
AUDIENȚE. Milioane de români au urmărit în fața televizoarelor Slujba de Înviere, o premieră ca urmare a actualei pandemii. Câți români au luat lumina de la TV? Și de pe ce posturi?
Au fost în fața televizoarelor 4,4 milioane de români, la Slujba dată în direct între orele 23.50 și 00.30. Un număr de 4,4 milioane de români la slujbă, din totalul celor 5,6 milioane care aveau televizoarele deschise.
Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi dintre românii care se uitau la televizor erau pe unul dintre canalele care difuzau Slujba, transmisă, în premieră, din Biserica fără enoriași.
Mai întâi, cine a dat Slujba de Înviere? Mai simplu este de răspuns la întrebarea cine NU a difuzat-o. Și sunt puțini: Prima TV (care avea un film cu Piedone) și Național TV (dar aici două alte stații ale Fraților Micula N24 Plus și Favorit aveau Slujba pe Post).
Cum au transmis?
Toate au preluat imaginile filmate de Trinitas (postul Patriarhiei), din care nu au lipsit cadre filmate cu dronele, deasupra unui București pustiu, în care singurele mașini care se vedeau erau cele ale Poliției.
Slujba a început în jurul orei 23.50, iar posturile au ieșit din live la 00.30.
- Pro TV a avut un live cu Alex Dima, iar soprana Angela Gheorghiu a cântat Hristos a Înviat din morți.
- Antena 1 a avut o ediție specială cu Octavia Geamănu gazdă.
- Kanal D a avut un special, cu Simona Pătruleasa și Mihai Ghiță în platou. A alternat imaginile de la Slujbă cu alte intervenții live.
- TVR a comentat Slujba cu Cristian Tabără în platou
- Posturile de știri au difuzat toate, cu imagini "full" sau cu "ferestre" de la Biserică. Și Happy Channel a avut Slujba pe post.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 23.30):
NAȚIONAL. Aproape trei sferturi dintre românii care aveau aseară televizoarele deschise au urmărit Slujba de Înviere. Adică 4,4 milioane, din 5,6 milioane.
Cei mai mulți au lăsat televizoarele deschise pe Antena 1 și pe Pro TV (1,1 milioane la fiecare post). Doar 7.000 de telespectatori au fost între Antena 1 și Pro TV. Practic, egalitate.
România TV și Antena 3 au urmat, cu 420.000-450.000 de români pe post.
Kanal D, în mod normal în primele trei, a fost depășit de celel două posturi de știri.
Din primele zece posturi, TOATE au difuzat Slujba. Prima TV, care avea un film cu Piedone, a fost jos în top.
URBAN. La orașe, 2,4 milioane de telespectatori au stat în fața televizoarelor să vadă Slujba de Înviere. 2,4 milioane, dintr-un consum total de 3,1 milioane.
La orașe, televizoarele au stat mai mult pe Pro TV (670.000). Antena 1 a fost la 200.000 de telespectatori distanță, urmată de Antena 3.
Nici la orașe, Kanal D, post nelipsit de pe podium, nu a mai fost în opțiunile românilor în seara de Paște. Postul turcesc a fost depășit de trei posturi de știri (Antena 3, România TV și Digi 24). Până și postul public TVR 1, altădată invizibil, a fost peste Kanal D.
COMERCIAL. Care au fost opțiunile publicului tânăr? Aici, lucrurile au fost clare: Pro TV, prima opțiune (370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani). Antena 1, opțiunea a doua, la distanță (153.000).
Restul posturilor au avut cifre modeste în rândul tinerilor (câteva zeci de mii). Și pe publicul tânăr, al treilea "mare generalist", Kanal D, a coborât în opțiunile tinerilor în seara de Paște.
GALERIE FOTO. Aproape toate posturile TV au dat Sluba de Înviere:
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.132.000 | 6.4 | 17.8 |
2 | Pro TV | 1.125.000 | 6.4 | 17.7 |
3 | Romania TV | 456.000 | 2.6 | 7.2 |
4 | Antena 3 | 423.000 | 2.4 | 6.7 |
5 | Kanal D | 320.000 | 1.8 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 183.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 167.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 150.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | B1TV | 134.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 114.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | National TV | 108.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | Pro Cinema | 100.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | N24 PLUS | 88.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Prima TV | 87.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | AMC | 86.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Nickelodeon | 81.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Cartoon Network | 72.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | AXN | 71.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Pro 2 | 70.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Favorit TV | 62.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 667.000 | 7.0 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 408.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 305.000 | 3.2 | 8.8 |
4 | Romania TV | 277.000 | 2.9 | 7.9 |
5 | Digi 24 | 147.000 | 1.5 | 4.2 |
6 | TVR 1 | 123.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Kanal D | 117.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Realitatea Plus | 90.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | B1TV | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | National TV | 58.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Nickelodeon | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | AXN | 54.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | N24 PLUS | 51.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Pro Cinema | 46.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Antena Stars | 44.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | Nick JR | 39.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Boomerang | 38.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | History | 37.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | TV1000 | 35.000 | 0.4 | 1.0 |
20 | Favorit TV | 33.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 368.000 | 8.7 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 153.000 | 3.6 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 4.5 |
4 | Digi 24 | 45.000 | 1.1 | 3.5 |
5 | TVR 1 | 40.000 | 0.9 | 3.0 |
6 | AXN | 39.000 | 0.9 | 3.0 |
7 | Kanal D | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
8 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Nick JR | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | History | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
11 | AMC | 27.000 | 0.7 | 2.1 |
12 | B1TV | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
13 | Realitatea Plus | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | TLC | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
15 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
16 | Nickelodeon | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | TV1000 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
18 | N24 PLUS | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | Pro Cinema | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
20 | Favorit TV | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
Comentarii
Arata groaznic.
Nu inteleg de ce au vrut sa schimbe, era totul bine cum era
P.S. Cum se putea schimbarea de grafica fără Stoiceasca?cum de nu a fost pusă azi noapte?! :))
În fine, tinerii ăștia între 18-49 de le comercial au fost mai mulți de 30+
Eu de exemplu am 22 și nu am de gând sa îl urmăresc pe Daniel Preasfințitul și fericitul la TV sau face-to-face.