Skip to main content

„Noua normalitate” - Şcoala IAA continuă cursurile, din toamnă. Toate vor fi adaptate la pandemie: se vor ţine online, dar şi fizic

 
„Noua normalitate” - Şcoala IAA continuă cursurile, din toamnă. Toate vor fi adaptate la pandemie: se vor ţine online, dar şi fizic

„Noua normalitate” - Acesta este mesajul organizaţiei industriei de comunicare - IAA - din România. Mai precis, Şcoala IAA anunţă că îşi adaptează cursurile pentru industrie: online şi offline. Înscrierile pentru cursurile din toamnă au început.

Publicitate

Şcoala IAA va relua, din septembrie, cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciţii de echipă realizate remote şi sesiuni offline (discuţii de grup pentru înţelegerea conceptelor şi a modului în care se aplică).

„Oferta educaţională este revizuită, pentru a ţine cont de normele sanitare şi de distanţiere fizică”, spun reprezentanţii IAA.

Fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referinţe sau discuţii de grup. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta şi despre oportunităţi de business şi business crisis.

Modulul Marketing şi Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august.

Printre subiectele abordate în Modulul de Media, amintim:

  • Ce impact are o criză asupra performanţei media
  • Cum se izolează efectele acesteia de rezultate
  • Ce diferenţe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare

Modulul Strategie şi Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august. Modulul Media este singurul care oferă şi un preţ pentru studenţi: 500 de euro.

De notat că fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanţi la o întâlnire faţă în faţă, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulţi cursanţi, prin componenta online.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus