Skip to main content

VIDEO. Ion, Maria şi Penny. Campanie de rebranding. Ce agenţie semnează campania? Cum arată noul logo?

 
VIDEO. Ion, Maria şi Penny. Campanie de rebranding. Ce agenţie semnează campania? Cum arată noul logo?

VIDEO. Schimbare pentru retailerul Penny Market. În urma unui proces de rebranding, Penny Market devine Penny., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.”

Publicitate

Se lansează şi un spot nou, făcut de Papaya. Cu Ion şi Maria personaje principale.

Conceptul nou de comunicare are campanie integrată de lansare, semnată de agenţia Papaya, care include componente TV, radio, OOH, online, PR şi Social Media.

Noul concept de comunicare, explicat: „la PENNY poţi economisi bani fără să faci rabat la calitatea şi prospeţimea produselor pe care le achiziţionezi şi, cu atât mai puţin, la experienţele plăcute alături de cei dragi”.

VIDEO. Prezentăm în continuare noua campanie de imagine, semnată de Papaya Advertising:

TRANSFORMAREA. Logo Vechi şi Logo nou

Ca parte a întregului proces de rebranding, şi magazinele vor avea un nou design, iar magazinele vor avea o zonă mai extinsă pentru produse proaspete şi mărci proprii, după cum anunţă reprezentanţii Penny.

FOTO.

Daniel Gross, Director General Penny. | REWE România:

„Rebranding-ul în Penny. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare şi reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 şi, de atunci, am învăţat să ne adaptăm, dar şi să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacţia angajaţilor şi a clienţilor noştri şi vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar şi în soluţii de digitalizare şi automatizare.

De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil reţeaua de magazine Penny. şi să ajungem la un număr de 600 de unităţi până în 2029.”

Prezentă în România de peste 15 ani, reţeaua Penny a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în noul format. Acest design va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele Penny din ţară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări Penny, dar şi între 20 şi 25 de magazine noi, anunţă compania.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus