Skip to main content

RECORD ISTORIC. Finala Asia Express, cifre de patru ori peste Pro TV şi record pentru Antena 1: aproape 50% cotă de piaţă

 
RECORD ISTORIC. Finala Asia Express, cifre de patru ori peste Pro TV şi record pentru Antena 1: aproape 50% cotă de piaţă

AUDIENŢE. Finala Asia Express, câştigată de cuplul Chef Sorin Bontea - Răzvan Fodor, aduce recorduri istorice pentru Antena 1.

Publicitate

Cota de piaţă pe publicul comercial s-a apropiat de 50%, cea mai mare din ultimii zece ani! Doar Revelionul cu Dan Negru a avut astfel de audienţă. Practic, jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor aseară erau pe finala Asia Expres, de patru ori mai mulţi decât pe Pro TV.

La nivelul întregii ţări, cifrele s-au apropiat de 2,5 milioane de români, de trei ori mai mulţi decât se uitau la Pro TV.

Audienţa Asia Express a fost mult peste anul trecut şi chiar peste startul acestui sezon. Anul trecut, audienţa finalei era aproape la jumătate faţă de cea de acum.

Asia Expres a avut o evoluţie ascendentă în acest sezon: a debutat de la o medie de audienţă de 1,2 milioane la nivel naţional şi a ajuns în finală la aproape 2,5 milioane.

Interesul pentru show a făcut ca Antena 1 să programeze, de săptămâna viitoare, primul sezon Asia Express, în reluare. Va fi trei zile pe săptămână, duminică, luni şi marţi, de la 20.30. Prima zi: duminică, 26 aprilie.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 23 aprilie pe intervalul finalei Asia Express (20:25 - 23:55):

NAŢIONAL. Finala Asia Express a fost urmărită de 2,44 milioane de români, în fiecare minut. Cifrele la nivelul întregii ţări au fost de trei ori mai mari decât ale Pro TV şi Kanal D, următoarele locuri pe interval.

Cota de piaţă: 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la televizor urmărea finala de pe Antena 1 câştigată de Bontea şi de Fodor.

URBAN. Cifre mari şi la oraşe: 1,4 milioane de telespectatori pe minut la finala de pe Antena 1. Audienţa a fost de aproape patru ori mai mare decât cea a Kanal D (locul doi) şi Pro TV (poziţia a treia).

Cota de piaţă: 32%

De notat prezenţa în top 10 a patru din cele cinci posturi de ştiri: Antena 3, România TV, Digi 24 şi B1 TV.

COMERCIAL. Record pentru Antena 1 pe publicul tânăr, cel între 18 şi 49 de ani. Au fost 750.000 de tineri în fiecare minut, iar cota de piaţă a fost de 46,2%.

Practic, aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor urmăreau finala Asia Express. Este un record istoric pentru Antena 1. Nicio emisiune "de linie" nu a avut astfel de performanţe cel puţin în ultimii zece ani.

Doar Revelioanele lui Dan Negru mai aduceau astfel de cifre.

Pe publicul comercial, finala Asia Express a avut cifre de patru ori mai mari decât ale Pro TV şi de peste opt ori mai mari decât Kanal D..

Audienta posturilor TV miercuri, 22 aprilie, pe intervalul finalei Asia Express (20.25-23.55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 2.440.000 13.9 29.9
2 Pro TV 889.000 5.1 10.9
3 Kanal D 807.000 4.6 9.9
4 Antena 3 453.000 2.6 5.6
5 Romania TV 433.000 2.5 5.3
6 National TV 387.000 2.2 4.7
7 TVR 2 212.000 1.2 2.6
8 B1TV 172.000 1 2.1
9 Prima TV 169.000 1 2.1
10 TVR 1 157.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 aprilie, pe intervalul finalei Asia Express (20.25-23.55), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.404.000 14.7 32.4
2 Kanal D 397.000 4.2 9.2
3 Pro TV 375.000 3.9 8.6
4 Antena 3 323.000 3.4 7.4
5 Romania TV 204.000 2.1 4.7
6 National TV 176.000 1.8 4.1
7 Digi 24 104.000 1.1 2.4
8 Prima TV 97.000 1 2.2
9 B1TV 92.000 1 2.1
10 TVR 2 90.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 aprilie, pe intervalul finalei Asia Express (20.25-23.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 754.000 17.8 46.2
2 Pro TV 185.000 4.4 11.3
3 Kanal D 93.000 2.2 5.7
4 National TV 64.000 1.5 3.9
5 Antena 3 58.000 1.4 3.5
6 Digi 24 33.000 0.8 2
7 Pro Cinema 29.000 0.7 1.8
8 TNT 24.000 0.6 1.5
9 B1TV 21.000 0.5 1.3
10 TVR 1 19.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Asia Express, finala. Câţi oameni au urmărit ultima ediţie a reality-show-ului de pe Antena 1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dragos Dragos
    geo, da, nici eu nu stiam de Abagiu sau Grebenisan, dar bine ca au stiut altii. De Ristei stiam. Cu ocazia asta am aflat ca cele 2 fete nu numai ca sunt frumoase, dar au si ceva in cap si sunt si foarte competitive. Cine a facut castingul, nu s-a uitat doar la vedetele de pe tv, ci a scormonit si netul bine. Inca o data felicitari lor!
  • geo geo
    Lasati-o mai moale cu al vostru casting si cu vedetele. Cine este Alex Abagiu, ce mare vedeta este Ristei, cat despre cunoscute publicului larg erau Alina Ceușan și Carmen Grebenișan, ce mari cantareti sunt Adda si Speak, cand a lansat Nico ultimul hit ? Nu m-ar mira ca, in sezonul 4, sa îi vedem printre participanti cuplul Vulpita-Viorel si pe unii din actorii din serialul Sacrificiul, pe post de ”vedete” !
  • Popescu Popescu
    Foarte bun sezonul! De departe cel mai bun și datorită vedetelor. Toate s-au dedicat așa cum trebuie și au creat niște personaje cu care lumea din online a început să se identifice.

