproape la fel ca săptămâna trecută) și Antena 1.

De notat la Antena 1 scăderea și la orașe: săptămâna trecută, avea 440.000 de telespectatori la bătaie cu Vocea. Acum a avut 390.000. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Vocea României numărat 275.000 de telespectatori (săptămâna trecută erau 330.000). Scădere și pentru poziția a doua - Antena 1, cu 190.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de 220.000 săptămâna trecută.

Kanal D își menține poziția a treia în topul comercial, însă audiența este constantă.

Intersecția Vocea - iUmor

Ce s-a întâmplat pe cele două ore de intersecție directă Vocea României - iUmor? Între 20.30 și 22.30, iUmor a fost pe poziția a treia în top, după Pro TV și Kanal D, la nivel național și la orașe.

Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe locul secund.

De notat însă scăderile de audiență pentru iUmor.

La nivel național, Vocea avea aseară 1,4 milioane de români pe post, urmată de Kanal D (cu 1,2 milioane). iUmor a numărat 940.000, față de 1,2 milioane săptămâna trecută.

La orașe, Pro TV cu Vocea, a fost urmărită de 800.000 de telespectatori (100.000 scădere față de săptămâna trecută), iar iUmor a avut 485.000 (tot 100.000 scădere, înscă o scădere care a aruncat-o pe poziția a treia).

Doar pe publicul comercial iUmor s-a apropiat de Voce: 290.000 Pro TV - 240.000 iUmor. Kanal D, pe trei, a ținut 220.000 de telespectatori cu serialul Lacrimi la Marea Neagră. 

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.258.000 7.1 18.3
2 Kanal D 1.020.000 5.7 14.8
3 Antena 1 736.000 4.1 10.7
4 Romania TV 453.000 2.5 6.6
5 Antena 3 443.000 2.5 6.4
6 DigiSport 1 238.000 1.3 3.5
7 Prima TV 218.000 1.2 3.2
8 Pro 2 163.000 0.9 2.4
9 National TV 145.000 0.8 2.1
10 TVR 2 137.000 0.8 2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 731.000 7.6 19.7
2 Kanal D 528.000 5.5 14.2
3 Antena 1 392.000 4.1 10.6
4 Romania TV 241.000 2.5 6.5
5 Antena 3 239.000 2.5 6.5
6 DigiSport 1 165.000 1.7 4.5
7 Prima TV 80.000 0.8 2.2
8 Pro 2 72.000 0.8 2
9 National TV 70.000 0.7 1.9
10 TVR 2 63.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 275.000 6.4 20.2
2 Antena 1 191.000 4.4 14.1
3 Kanal D 184.000 4.3 13.5
4 DigiSport 1 71.000 1.6 5.2
5 Romania TV 51.000 1.2 3.7
6 Prima TV 39.000 0.9 2.8
7 Antena 3 33.000 0.8 2.4
8 Pro 2 29.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 28.000 0.6 2
10 Diva 25.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audiențele de săptămâna trecută, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Scaderi, dar tot cu 2 puncte pe comercial peste "Antena 1". E bine ca "umorul" o ia pe urmele "X Factor". Face pe comercial cat avea "X Factor" sezoanele trecute.

    Si in octombrie, "Vocea" peste "Chefii" tai pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019
    Dar pe stirea respectiva nu ai comentat.

    Iar "batrani multi" la "Antena 1" nu ii vezi ? La "Te cunosc de undeva" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-2-noiembrie
    Maine, cand apare stirea cu audientele "Te cunosc de undeva", iar dispari... Nu o sa comentezi, exact ca saptamana trecuta.

    Si te astept saptamana urmatoare, vineri, sa vedem ce mai comentezi. Este meci de fotbal pe "Pro TV". Oare, dublu fata de "Antena 1" ?
  • doru, ce zici, scaderi mari ale vocii, mult sub chefi la citite , te ingrijorai luni ca chefi au facut doar 7,9 , dar marti era 8,6 , chefi nu scad dupa terminarea preselectiilor , ghinion , vorba presedintelui, pe intervalul iumor a fost si mai bine inseamna , batrani multi la pro tv , marean o sa faca crize

Trimite un comentariu