Skip to main content

AUDIENȚE REVELION 2020. Negru o dată, Negru de două ori, Negru de 20 de ori. Primul de Revelion de 20 de ani

 
AUDIENȚE REVELION 2020. Negru o dată, Negru de două ori, Negru de 20 de ori. Primul de Revelion de 20 de ani

AUDIENȚE REVELION 2020. „Dacă nu ies pe primul loc în acest an mă zboară", spunea Dan Negru, în glumă, la Interviurile Paginademedia.ro. Avea toate motivele să se țină de glume.

Publicitate

Cine a fost pe primul loc de Revelion? La cine s-au uitat românii, cum fac de 20 de Revelioane? (Tot) la Dan Negru.

Negru a asigurat, ca în toți cei 20 de ani, cea mai mare diferență din an dintre Antena 1 și Pro TV. În favoarea Antenei 1: de peste opt ori a fost audiența postului Intact mai mare decât a Pro TV (care a dat filme în noaptea dintre ani).

Revelionul Starurilor, cu măști, s-a apropiat de trei milioane de români în fiecare minut, o cifră și peste Revelionul lui Negru de anul trecut. 

Ne notat cota de piață pe publicul comercial: aproape jumătate din tinerii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Antena 1, cu Revelionul lui Dan Negru.

Locul al doilea la nivel național și la orașe pentru România TV, cu SuperRevelionul (o petrecere care a început încă din timpul zilei).

Postul de știri mai avea puțin și făcea milionul (o audiență mult peste 2019). Față de anii trecuți, România TV nu a mai folosit "artificiul" cu DIRECT pe ecran (care lăsa impresia că show-ul este în direct). Au punctat doar că "se cântă Live" (că invitații nu fac playback adică).

Măștile lui Negru (dar din alți ani) s-au văzut și pe Antena 3, unde Mircea Badea și Mihai Gâdea, ca gazde, introduceau imagini din arhivă (chiar și momentul de anul trecut cu Mihai Gâdea mască la Dan Negru).

Ce au dat alte stații:

  • Kanal D - Revelion Teo Show (Revelion cu Teo Trandafir gazdă)
  • Antena Stars - Vedetelion
  • Național TV - Avem chef de Revelion (cu Corina Chiriac)
  • TVR 2 - Fuegovelion

Audiențele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 2.840.000 16 36,2
2 Romania TV 940.000 5,3 12
3 Kanal D 765.000 4,3 9,8
4 Antena 3 361.000 2 4,6
5 Pro TV 353.000 2 4,5
6 Antena Stars 317.000 1,8 4
7 TVR 2 295.000 1,7 3,8
8 TVR 1 250.000 1,4 3,2
9 ETNO 232.000 1,3 3
10 National TV 232.000 1,3 3

Audiențele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.317.000 13,8 32,8
2 Romania TV 544.000 5,7 13,5
3 Kanal D 301.000 3,1 7,5
4 Antena 3 259.000 2,7 6,5
5 Pro TV 199.000 2,1 4,9
6 TVR 2 159.000 1,7 3,9
7 TVR 1 147.000 1,5 3,6
8 Antena Stars 130.000 1,4 3,2
9 ETNO 103.000 1,1 2,6
10 National TV 101.000 1,1 2,5

Vezi cifrele de la Miezul Nopții Revelion 2020, aici

Audiențele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 594.000 13,9 42,6
2 Pro TV 126.000 2,9 9
3 Romania TV 116.000 2,7 8,3
4 Kanal D 94.000 2,2 6,7
5 Antena 3 49.000 1,2 3,5
6 TVR 1 43.000 1 3,1
7 Antena Stars 42.000 1 3
8 TVR 2 37.000 0,9 2,7
9 National TV 28.000 0,7 2
10 ETNO 23.000 0,5 1,6

Vezi audiențele REVELIONULUI 2019, aici


Vezi audiențele REVELIONULUI 2018, aici


Vezi audiențele REVELIONULUI 2017, aici


Vezi audiențele REVELIONULUI 2016, aici


GALERIE FOTO. Revelionul Starurilor 2020 cu Dan Negru, în imagini:

Citește și: VIDEO. Dan Negru, 20 de ani de Revelioane la Antena 1. „Nu online-ul a omorât TV-ul”. Cât vor mai merge măștile și care e „rețeta” lui Negru?


MIEZUL NOPȚII 2020. Pe ce post TV au trecut românii în noul an? Pe Antena 1 și pe România TV

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mareane, tu ai avut mult mai puțini tineri la voce sau las fierbinti, asta in zile bune , revelionul este numarul unu in decembrie , aceeași disperați și în 2021
  • Amuzant e ca sunt carcotasi care spun ca tineretul a fost in cluburi, pe strada ,sau la schi ! Audientele posturilor TV nu masoara poporul roman in totalitatea lui ci, numai pe cei ce se uita la TV. Un carcotas stabilea el cati si ce grupe de varsta ...etc, probabil prin numaratoare directa...!!!...ca in reclama cu 50 de miliarde de bacterii benefice, numarate de farmacist...!! Obiectivitate, tata !
  • Da, Dan Negru a fost pe locul 1 de Revelion. Din păcate a avut foarte mulți "bătrâni", cum zic unii pe aici. Totuși, e de apreciat că încă bagă bani într-un astfel de program, care este foarte scump (mai scump chiar decât o ediție de Românii au Talent). Ei știu că toată lumea îi va ține minte că au fost locul 1. Și e important pentru ei. Da, în timpul anului se bat cu Pro TV, o seară ei, o seară Pro, dar de Anul Nou, doar Antena 1 câștigă.

    Totuși se observă o scădere de costuri la Antena 1. Decorul este mai mic (este cel folosit la iUmor, Next Star, AntiTalent - nu cel de la Sema Park), vedetele din show sunt mai puține, nu mai fac de două gradene, fac de doar de una un pic mai mare, cu toate astea, audiența nu scade, ceea ce e foarte bine.

    Iar Pro TV a înțeles că nu se poate bate cu Antena 1 și nu își mai bate capul. La Pro TV nu merge cu "locul 1", dacă nu ți-ai scos banii. Degeaba ești lider, dacă stația pierde bani. Ăla e business și eu sunt fericiți dacă sunt pe locul 2 cu un film de duzină, decât pe locul 1 cu un mare "minus" în buget. De atunci, au adus un manager atent la costuri. Doar țineți minte că pe vremea lui Adrian Sârbu se băgau bani în revelioane și la Pro. Care luau bătaie de la Antena 1 cu vârf și îndesat.

    Seara asta de Revelion e importantă, clar. Dar mai important e când faci raportul ăla de profituri trimestrial sau semestrial pe care îl dai la acționari. Dacă acolo profitul e bun, nu mai contează că tu în noaptea de Revelion nu ai fost pe locul 1. Se pare că pentru Pro TV, noaptea de Revelion e doar o "noapte".
  • Ma sperie oamenii care se uita la *** Romania tv. Nu neaparat canalul in sine ci faptul ca oamenii prefera sa ii vada dansand pe cei care s au ocupat de indobitocirea natiei si furatul banilor. Sa vrei sa l vezi dansand pe liviu pop... LIVIU POP MA? Si mai vrem sa ne dezvoltam...
  • Nici nu stiu ce e mai grav. Că, la 30 de ani de la revoluție, românii se uită la Daniela Crudu si Țociu sau că se uită la Romania tv.

    P.S Poate aflăm si câte milioane a băgat TVR pentru 1% audienta.
  • ProTv locul 2 pe comercial fara sa aiba program special de Revelion pe cand cele din urma lor au investit foarte multi bani sa aduca tot felul de vedete in speranta ca vor scoate ceva bun macar acum si tot teapa. Clar nu prea merita sa investesti in program de revelion, oricum la multi doar stau televizoarele pornite doar de decor.
  • Ar trebui sa-i spuna cineva antenistului ca tineretul a fost in club sau pe strada cei care sau uitat sunt cei intre 40-49 nu 18-39 asa ca sa-i mai da-ti niste sarmale si cozonac lui Mile si Razvan ca in loc sa iasa la distractie sta sa faca audienta antena1 care prezinta aceiasi mediocritate de revelion pentru gospodinele satului si inflacarati in aromele lui Bachus lasa-ti sa se bucure de asemenea spectacol si nu-i mai criticati pentru ca ei asa sau obisnuit ,La Multi Ani si sa ne bucuram de anul care a venit .
  • Cifrele, procentele reflecta nivelul de îndobitocire si de saracire a populației la 30 de ani de la Revoluție. Milioane de oameni care nu-si permit sa iasa din case casca ochii la show-urile penibile, impanate cu urletye si cu glume proaste. Nu zice nimeni sa dai Simfonia a IX-a de Beethoven sau sa reciti din Eminescu de Revelion, dar sunt atatea optiuni ok de adus in față... Se merge pe rețete sigure pentru că, vorba Sarmalelor Reci, "Țara te vrea Prost"!
  • Trebuie analizată și investiția in programe.Cât au fost costurile pentru fiecare televiziune pentru realizarea programelor versus audiență.De departe cred că Pro TV a câștigat .Audientă mică la tv de revelion și nu prea mertită investiții.
  • bravo negru , pro tv , kanal d , national tv , romania tv , tvr 1 , tvr 2 nu au impreuna cat antena , de revelion trebuie sa se inchida programul la ei la 22 , ca pe vremea lui ceausescu, postacilor , creste nr tinerilor de revelion la tv
  • Mile, MediaPro are 58% din toata piata de reclama din Romania, la doar 28% cota de piata din audienta - cifrele oficiale 9 luni 2019....
    Te imbeti cu apa rece, businessul e pe bani.
    Entuziasmul tau e ca in fotbalul romanesc - aia care pierd la scor se incinta cu "am fost mai tehnici" si se lauda ca au driblat de doua ori.

    Ia uite aici rezultatele cind se joaca pe goluri, nu pe dribling...pagina 14.

    https://s2.q4cdn.com/384102709/files/doc_presentations/2019/10/2019-Q3-Earnings-call-presentation_Final.pdf
  • Pe romania TV scrie pe ecran ca 4,8 milioane de telespectatori au vizionat revelionul lor.
    Mincinosi rau astia de la RTV..

Trimite un comentariu