    Mi se pare incredibil ce hype s-a creat pe Social Media cu acest show. Bine, asta se datorează și stării de urgență, dar emisiunea a crescut și mai mult față de primele două sezoane. Eu am urmărit toate sezoanele și pot să spun că este cel mai bun reality-show din acest secol difuzat pe vreun canal din România. S-au băgat mulți bani, așa e, dar a meritat. Jos pălăria pentru Mona Segall și toată echipa de producție!

    Din păcate a venit nenorocirea asta și vom aștepta până în 2022 pentru Asia Express 4. Sau, cine știe, poate vine o minune și vom avea un vaccin până în noiembrie (slabe șanse). Abia aștept să văd în ce țări vor merge.

    De văzut cum vor organiza grila de primăvară din 2021. Cel mai probabil, vor aborda ”tactica” cu Chefi la Cuțite și în primăvară și în toamnă. Greu de crezut că vor mai scoate ceva din ”joben” care să scoată și o audiență bunicică.

    Până atunci, mă bucur că voi (re)vedea Asia Express 1. Și acela a fost un sezon chiar bun.
  • Marian Marian
    Aceste audiente au fost facute deoarece a fost carantina si pro a facut gresealea de a da o emisiune de tot rasul , nu plangeti poate mai face antenuta un teledon sau au mai ramas ceva bani de la celalalt teledon si mai face unul in TELEORMAN ,tot RAT ramane cel mai bun chiar daca antenisti sunt in extaz
  • Dragos Dragos
    Castingul de anul acesta a facut diferenta. Formatul e foarte bun atata timp cat si castingul e facut cu cap. Bravo Mona Segal si intregii echipe! Pacat ca taman cand a iesit cea mai buna editie nu sunt si veniturile pe masura din cauza pandemiei. Se stie ca piata publicitara si cea media sunt la pamant din cauza Covid-19.
  • Lucian Lucian
    Sezonul 3 a fost foarte reusit intrucat mare parte din concurenti sunt foarte carismatici, dau bine pe sticla.
    Au fost destul de pozitivi in concurs si au inteles ideea emisiunii, au acceptat sa isi testeze limitele.
    Comparativ cu alte editii, acest sezon mi s-a parut curat, fara crize de isterie si cu participanti competitivi, indiferent de situatii.
  • maxim maxim
    Pana vor fi bani in piata ca sa se mai faca productii de gen vor trece niste ani. Deci, ne calmam, aplaudam performanta si o tinem minte. Data viitoare va fi peste mult timp, daca va mai fi. Din pacate.
  • Vantaggi Vantaggi
    Sezonul 4 se va filma in Indonezia si Malaezia. Poate avem norocul sa vedem si Bali. Speak sau/si Fodor vor fi coprezentatori. Sa speram la un casting cel putin la fel de bun, altfel un fail (vezi sez.2) dupa boom va fi durerors si pentru ei si pentru spectatori. Si probabil ca se va filma cel mai devreme prin toamna 2021 pentru ca vor fi multe impedimente, inclusiv reticiente din partea localnicilor si probe care nu se vor mai putea face dupa criza asta.
    Pentru cei care critica montajul. Mda, poate ca daca ai ochi de profesionist sunt probleme, dar asta provine si din faptul ca in cea mai mare parte a timpului exista o singura camera care urmareste un cuplu de concurenti, filamarea este dinamica, actiunile concurentilor sunt spontane, si asa mai departe. Din pacate productiile TV de la noi nu pot dispune de oameni cu calificarea celor din US. Cat despre regizare sau trucare, showul are parte de regie ca orice show, altfel ar iesi si mai slab, insa a nu se confunda cu trucare. Competitia si probele nu sunt trucate si nici partea de reality show, mai ales daca ar fi sa comparam cu alte reality de la noi sau din afara. Intr-adevar, locurile in care ajung concurentii sa caute cazare sau sa indeplineasca misiuni sunt prospectate anterior sosirii lor, in special la sate sau in piete se stie ca la un moment dat va sosi o emisiune in satul lor cu oameni care vor cere cazare, etc. Probele sunt construite in asa fel incat concurentii sa ajunga sa caute cazare in zonele prospectate in prealabil. Oricum, begpackingul este o forma de turism care combina backpackingul cu cersitul - ceea ce se intampla si in emisiune - este o forma de turism relativ populara in acele zone din Asia. De aceea a rezultat si ideea showului. Ce nu se vede si nu se spune este ca, in afara de cameraman, cuplul de concurenti mai este insotit aproape permanent de o echipa din productie, iar dupa ce acestia se chinuie sa isi gaseasca masina de ocazie impreuna cu cameramanul, productia pleaca imediat in urmarirea lor cu inca o masina. La fel se intampla si la cazare. Productia are cazare aranjata in apropierea zonelor unde dorm cuncurentii.
  • Iuli Iuli
    @Petrica M, au fost si Cruduta (sez.1) si Dragusanca (sez.2), keep calm, audientele au ramas la fel in sezonul lor.


    @Diana, care record? Sunt aceleasi audiente ca si anul trecut in primul trimestru, usor in crestere.
    Cat la nivel de grup.. Doar PRO-TV este in top 10 al televiziunilor, cateodata apar si PRO-2/PRO-Cinema, dar cu mici exceptii, restul televiziunilor cu audiente mici PRO-X (0,1 rating, 0,3% share - loc 42) si PRO-Gold (0,1 rating, 0,2% share - loc 44) - audiente din februarie 2020.
    https://www.paginademedia.ro/2020/03/audiente-prime-time-februarie-2020
    Profitul pe care PRO-TV SRL il face este datorita PRO-TV pentru ca publicitatea se vinde la nivel de grup, la fel si cablisti platesc pentru PRO-TV Grup, nu pentru televiziunea PRO-TV
  • Petrica M Petrica M
    In aceasta emisiune conteaza si ce vedete aduci. Ia sa vina iar Cruduta cu Dragusanca sa vezi cum scade audienta.
  • dalien dalien
    Merita! E o emisiune care emana pozitivitate si se vede ca e facuta cu pasiune, efort si implicare. Imbina misterul cu suspansul, comedia cu un pic de ciondaneala, si pe deasupra, e un veritabil ghid turistic si cultural. Surprinde tari din celalalt colt al lumii asa cum sunt, cu bune si cu rele, la fel cum ii surprinde si pe concurenti. Ofera nenumarate exemple de altruism si de bunatate. Este o emisiune curata pentru oameni de absolut toate varstele, care nu exploateaza scandaluri si nuditate. In afara de asta, ca productie, este probabil cel mai complex format de la noi din tara si este realizat foarte bine.
    Isi merita pe deplin succesul!
  • RazvanP RazvanP
    hai cu stirea ca pro a fost lider in primul trimestru din 2020
    hai curaj
  • Diana Diana
    Record urias pentru Pro in primele 3 luni din anul asta.

    În primul trimestru al anului 2020 (ianuarie – martie), PRO TV a fost lider de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune.
  • Mihai Mihai
    @bogdanescu - ce nasop e sa-ti plece neuronii in vacanta. A1 nu este o statie care sa-mi placa dar Asia Express este o emisiune foarte buna. Vad ca se plangea un ‘profesor’ de montaj ( asa e cu cei care monteaza doar filme de Oscar )- montaj bun, productie exceptionala, casting impecabil. Din astia care va dati cu parerea, ce emisiuni ati produs?
  • RzV RzV
    Era asteptat de toata lumea ca vor avea audienta record in finala la cum a parcurs tot sezonul. Si cei de la PRO se asteptau probabil la asta. Exact cum si Antena vinerea nu baga ceva important pentru ca stie a acea seara e acaparata cu totul de Romanii au Talent. Cand produci o emisiune unica in Romania si cheltui enorm de multi bani cu ea si asteptarile sunt mari si daca nu scoteam macar acum ceva bun cred ca era finalul emisiunii, asa vor baga bani la greu pentru un viitor sezon, cand vor putea sa il mai faca. Asia fiind afectata tare de virus nu vor mai permite sa umble astia pe acolo ca inainte.

Trimite un comentariu

sus