Skip to main content

AUDIENTE. Câte milioane de români au luat lumina de la TV? Slujba de Înviere în pandemie și audiența posturilor

 
AUDIENTE. Câte milioane de români au luat lumina de la TV? Slujba de Înviere în pandemie și audiența posturilor

AUDIENȚE. Milioane de români au urmărit în fața televizoarelor Slujba de Înviere, o premieră ca urmare a actualei pandemii. Câți români au luat lumina de la TV? Și de pe ce posturi?

Au fost în fața televizoarelor 4,4 milioane de români, la Slujba dată în direct între orele 23.50 și 00.30. Un număr de 4,4 milioane de români la slujbă, din totalul celor 5,6 milioane care aveau televizoarele deschise.

Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi dintre românii care se uitau la televizor erau pe unul dintre canalele care difuzau Slujba, transmisă, în premieră, din Biserica fără enoriași.

Publicitate

Mai întâi, cine a dat Slujba de Înviere? Mai simplu este de răspuns la întrebarea cine NU a difuzat-o. Și sunt puțini: Prima TV (care avea un film cu Piedone) și Național TV (dar aici două alte stații ale Fraților Micula N24 Plus și Favorit aveau Slujba pe Post).

Cum au transmis?

Toate au preluat imaginile filmate de Trinitas (postul Patriarhiei), din care nu au lipsit cadre filmate cu dronele, deasupra unui București pustiu, în care singurele mașini care se vedeau erau cele ale Poliției.

Slujba a început în jurul orei 23.50, iar posturile au ieșit din live la 00.30.

  • Pro TV a avut un live cu Alex Dima, iar soprana Angela Gheorghiu a cântat Hristos a Înviat din morți.
  • Antena 1 a avut o ediție specială cu Octavia Geamănu gazdă.
  • Kanal D a avut un special, cu Simona Pătruleasa și Mihai Ghiță în platou. A alternat imaginile de la Slujbă cu alte intervenții live.
  • TVR a comentat Slujba cu Cristian Tabără în platou
  • Posturile de știri au difuzat toate, cu imagini "full" sau cu "ferestre" de la Biserică. Și Happy Channel a avut Slujba pe post.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 23.30):

NAȚIONAL. Aproape trei sferturi dintre românii care aveau aseară televizoarele deschise au urmărit Slujba de Înviere. Adică 4,4 milioane, din 5,6 milioane.

Cei mai mulți au lăsat televizoarele deschise pe Antena 1 și pe Pro TV (1,1 milioane la fiecare post). Doar 7.000 de telespectatori au fost între Antena 1 și Pro TV. Practic, egalitate.

România TV și Antena 3 au urmat, cu 420.000-450.000 de români pe post.

Kanal D, în mod normal în primele trei, a fost depășit de celel două posturi de știri.

Din primele zece posturi, TOATE au difuzat Slujba. Prima TV, care avea un film cu Piedone, a fost jos în top. 

URBAN. La orașe, 2,4 milioane de telespectatori au stat în fața televizoarelor să vadă Slujba de Înviere. 2,4 milioane, dintr-un consum total de 3,1 milioane.

La orașe, televizoarele au stat mai mult pe Pro TV (670.000). Antena 1 a fost la 200.000 de telespectatori distanță, urmată de Antena 3.

Nici la orașe, Kanal D, post nelipsit de pe podium, nu a mai fost în opțiunile românilor în seara de Paște. Postul turcesc a fost depășit de trei posturi de știri (Antena 3, România TV și Digi 24). Până și postul public TVR 1, altădată invizibil, a fost peste Kanal D. 

COMERCIAL. Care au fost opțiunile publicului tânăr? Aici, lucrurile au fost clare: Pro TV, prima opțiune (370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani). Antena 1, opțiunea a doua, la distanță (153.000).

Restul posturilor au avut cifre modeste în rândul tinerilor (câteva zeci de mii). Și pe publicul tânăr, al treilea "mare generalist", Kanal D, a coborât în opțiunile tinerilor în seara de Paște.

GALERIE FOTO. Aproape toate posturile TV au dat Sluba de Înviere:


Citește și: Iisus din Nazareth a rupt puternic din audiența Romanii au talent, în Vinerea Mare. Cele mai mici cifre din sezon pentru show-ul Pro TV


Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.132.000 6.4 17.8
2 Pro TV 1.125.000 6.4 17.7
3 Romania TV 456.000 2.6 7.2
4 Antena 3 423.000 2.4 6.7
5 Kanal D 320.000 1.8 5.0
6 TVR 1 183.000 1.0 2.9
7 Digi 24 167.000 0.9 2.6
8 Realitatea Plus 150.000 0.9 2.4
9 B1TV 134.000 0.8 2.1
10 Antena Stars 114.000 0.6 1.8
11 National TV 108.000 0.6 1.7
12 Pro Cinema 100.000 0.6 1.6
13 N24 PLUS 88.000 0.5 1.4
14 Prima TV 87.000 0.5 1.4
15 AMC 86.000 0.5 1.4
16 Nickelodeon 81.000 0.5 1.3
17 Cartoon Network 72.000 0.4 1.1
18 AXN 71.000 0.4 1.1
19 Pro 2 70.000 0.4 1.1
20 Favorit TV 62.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 667.000 7.0 19.1
2 Antena 1 408.000 4.3 11.7
3 Antena 3 305.000 3.2 8.8
4 Romania TV 277.000 2.9 7.9
5 Digi 24 147.000 1.5 4.2
6 TVR 1 123.000 1.3 3.5
7 Kanal D 117.000 1.2 3.3
8 Realitatea Plus 90.000 0.9 2.6
9 B1TV 67.000 0.7 1.9
10 National TV 58.000 0.6 1.7
11 Nickelodeon 55.000 0.6 1.6
12 AXN 54.000 0.6 1.6
13 N24 PLUS 51.000 0.5 1.5
14 Pro Cinema 46.000 0.5 1.3
15 Antena Stars 44.000 0.5 1.3
16 Nick JR 39.000 0.4 1.1
17 Boomerang 38.000 0.4 1.1
18 History 37.000 0.4 1.1
19 TV1000 35.000 0.4 1.0
20 Favorit TV 33.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 368.000 8.7 28.3
2 Antena 1 153.000 3.6 11.7
3 Antena 3 59.000 1.4 4.5
4 Digi 24 45.000 1.1 3.5
5 TVR 1 40.000 0.9 3.0
6 AXN 39.000 0.9 3.0
7 Kanal D 34.000 0.8 2.6
8 Romania TV 34.000 0.8 2.6
9 Nick JR 31.000 0.7 2.4
10 History 27.000 0.6 2.0
11 AMC 27.000 0.7 2.1
12 B1TV 26.000 0.6 2.0
13 Realitatea Plus 21.000 0.5 1.6
14 TLC 18.000 0.4 1.4
15 Boomerang 18.000 0.4 1.4
16 Nickelodeon 18.000 0.4 1.4
17 TV1000 17.000 0.4 1.3
18 N24 PLUS 16.000 0.4 1.2
19 Pro Cinema 16.000 0.4 1.3
20 Favorit TV 12.000 0.3 0.9
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • noua grafica a observatorului este un mare pas inapoi
    Arata groaznic.
    Nu inteleg de ce au vrut sa schimbe, era totul bine cum era
  • Eu nu mi dau seama audientele astea sunt mari sau nu, îmi trebuie cifrele pe același interval dintr o zi obișnuită ca să pot sa compar.
  • @Iuli singura speranță e la meteo.Dar nici acolo nu e wow
    P.S. Cum se putea schimbarea de grafica fără Stoiceasca?cum de nu a fost pusă azi noapte?! :))
  • Ce diferență enormă între ProTV și Antena1 pe comercial.
    În fine, tinerii ăștia între 18-49 de le comercial au fost mai mulți de 30+
    Eu de exemplu am 22 și nu am de gând sa îl urmăresc pe Daniel Preasfințitul și fericitul la TV sau face-to-face.
  • Ciudat ca fix programul care a redat fluxul Trinitas nu a fost nici macar in top 20... Mai ales fiindca aproape nici un post nu a preluat integral slujba... pro in loc sa o puna pe soprana sa cante la 23:57 sau dupa slujba a preferat sa suprapuna fix peste mesajul - veniti de luati lumina - veniti de primiti lumina - incat sa se plaseze political correct, sa nu para ca romanii sunt invitati sa iasa din case....

Trimite un comentariu