Skip to main content

COMUNICAT. Marketing on the go – 5 mobile apps pentru specialişti în marketing

 
COMUNICAT. Marketing on the go – 5 mobile apps pentru specialişti în marketing

COMUNICAT. Poţi face marketing de la cafeneaua preferată, în căsuţa de la ţară sau chiar de pe plajă, poţi crea campanii în tren sau în avion, între întâlniri sau între două sesiuni de yoga şi meditaţie.

Publicitate

Ai deja creativitatea la purtător; nu-ţi mai trebuie decât datele şi tool-urile perfecte pentru a crea campaniile de marketing ideale pentru orice brand.

Noroc că acum le poţi avea pe toate chiar pe cel mai fiabil gadget al tău – telefonul mobil.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar.

Echipa Craft Interactive împărtăşeşte cu tine 5 mobile apps care nu trebuie să lipsească de pe smartphone-ul unui marketer adevărat:

1. Hootsuite

Social Media is life! Deci Hootsuite is life pentru cei care trebuie să gestioneze nu unul, nu două, dar până la 20 de conturi de social media dintr-o singură mişcare.

Dacă n-ai aflat încă de Hootsuite, poate arunci un ochi aici şi vezi câte poate face această aplicaţie dezvoltată chiar şi în România.

Creezi, editezi şi postezi content pe cele mai mari platforme de Social Media; programezi postările de oriunde şi pentru oricând doreşti printr-un sistem foarte intuitiv (testat şi recomandat de echipa noastră chiar şi atunci când pleacă în concediu); primeşti analize şi date constant direct pe telefon şi chiar recomandări pentru postările tale.

Poţi comunica direct cu comunitatea prin mesaje şi comentarii, fără a mai accesa fiecare platformă în parte. Totul este centralizat!

Pros: actualizările constante, opţiunile de analytics şi great team management (thumbs up!)

Cons: costuri mari pentru a gestiona mai multe conturi de Social Media (de exemplu, pentru 3 users şi până la 20 de conturi integrate pe Hootsuite, plăteşti 99 de euro/lună)

2. Asana

Lucrăm cu Asana de atât de mult timp, încât ne-am însuşit fiecare opţiune a acestei platforme. Pe telefon este cu atât mai utilă, cu cât devine mai degrabă un asistent personal ceea ce ne aminteşte încă o dată de progresul tehnologic pe care l-am parcurs rapid.

Fie că lucrezi singur sau ai o echipă alături, în Asana poţi gestiona mai uşor task-urile şi comunicarea la distanţă pentru fiecare proiect sau activitate.

Ai la dispoziţie opţiunea de subtask pentru a fluidiza colaborarea între membrii echipei fără a folosi aplicaţii extra.

Cu siguranţă, Asana este una dintre platformele de task management performante şi cu adevărat practice. Şi este gratis, până la 15 utilizatori!

Pros: free, prioritizare eficientă a task-urilor, intergrare Google Docs, Dropbox, Adobe şi altele

Cons: Asana trimite şi notificări pe email pentru fiecare reminder, task completat sau progres realizat pe aplicaţie, în ciuda notificărilor dezactivate în aplicaţie

3. Google Analytics

În marketing, extragem date, le analizăm, punem întrebări, comparăm şi le amestecăm, ca pe ingrediente bine proporţionate, într-o reţetă bună. Produsul? Ceva ce toţi vor dori să încerce.

Chiar şi când nu eşti la birou, Google Analytics poate fi uşor accesat de pe smartphone ca să poţi lua deciziile corecte.

Aplicaţia te ajută să înţelegi mai bine numerele din spatele fiecărei campanii şi de unde vin acestea, să personalizezi rapid strategia din mers, la propriu, şi chiar să obţii rapoarte atunci când clientul are nevoie.

Noi credem că am devenit uşor dependenţi de Google Analytics, dar nu este nicio surpriză. Nu există întâlnire cu partenerii în care să nu insistăm asupra importanţei datelor în conturarea unei campanii şi în dezvoltarea ei ulterioară

Pros: acces permanent la date actualizate

Cons: nu permite vizualizarea grafică cum e în cazul ecranelor mari

4. Grammarly

Modul în care comunici creează punţi între brand şi publicul său.

Dacă scrii des texte în limba engleză, Grammarly trebuie să devină extensia de mobil indispensabilă marketerului profesionist din tine. Funcţionează perfect în cloud şi în aplicaţiile de Social Media în care lucrezi.

Varianta gratuită corectează greşelile de gramatică şi scriere, iar pentru $139.95/an, extensia îţi sugerează variante de scriere în funcţie de genul textului şi chiar verifică autenticitatea textului prin funcţiile anti-plagiat.

În plus, ştim deja că promptitudinea cu care comunici şi creezi materiale de comunicare, dar, în special, corectitudinea acestora, stabileşte nivelul de încredere pe care clienţii îl capătă în oamenii din agenţie. Iar Grammarly este un mic aliat pe care trebuie să-l ţii mereu aproape.

De altfel, eşti in charge de prima impresie pe care un brand o creează potenţialilor clienţi.

Pros: explicaţii detaliate, opţiuni de personalizare

Cons: nu poate fi activată în Microsoft Office

5. Shopify & Shopify Point of Sale

Cine a construit un magazin online până acum cunoaşte fiecare durere de cap pe care o dă drumul către un shop bine implementat.

Noroc că acum există variante digitale tot mai diverse, cu opţiuni îmbunătăţite şi create după placul şi nevoile comercianţilor.

Shopify permite oricui să acceseze platforma şi să deschidă un magazin online fără costurile mari pe care le-ar implica un developer.

Şi tocmai ca să reducă din intensitatea bătăilor de cap, versiunile de mobil ale Shopify intră pe lista aplicaţiilor care nu pot lipsi de telefonul unui marketer. Vinzi, gestionezi şi investeşti eficient şi prompt.

Pros: foarte ieftin, multe opţiuni de automatizare şi raportare

Cons: nu pune la dispoziţie căsuţe de e-mail

Suntem mereu pregătiţi pentru marketing on the go şi putem lucra de oriunde chiar şi numai cu telefonul mobil. Cu toate acestea, nimic nu se compară cu munca de echipă de la birou!

Dacă vrei să share-uieşti cu noi alte platforme sau aplicaţii indispensabile oamenilor de marketing, dă-ne un semn pe Facebook, Instagram sau LinkedIn!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus