Skip to main content

AUDIENŢE. Ultimele knockout-uri au pus Vocea României pe primul loc în audienţe. Ce a făcut iUmor

 
AUDIENŢE. Ultimele knockout-uri au pus Vocea României pe primul loc în audienţe. Ce a făcut iUmor

AUDIENŢE. Ultima ediţie de knockout-uri de la Vocea României a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.

Publicitate

Cu show-ul prezentat de Pavel Bartos, postul a avut o medie de 1,2 milioane de telespectatori în toată ţara, însă diferenţele faţă de locul al doilea - Kanal D - au fost mai mici faţă de ediţiile de la începutul sezonului (postul turcesc s-a apropiat de 1,1 milioane).

La bătaie cu Vocea României, celelalte două posturi de la vârful clasamentului au difuzat, pe cea mai mare parte a intervalului, producţii ca iUmor (Antena 1) şi Lacrimi la Marea Neagră (Kanal D).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:40):

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider cu Vocea României. Show-ul muzical a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toaţă ţara pe minut.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, care s-a apropiat de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe intervalul Vocii.

Antena 1 a completat podiumul, de unde a scos o medie de 900.000 de urmăritori pe interval, în fiecare minut.

URBAN. Oraşele au „căutat” vocile de Pro TV. Postul TV s-a clasat pe primul loc în mediul urban. A fost urmărit de aproximativ 700.000 de persoane în fiecare minut.

Pe locul doi, la o diferenţă de aproximativ 200.000 de telespetatori, s-a clasat Kanal D. Postul Dogan a înregistrat aproape 500.000 de urmăritori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu cifre foarte apropiate de Kanal D.

COMERCIAL. Şi tinerii s-au uitat tot la talent show-ul Vocea României. Pro TV a înregistrat, aseară, o audienţă de aproape 300.000 de telespectatori tineri.

Antena 1 a depăşit Kanal D şi-a clasat pe locul doi. Postul Intact, cu o audienţă medie de 250.000 de persoane, nu a fost departe de Pro TV.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de 150.000 de urmăritori pe minut.

Intersecţia emisiunilor Vocea României - iUmor

Pe intervalul de aproape două ore, în care show-urile Vocea României şi iUmor s-au intersectat (20:30-22:10), lucrurile nu au stat foarte diferit. În schimb, cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi TV.

Clasamentul a rămas neschimbat: Pro TV a fost lider, iar Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţara şi la oraşe, dar a fost pe doi la tineri.

Vocea României a înregistrat aproape 1,4 milioane de telespectatori, pe intervalul de intersecţie cu iUmor. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o medie de 1,1 milioane de privitori. Kanal D a fost între ele, cu 1,25 milioane.

Pro TV, cu Vocea României, a scos la oraşe o medie de aproape 800.000 de urmăritori, pe acelaşi interval. Antena 1, cu iUmor, s-a clasat pe trei, unde a înregistrat o medie de jumătate de milion de privitori.

Tinerii s-au împărţit între Vocea României şi iUmor. Pro TV şi Antena 1 au avut cifre foarte apropiate, pe intervalul de intersecţie iUmor - Vocea României. Media a fost de aproximativ 300.000 de privitori pentru ambele posturi.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.185.000 6.7 16.1
2 Kanal D 1.082.000 6.1 14.7
3 Antena 1 898.000 5 12.2
4 Antena 3 522.000 2.9 7.1
5 Romania TV 384.000 2.2 5.2
6 Prima TV 255.000 1.4 3.5
7 DigiSport 1 207.000 1.2 2.8
8 National TV 202.000 1.1 2.7
9 TVR 1 164.000 0.9 2.2
10 TVR 2 156.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 707.000 7.4 17.9
2 Kanal D 475.000 5 12
3 Antena 1 448.000 4.7 11.3
4 Antena 3 304.000 3.2 7.7
5 Romania TV 215.000 2.2 5.4
6 DigiSport 1 154.000 1.6 3.9
7 National TV 103.000 1.1 2.6
8 Digi 24 101.000 1.1 2.6
9 Prima TV 94.000 1 2.4
10 TVR 1 84.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 283.000 6.5 19.6
2 Antena 1 251.000 5.8 17.3
3 Kanal D 150.000 3.5 10.4
4 Antena 3 56.000 1.3 3.9
5 DigiSport 1 55.000 1.3 3.8
6 Prima TV 50.000 1.2 3.5
7 National TV 39.000 0.9 2.7
8 Digi 24 37.000 0.9 2.6
9 Pro Cinema 33.000 0.8 2.3
10 Paramount 29.000 0.7 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Audienta vocii votează dăncila
  • marian marian
    Era sa uit deseara avem emisiune pentru pensionari antenutei si tineretul cu pro atentie pentru cei doi agenti de serviciu ,
  • I'm not a robot I'm not a robot
    Ce tot o tineti cu batranii si tinerii? Ce audienta are Sacrificiul, ca m-am saturat de Vocea Bartosului, un antipatic care ar trebui platit sa stea la pensie. Sacrificiul este de 1000 de ori mai bun decat Fructul Oprit (o plictiseala tragica plina de pistoale si mame ***). Sacrificiul mai are 6 episoade din acest sezon (3 saptamani). Vreau sa vad Sacrificiul mereu, un serial cu de toate : dragoste, istorie, umor si orice altceva.
  • marian marian
    Lolek si Bolek au intrat in actiune faceti loc
  • mile mile
    antena 3 locul 4 pe comercial, chiar si aici e peste digi 24
  • mile mile
    chiar asa a ajuns vocea , la egalitate cu iumor , e buna deci mutarea vineri
  • Răzvan Răzvan
    Paginademedia ati ajuns sa postati audiente numai pentru ziua de vineri cand e Vocea în rest ,pauza ! Toamna trecuta postati 6 zile din 7 si toamna aceasta 1-2 zile din 7 ! La anu renuntati de tot?
  • mile mile
    iumor , public mult mai tanar in comparatie cu rural , pro tv are mult mai multi pensionari si pesedisti , foarte bun rating chiar pe intervalul vocii pt antena , sa fi pe 3 si sa urci la comercial la egalitate asta inseamna public tanar, unde e expertul sa ne zica de pensionari, se acunde de rusine
  • Răzvan Răzvan
    Cati batrani sunt la Pro tv ! "iumor" public foarte tanar pe cand la Pro tv predomina persoanele vârstnice .

Trimite un comentariu

sus