Skip to main content

Tendinţe. Brandurile vor să se apropie mai mult de consumatori, iar tinerii vor mai multă autenticitate

 
Foto | MarketingPortal.ro
Foto | MarketingPortal.ro

TENDINŢE. Care sunt tendinţele în marketing şi comunicare în anul 2020? - Mai mult accent pe transparenţă şi pe relaţia brandurilor cu consumatorii.

Publicitate

Tinerii vor mai multă autenticitate, brandurile încearcă să se apropie mai mult de consumatori, iar social media este din ce în ce mai prezentă în campaniile acestora, arată câteva dintre concluziile unui studiu despre tendinţele din marketing şi comunicare semnat de agenţia Grayling.

Paginademedia.ro prezintă predicţiile anuale Grayling cu privire la tendinţele în comunicare:

1. Noua transparenţă

  • Consumatorii tineri apreciază tot mai mult autenticitatea şi integritatea în detrimentul perfecţiunii cu orice preţ
  • Brandurile comunică deschis informaţii pentru consumatori
  • Această transparenţă poate însemna ca brandurile să prezinte în Instagram stories partea neştiută a activităţii lor, sau chiar să recunoască deschis că au greşit şi să îşi ceară scuze într-un mod cât mai autentic, menţionează sursa citată.

2. Mai multă mobilitate: oferte în timp real sau realitate augmentată

  • Campaniile de impact pe dispozitive mobile pun accent ideea de mobilitate
  • Acest lucru poate însemna: Activări în locaţie şi oferte în timp real la experienţe de realitate augmentată şi integrarea canalelor de social media în ofertele brandurilor

3. Mai mult accent pe schimbarea în bine

  • Companiile încearcă să-i facă pe consumatori să îşi schimbe în bine comportamentul, cu impact pozitiv asupra societăţii.

4. Brandurile încearcă să schimbe modul în care fac publicitate

  • Consumatorii saturaţi de publicitate agresivă şi prost orientată, arată o altă concluzie. De aceea brandurile încearcă să „stabilescă o legătură directă autentică cu consumatorii” prin „interacţiuni originale”.
  • Companiile investesc în evenimente şi spaţii reale, care „creează un sentiment de apropiere şi de încredere faţă de consumator”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus