Skip to main content

Glovo şi-a găsit agenţie de PR. Nu mai lucrează cu Dăescu-Borţun. Cu cine va lucra pe zona de comunicare corporate?

 
Glovo şi-a găsit agenţie de PR. Nu mai lucrează cu Dăescu-Borţun. Cu cine va lucra pe zona de comunicare corporate?

Glovo şi agenţia MSL The Practice au bătut palma. Agenţia de PR va gestiona zona de comunicare corporate şi public affairs pentru compania de livrări.

Publicitate

Colaborarea între cele două companii începe din luna septembrie, iar selecţia s-a făcut printr-un pitch câştigat de MSL The Practice.

Până acum, încă de la lansarea pe piaţa din România, Glovo a lucrat cu agenţia Dăescu Borţun Olteanu.

MSL The Practice va asigura consultanţă în legătură cu comunicarea corporate a companiei, suport în implementarea campaniilor de comunicare şi acţiunilor de responsabilitate socială, media relations şi public affairs, spun reprezentanţii agenţiei.

Glovo este o platformă de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice tip de produs, din şi în perimetrul oraşelor în care aceştia se află.

Aplicaţia s-a lansat în România în luna mai a anului 2018, iar în prezent este disponibilă în 30 de oraşe din ţară, printre care se numără Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Sibiu, Braşov sau Constanţa.

Victor Răcariu (General Manager Glovo România), despre colaborare:

„În numai doi ani de la lansare, Glovo s-a extins în peste 30 de oraşe din România. Cu o expansiune atât de dinamică, dar şi ţinând cont de contextul volatil pe care îl traversăm, comunicarea corporate a devenit tot mai importantă pentru noi.

Aveam nevoie de partenerul potrivit şi ne bucurăm că l-am găsit în echipa MSL The Practice, care are experienţa şi competenţele necesare pentru a răspunde tuturor nevoilor de comunicare din următorul an, la fel de ambiţios ca cei de până acum”, spune acesta.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus