Skip to main content

AUDIENŢE TV. Ţara a ars-o pe comedie. Câţi oameni au urmărit debutul noului sezon Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE TV. Ţara a ars-o pe comedie. Câţi oameni au urmărit debutul noului sezon Las Fierbinţi

AUDIENŢE TV. Ţara a ţinut cu fierbinţenii. La fel şi urban şi comercialul. Al 17-lea sezon al serialului de comedie Las Fierbinţi a debutat în forţă la Pro TV.

Publicitate

Câţi oameni au urmărit aventurile lui Bobiţă, Giani, Firicel sau Celentano? Pro TV a fost urmărit, cu serialul de comedie de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Paginademedia.ro prezintă audienţele de debut ale noului sezon Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Serialul de comedie Las Fierbinţi a debutat cu o audienţă de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară. A avut mai mult decât dublu faţă de Kanal D, care a avut poziţia secundă cu Survivor România, urmărit de aproape 1,2 milioane de persoane.
 
Antena 1 a avut sub un milion de telespectatori, media la nivel naţional, cu o redifuzare a emisiunii Poftiţi pe la noi, prezentată de Nea Marin.
 
URBAN. Cifre foarte bune pentru Pro TV şi în mediul urban. Serialul de comedie a adus peste 1,2 milioane de telespectatori, de la oraşe, pe intervalul de difuzare.
 
Pro TV a obţinut cu serialul de comedie cifre cât Kanal D, Antena 1, Antena 3 şi Romania TV la un loc.
 
Kanal D a avut şi la oraşe locul secund, cu o medie de 470.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu puţin peste 400.000 de persoane.
 
Dacă la nivel naţional Romania TV a fost peste Antena 3, la oraşe rolurile s-au inversat. Antena 3, cu o medie de 240.000 de telespectatori, a fost a patra televiziune în clasamentul general. Romania TV, cu 220.000 de privitori de la oraşe, a fost pe cinci.
 
Disney Junior a intrat în top 10 la oraşe, cu cifre peste TVR 1.
 
COMERCIAL. Fierbinţenii au atras aproape 480.000 de telespectatori, pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Serialul de comedie de pe Pro TV a avut mai mult decât dublu faţă de locul secund, ocupat de Antena 1.
 
Kanal D, cu Survivor România, a fost al treilea, pe publicul tânăr, cu o medie de 160.000 de persoane.

 

Digi24 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, pe publicul tânăr, cu cifre duble faţă de Romania TV.

Audienţa posturilor TV de marţi, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30), la nivel NAŢIONAL:

 

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.555.000 14.5 28.7
2 Kanal D 1.187.000 6.8 13.4
3 Antena 1 977.000 5.6 11
4 Romania TV 453.000 2.6 5.1
5 Antena 3 330.000 1.9 3.7
6 National TV 268.000 1.5 3
7 Happy Channel 202.000 1.1 2.3
8 Pro Cinema 171.000 1 1.9
9 Digi 24 147.000 0.8 1.7
10 TVR 1 145.000 0.8 1.6

 

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de marţi, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30), la nivel URBAN:

 

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.218.000 12.8 26.8
2 Kanal D 470.000 4.9 10.3
3 Antena 1 401.000 4.2 8.8
4 Antena 3 237.000 2.5 5.2
5 Romania TV 220.000 2.3 4.8
6 National TV 131.000 1.4 2.9
7 Happy Channel 122.000 1.3 2.7
8 Digi 24 109.000 1.1 2.4
9 Disney Junior 97.000 1 2.1
10 TVR 1 75.000 0.8 1.6

 

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de marţi, 4 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30), pe segmentul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 478.000 11.3 33.4
2 Antena 1 194.000 4.6 13.6
3 Kanal D 162.000 3.8 11.3
4 Digi 24 45.000 1.1 3.1
5 Diva 34.000 0.8 2.4
6 National TV 30.000 0.7 2.1
7 Comedy Central 22.000 0.5 1.6
8 Romania TV 22.000 0.5 1.5
9 Happy Channel 20.000 0.5 1.4
10 Pro Cinema 19.000 0.5 1.4

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    Las Fierbinti nu are concurenta.

    Ed, eu sunt mereu pe site. Dar daca paginademedia sterge comentariile...
  • Ion Ion
    Cel mai bun la ora actuala serial de comedie
  • R R
    Audientele Survivor ,show-ul de forta al Kanal D sub redifuzarea cu Nea Marin
  • R R
    Sa vedem ce va face cand începe Asia Express
  • R R
    Redifuzarea cu Nea Marin peste show-ul de forta al Kanal D-ului ,de asta vrea Kanal D sa schimbe targetul comercial,nu e un lucru rau ca schimba targetul comercial,ma astept sa urmeze si Pro tv-ul si Antena 1
  • mile mile
    e bine ca cei de la kanal d sunt asa jos , de aia nu ati prezentat audiente

Trimite un comentariu

sus