Skip to main content

O NOUĂ SURPRIZĂ. Când Vocea și iUmor se duelează, câștigă ...Kanal D. Cu ce a bătut postul turcesc Vocea României

 
O NOUĂ SURPRIZĂ. Când Vocea și iUmor se duelează, câștigă ...Kanal D. Cu ce a bătut postul turcesc Vocea României

AUDIENȚE. O nouă surpriză în acest sezon pentru ziua de vineri. Dacă săptămâna trecută iUmor (de pe Antena 1) reușea o premieră istorică, depășind Vocea României, acum a fost rândul Kanal D în materie de surprize.

Publicitate

Postul turcesc Kanal D a fost peste primele live-uri Vocea României la nivelul întregii țări.

Ce a difuzat Kanal D?

Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade.

Serialul turcesc Gulperi a prins la nivel național. La orașe și pe publicul comercial, Vocea României, de pe Pro TV, a avut primul loc.

iUmor nu a mai repetat performanța de săptămâna trecută, când era peste Vocea României, pe intervalul de intersecție, pe două targeturi: și la nivelul întregii țări, dar și pe publicul comercial.

Roasturile cu vedete au făcut diferența săptămâna trecută. Atunci, la iUmor - ediția specială cu roasturi - au venit Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol și Marian Godină.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul primelor live-uri Vocea României (20:30-00:10):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, primele Live-uri Vocea României au fost urmărite, pe Pro TV, de aproape 1,1 milioane de români pe minut. Nu a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc. Pe tot intervalul Vocii, Kanal D a avut, cu noul serial turcesc Gulperi, cu câteva zeci de mii de telespectatori peste Pro TV.

Diferența între Kanal D și Pro TV a fost ceva mai mare până să se termine serialul turcesc (Gulperi a fost până la 23.30).

Antena 1 a avut o medie de 900.000 de români în fața televizoarelor și a fost pe poziția a treia. Și pe intervalul iUmor (acum revenit la formula "normală"), tot pe locul al treilea a fost (față de săptămâna trecută, când era pe primul loc, cu specialul cu roasturi).

Loc bun în top și pentru DigiSport, cu meciul FCSB-Gaz Metan.

URBAN. La orașe, 670.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României. Ca de obicei, audiența Live-urilor a fost sub primele difuzări ale Vocii (și săptămâna trecută, la dueluri, cifrele erau mai mari).

Locul doi pentru Kanal D și poziția a treia pentru Antena 1.  

COMERCIAL. Din publicul Vocea României, 250.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. Cota de piață a Pro TV pe publicul comercial a scăzut sub 20% (ceea ce înseamnă că unul din cinci tineri care aveau televizoarele deschise se uita la Live-urile de la Vocea României.

Antena 1 a ținut aproape pe publicul între 18 și 49 de ani (până în 20.000 de telespectatori a fost diferența).

Kanal D a avut poziția a treia pe acest segment de public. 

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.115.000 6.3 16.0
2 Pro TV 1.079.000 6.1 15.5
3 Antena 1 894.000 5.0 12.8
4 Romania TV 365.000 2.1 5.2
5 DigiSport 1 258.000 1.4 3.7
6 Prima TV 256.000 1.4 3.7
7 Antena 3 250.000 1.4 3.6
8 National TV 223.000 1.3 3.2
9 TVR 2 169.000 0.9 2.4
10 Pro Cinema 164.000 0.9 2.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 671.000 7.0 18.0
2 Kanal D 525.000 5.5 14.1
3 Antena 1 419.000 4.4 11.3
4 Romania TV 220.000 2.3 5.9
5 DigiSport 1 169.000 1.8 4.5
6 Antena 3 139.000 1.4 3.7
7 National TV 120.000 1.3 3.2
8 Pro Cinema 103.000 1.1 2.8
9 Prima TV 91.000 0.9 2.4
10 Diva 90.000 0.9 2.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 247.000 5.8 19.0
2 Antena 1 229.000 5.3 17.6
3 Kanal D 160.000 3.7 12.3
4 DigiSport 1 66.000 1.5 5.1
5 National TV 51.000 1.2 3.9
6 Diva 45.000 1.0 3.4
7 Pro Cinema 39.000 0.9 3.0
8 Prima TV 36.000 0.8 2.8
9 DigiSport 2 27.000 0.6 2.1
10 Romania TV 24.000 0.6 1.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial și în toată țara

 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Voi plătiți bani pentru aceste date din audiențe ? Ca altfel nu îmi explic de ce postați atât de rar audientele iar despre aceste audiențe ce contează cele pe național sau urban atâta timp cât doar cele comerciale contează ca de acolo își câștiga banii televiziunile și aici oricum tot ProTv-ul e cel care câștiga zeci de milioane de euro pe an fata de locul doi (antena) care câștiga mai putini bani și când e pe locul 1 fata de ProTv
  • Numai audientele de vineri le postati? Cele de luni,marti,miercuri si joi cand le postati? Rusine,nu mai sunteți ce erați odata .

Trimite un comentariu