Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent n-a avut concurenţă nici cu cea de-a treia ediţie. Pro TV a fost liderul serii de vineri cu a treia ediţie a emisiunii.

Publicitate

Peste 2,8 milioane de persoane au urmărit aseară Românii au talent, show jurizat de Andra, Andi Moisescu, Mihai Petre şi Florin Călinescu. Cifrele obţinute au fost peste primele două ediţii.

Kanal D a fost al doilea, pe toate targeturile de audienţă, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, la distanţă consistentă de primele două televiziuni.

Cele două posturi au avut pe intervalul Românii au talent:

  • Filmul Glonţ în cap şi Asia Express (în reluare) - Antena 1
  • Mă numesc Zuleyha şi Bravo, ai stil! - Kanal D

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia a treia, sezonul zece:

NAŢIONAL. Românii au talent a avut peste 2,8 milioane de telespectatori din întreaga ţară, cifre peste primele două ediţii din acest sezon.

A fost la distanţă de locul secund, ocupat de Kanal D, urmărit aseară de 1,2 milioane de persoane.

Antena 1 n-a avut nicio şansă. Postul s-a clasat pe locul al treilea, cu cifre de şase ori mai mici decât liderul.

Practic, Antena 1, care a pus la bătaie filmul Glonţ în cap şi o reluare Asia Express, s-a bătut în audienţe mai mult cu Romania TV decât cu primele două clasate.

URBAN. Show-ul Pro TV a fost peste săptămâna trecută şi la oraşe. Producţia s-a apropiat de 1,5 milioane de persoane, mai mult decât dublu faţă de Kanal D, televiziunea care a ocupat locul al doilea în audienţe.

Şi aici Antena 1 a fost jos în audienţe: 230.000, media de telespectatori, adică de şapte ori sub Pro TV.

După cum s-a întâmplat la nivel naţional, şi la oraşe, Antena 1 a fost mai aproape de Romania TV decât de primele două televiziuni, Pro TV şi Kanal D.

COMERCIAL. Show-ul de talente a depăşit jumătate de milion de persoane, pe publicul comercial. Uşor peste ediţia de săptămâna trecută. Pro TV a avut cu ediţia de aseară o cotă de piaţă de 40,5%.

A fost mai mult decât dublu faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc.

Antena 1 a fost a treia şi pe public comercial, target pe care de obicei era pe locul al doilea.

Mai mult decât atât, Kanal D a avut cifre aproape duble faţă de Antena 1. Amintim că postul a pus la bătaie un film de acţiune cu Sylvester Stallone, urmat de o reluare a emisiunii Asia Express.


Citeşte şi:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D


Audienta posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.867.000 16.3 36.7
2 Kanal D 1.226.000 7 15.7
3 Antena 1 467.000 2.7 6
4 Romania TV 416.000 2.4 5.3
5 Antena 3 269.000 1.5 3.4
6 National TV 209.000 1.2 2.7
7 Prima TV 187.000 1.1 2.4
8 Pro 2 111.000 0.6 1.4
9 Antena Stars 105.000 0.6 1.3
10 DigiSport 1 101.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.478.000 15.5 36.6
2 Kanal D 595.000 6.2 14.7
3 Antena 1 232.000 2.4 5.7
4 Romania TV 219.000 2.3 5.4
5 Antena 3 187.000 2 4.6
6 National TV 91.000 1 2.3
7 DigiSport 1 79.000 0.8 1.9
8 Prima TV 53.000 0.6 1.3
9 Pro 2 53.000 0.6 1.3
10 TVR 2 53.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 554.000 13.1 40.5
2 Kanal D 213.000 5.1 15.6
3 Antena 1 121.000 2.9 8.9
4 Romania TV 36.000 0.8 2.6
5 National TV 34.000 0.8 2.5
6 DigiSport 1 21.000 0.5 1.5
7 Antena 3 20.000 0.5 1.4
8 Boomerang 16.000 0.4 1.2
9 Prima TV 14.000 0.3 1.1
10 Pro 2 14.000 0.3 1

Citeşte şi:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut


2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ruși! Ruși frate! La fiecare 4-5 concurenți apare un rus să bată cuie cu capul sau una să le dea cu flirt dansatorilor români. Într-adevăr, emisiunea s-a mai rafinat in sensul că nu am mai văzut concurenții ăia "ciupiți" ca la iUmor, dar prea mulți străini, in special ruși. Avea dreptate cineva pe aici că televiziunea va trebui redenumită KGB TV.
  • TVR1 mai exista? Ca de cheltuit zeci de milioane de euro, cheltuieste...
  • Nu sunt de mirare audiențele care au scăzut de la an la an! A intervenit uzura formatului(gândiți-vă că e la al 10-lea an în România), plus că a scăzut consmumul tv. Totuși, încă stă bine, având în vedere că, costurile de producție sunt la jumătate acum, față de anii de început.
  • @D: asta e politica A1, au spus mai demult ca fac un program "gandit" pentru publicul feminin. asa cred sefii din A1 ca se face audienta.
    si A3 s-a orientat spre public feminin prin emisiunile cu rune si numerologie care umplu tot programul si care fac audienta mai mare decat Gadea. fara succes insa, RTV face audiente mai mari sau mult mai mari la orice ora.
  • e performanta la Kanal D. Sa scoti asemenea cifre la bataie cu Romanii au talent, e de apreciat. Zuleyha isi face treaba
  • Antena 1 trebuie sa schimbe ceva, sa atraga si publicul masculin.
    Cel feminin nu prea gusta filmele...
  • Audiente mici pentru emisiune ,sezonul acesta nu mai sare de 3 milioane

Trimite un comentariu

sus