Skip to main content

COMUNICAT. Piaţa Romană devine destinaţia pasionaţilor de cafea. Starbucks a deschis o nouă cafenea

 
COMUNICAT. Piaţa Romană devine destinaţia pasionaţilor de cafea. Starbucks a deschis o nouă cafenea

COMUNICAT. Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume şi lider în domeniul inovării şi al satisfacţiei clienţilor, a deschis prima sa cafenea stradală în Piaţa Romană, numărul 8.

Publicitate

Situată într-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucureşti, într-o clădire care a fost complet restaurată, cu spaţii largi şi luminoase, cafeneaua are o suprafaţă totală de 276 mp şi o terasă de 60 mp.

Procesul de amenajare a fost unul laborios, iar designul onorează cultura cafelei prin elemente grafice realizate de o echipă de artişti.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

Cafeneaua Starbucks Piaţa Romană include, pe lângă barul integrat care te lasă să iei parte la întregul ritual realizat de barista, zonele de prezentare a produselor şi de interconectare, precum şi spaţiul destinat savurării întreagii game de sortimente de cafea şi a băuturilor în ediţie limitată.

Barista Starbucks sunt la dispoziţia clienţilor cu informaţii şi recomandări, astfel încât legătura pe care aceştia o stabilesc cu brandul să fie una personală şi consistentă.

Starbucks Piaţa Romană promite o experienţă unică, unde clienţii vor savura băuturile preferate, un meniu inspirat din gastronomia internaţională, muzică bună şi un ambient prietenos şi relaxant.

„Deschiderea noii cafenele din Piaţa Romană este un pas strategic important pentru noi şi sperăm ca toţi clienţii să se bucure de ceea ce noua locaţie are de oferit. Aşteptăm pasionaţii de cafea de specialitate să ne treacă pragul şi să descopere arome unice şi experienţe desăvârşite”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România şi Bulgaria.

Starbucks România continuă şi în acest an investiţiile atât în schimbarea design-ului şi modernizarea locaţiilor, cât şi în inovaţie şi varietate la nivel de produs.

De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenţie în ceea ce priveşte modul şi locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale şi lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială şi de mediu.

Noua locaţie îşi aşteaptă bucureştenii iubitori de cafea cu băuturi personalizate pe bază de espresso, gustări sănătoase şi variate, cafea boabe şi ceaiuri pentru acasă, precum şi o gamă diversificată de produse de retail.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company şi-a luat angajamentul de a aproviziona şi a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor şi distribuitor de cafea de specialitate din lume.

Prin angajamentul de neclintit pentru excelenţă şi în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienţa unică Starbucks în viaţa fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăşi cu noi experienţa, vă rugăm să ne vizitaţi în locaţiile noastre sau online pe news.starbucks.com şi Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanţi operatori de restaurante din Europa, listaţi public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) şi cinci branduri pe care le deţine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop).

În prezent AmRest operează reţeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă şi Restaurante Casual Dining din 26 ţări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franţa, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveţia, EAU, Marea Britanie. Mai multe informaţii disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

FOTO

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus