Skip to main content

AUDIENTE. Câte milioane de români au luat lumina de la TV? Slujba de Înviere în pandemie şi audienţa posturilor

 
AUDIENTE. Câte milioane de români au luat lumina de la TV? Slujba de Înviere în pandemie şi audienţa posturilor

AUDIENŢE. Milioane de români au urmărit în faţa televizoarelor Slujba de Înviere, o premieră ca urmare a actualei pandemii. Câţi români au luat lumina de la TV? Şi de pe ce posturi?

Publicitate

Au fost în faţa televizoarelor 4,4 milioane de români, la Slujba dată în direct între orele 23.50 şi 00.30. Un număr de 4,4 milioane de români la slujbă, din totalul celor 5,6 milioane care aveau televizoarele deschise.

Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi dintre românii care se uitau la televizor erau pe unul dintre canalele care difuzau Slujba, transmisă, în premieră, din Biserica fără enoriaşi.

Mai întâi, cine a dat Slujba de Înviere? Mai simplu este de răspuns la întrebarea cine NU a difuzat-o. Şi sunt puţini: Prima TV (care avea un film cu Piedone) şi Naţional TV (dar aici două alte staţii ale Fraţilor Micula N24 Plus şi Favorit aveau Slujba pe Post).

Cum au transmis?

Toate au preluat imaginile filmate de Trinitas (postul Patriarhiei), din care nu au lipsit cadre filmate cu dronele, deasupra unui Bucureşti pustiu, în care singurele maşini care se vedeau erau cele ale Poliţiei.

Slujba a început în jurul orei 23.50, iar posturile au ieşit din live la 00.30.

  • Pro TV a avut un live cu Alex Dima, iar soprana Angela Gheorghiu a cântat Hristos a Înviat din morţi.
  • Antena 1 a avut o ediţie specială cu Octavia Geamănu gazdă.
  • Kanal D a avut un special, cu Simona Pătruleasa şi Mihai Ghiţă în platou. A alternat imaginile de la Slujbă cu alte intervenţii live.
  • TVR a comentat Slujba cu Cristian Tabără în platou
  • Posturile de ştiri au difuzat toate, cu imagini "full" sau cu "ferestre" de la Biserică. Şi Happy Channel a avut Slujba pe post.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 23.30):

NAŢIONAL. Aproape trei sferturi dintre românii care aveau aseară televizoarele deschise au urmărit Slujba de Înviere. Adică 4,4 milioane, din 5,6 milioane.

Cei mai mulţi au lăsat televizoarele deschise pe Antena 1 şi pe Pro TV (1,1 milioane la fiecare post). Doar 7.000 de telespectatori au fost între Antena 1 şi Pro TV. Practic, egalitate.

România TV şi Antena 3 au urmat, cu 420.000-450.000 de români pe post.

Kanal D, în mod normal în primele trei, a fost depăşit de celel două posturi de ştiri.

Din primele zece posturi, TOATE au difuzat Slujba. Prima TV, care avea un film cu Piedone, a fost jos în top.

URBAN. La oraşe, 2,4 milioane de telespectatori au stat în faţa televizoarelor să vadă Slujba de Înviere. 2,4 milioane, dintr-un consum total de 3,1 milioane.

La oraşe, televizoarele au stat mai mult pe Pro TV (670.000). Antena 1 a fost la 200.000 de telespectatori distanţă, urmată de Antena 3.

Nici la oraşe, Kanal D, post nelipsit de pe podium, nu a mai fost în opţiunile românilor în seara de Paşte. Postul turcesc a fost depăşit de trei posturi de ştiri (Antena 3, România TV şi Digi 24). Până şi postul public TVR 1, altădată invizibil, a fost peste Kanal D.

COMERCIAL. Care au fost opţiunile publicului tânăr? Aici, lucrurile au fost clare: Pro TV, prima opţiune (370.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani). Antena 1, opţiunea a doua, la distanţă (153.000).

Restul posturilor au avut cifre modeste în rândul tinerilor (câteva zeci de mii). Şi pe publicul tânăr, al treilea "mare generalist", Kanal D, a coborât în opţiunile tinerilor în seara de Paşte.

GALERIE FOTO. Aproape toate posturile TV au dat Sluba de Înviere:


Citeşte şi: Iisus din Nazareth a rupt puternic din audienţa Romanii au talent, în Vinerea Mare. Cele mai mici cifre din sezon pentru show-ul Pro TV


Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.132.000 6.4 17.8
2 Pro TV 1.125.000 6.4 17.7
3 Romania TV 456.000 2.6 7.2
4 Antena 3 423.000 2.4 6.7
5 Kanal D 320.000 1.8 5.0
6 TVR 1 183.000 1.0 2.9
7 Digi 24 167.000 0.9 2.6
8 Realitatea Plus 150.000 0.9 2.4
9 B1TV 134.000 0.8 2.1
10 Antena Stars 114.000 0.6 1.8
11 National TV 108.000 0.6 1.7
12 Pro Cinema 100.000 0.6 1.6
13 N24 PLUS 88.000 0.5 1.4
14 Prima TV 87.000 0.5 1.4
15 AMC 86.000 0.5 1.4
16 Nickelodeon 81.000 0.5 1.3
17 Cartoon Network 72.000 0.4 1.1
18 AXN 71.000 0.4 1.1
19 Pro 2 70.000 0.4 1.1
20 Favorit TV 62.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 667.000 7.0 19.1
2 Antena 1 408.000 4.3 11.7
3 Antena 3 305.000 3.2 8.8
4 Romania TV 277.000 2.9 7.9
5 Digi 24 147.000 1.5 4.2
6 TVR 1 123.000 1.3 3.5
7 Kanal D 117.000 1.2 3.3
8 Realitatea Plus 90.000 0.9 2.6
9 B1TV 67.000 0.7 1.9
10 National TV 58.000 0.6 1.7
11 Nickelodeon 55.000 0.6 1.6
12 AXN 54.000 0.6 1.6
13 N24 PLUS 51.000 0.5 1.5
14 Pro Cinema 46.000 0.5 1.3
15 Antena Stars 44.000 0.5 1.3
16 Nick JR 39.000 0.4 1.1
17 Boomerang 38.000 0.4 1.1
18 History 37.000 0.4 1.1
19 TV1000 35.000 0.4 1.0
20 Favorit TV 33.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 368.000 8.7 28.3
2 Antena 1 153.000 3.6 11.7
3 Antena 3 59.000 1.4 4.5
4 Digi 24 45.000 1.1 3.5
5 TVR 1 40.000 0.9 3.0
6 AXN 39.000 0.9 3.0
7 Kanal D 34.000 0.8 2.6
8 Romania TV 34.000 0.8 2.6
9 Nick JR 31.000 0.7 2.4
10 History 27.000 0.6 2.0
11 AMC 27.000 0.7 2.1
12 B1TV 26.000 0.6 2.0
13 Realitatea Plus 21.000 0.5 1.6
14 TLC 18.000 0.4 1.4
15 Boomerang 18.000 0.4 1.4
16 Nickelodeon 18.000 0.4 1.4
17 TV1000 17.000 0.4 1.3
18 N24 PLUS 16.000 0.4 1.2
19 Pro Cinema 16.000 0.4 1.3
20 Favorit TV 12.000 0.3 0.9

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Probabil TRINITAS TV nu intra in masuratorile de audienta.
  • noua grafica a observatorului este un mare pas inapoi
    Arata groaznic.
    Nu inteleg de ce au vrut sa schimbe, era totul bine cum era
  • Eu nu mi dau seama audientele astea sunt mari sau nu, îmi trebuie cifrele pe același interval dintr o zi obișnuită ca să pot sa compar.
  • @Iuli singura speranță e la meteo.Dar nici acolo nu e wow
    P.S. Cum se putea schimbarea de grafica fără Stoiceasca?cum de nu a fost pusă azi noapte?! :))
  • OFFTOPIC|Am văzut noua grafica observator.Si sunt profund dezamăgit
  • Ce diferență enormă între ProTV și Antena1 pe comercial.
    În fine, tinerii ăștia între 18-49 de le comercial au fost mai mulți de 30+
    Eu de exemplu am 22 și nu am de gând sa îl urmăresc pe Daniel Preasfințitul și fericitul la TV sau face-to-face.
  • Ciudat ca fix programul care a redat fluxul Trinitas nu a fost nici macar in top 20... Mai ales fiindca aproape nici un post nu a preluat integral slujba... pro in loc sa o puna pe soprana sa cante la 23:57 sau dupa slujba a preferat sa suprapuna fix peste mesajul - veniti de luati lumina - veniti de primiti lumina - incat sa se plaseze political correct, sa nu para ca romanii sunt invitati sa iasa din case....

Trimite un comentariu

sus