Skip to main content

Carla’s Dreams, într-o campanie Lidl. Lanţul de magazine lansează o aplicaţie pentru clienţi

 
Carla’s Dreams, într-o campanie Lidl. Lanţul de magazine lansează o aplicaţie pentru clienţi

Lanţul de magazine german Lidl lansează o nouă aplicaţie pentru clienţii săi. Solistul Carla's Dreams se implică în proiectul digital iniţiat.

Publicitate

Cum se numeşte aplicaţia? Ce rol are Carla's?

Aplicaţia lansată de Lidl se numeşte Lidl Plus, iar elementul central al campaniei este reprezentat de personajul Plus, un hacker interpertat de Carla's Dreams, anunţă reprezentanţii companiei.

Campania celor de la Lidl s-a desfăşurat în două etape: etapa a debutat cu un teasing ce simula un atac cibernetic vizând platformele online Lidl, realizat de un personaj misterios aflat mereu în căutarea celor mai bune oferte.

Reveal-ul îl deconspiră pe Hacker-ul Plus, interpretat de Carla’s Dreams, care dezvăluie cum orice client poate fi hacker-ul perfect şi se poate bucura de avantaje la cumpărături, cu ajutorul aplicaţiei mobile Lidl Plus.

Concret, Lidl a lansat un tease de 30 de secunde pe surprize.lidl.ro şi un vizual cu un personaj misterios. Hackerul a „atacat” platforma online şi a aflat care sunt preţurile şi ofertele pregătite de companie. Acest „hacker” a apărut, de asemenea, şi pe conturile Lidl de pe Facebook, Instagram şi Youtube. S-a dovedit a fi vorba despre aplicaţia Lidl Plus, prima platformă de loializare a companiei în România.

Oana Radu, Marketing Director Lidl România, despre noua aplicaţie:

„Lidl Plus este o platformă digitală de loializare pe termen lung, dinamică şi interactivă, dezvoltată în jurul clienţilor Lidl, pentru a-i surprinde cu beneficii în plus la cumpărături. Am pornit de la un insight despre cei mai fideli clienţi Lidl, care ştiu în detaliu ofertele din magazinele noastre. (...)

La fel ca pentru toate proiectele noastre de amploare, am abordat o rută creativă care iese din tiparele industriei din care facem parte. (...) Am creat personajul Hacker-ului Plus şi am subliniat prin intermediul lui cele mai importante beneficii ale aplicaţiei Lidl Plus.”

Care sunt beneficiile aplicaţiei Lidl Plus?

  • Oferte – iau forma unor reduceri şi promoţii de care clienţii pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plăţii.
  • Cupoane – prin intermediul acestora, clienţii au acces la promoţii, reduceri procentuale sau preţuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziţionate. Cupoanele se activează din meniul aplicaţiei înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat.
  • Taloane răzuibile – acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse. Clienţii pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus şi plăţii cumpărăturilor.

De asemenea, clienţii mai pot vedea şi:

  • Istoricul cumpărăturilor – prin această funcţie, clienţii au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, pe care sunt afişate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicaţiei. Mai mult, cu ajutorul bonurilor digitale de cumpărături, clienţii pot returna produsele, fara a fi nevoie să le păstreze în format fizic.
  • Broşuri digitale cu ofertele Lidl – clienţii au acces la cataloagele săptămânale, prin intermediul cărora pot vedea ceproduse şi oferte sunt disponibile înmagazinele Lidl din ţară.

Aplicaţia Lidl Plus poate fi descărcată de pe Google Play sau App Store. Clienţii trebuie să îşi creeze un cont şi să selecteze magazinul Lidl cel mai apropiat.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postaceanul Postaceanul
    Dati audientele de aseara,Chefii lideri detasati de audienta

    Iar Fierbintenii au fost peste Chefii tai cap sec de postac antenist
  • Sandro Sandro
    Nu înțeleg care este relevanța audiențelor, de le cereți mereu, seară de seară? Nu vreau să fiu condescendent, dar ce contează? Că susțineți Pro, Antena sau orice altceva, sunt ditamai trusturile media... contează cine a fost pe plus într-o seară anume? Chiar sunt curios, poate mă lămurește cineva.

    Întreb pentru că la orice, dar orice știre de pe aici, cum e asta, deci fără legătură, toată lumea cere audiențele la nu știu ce. Ce câștigați din bătălia Pro - A1?
  • andipanda andipanda
    Unii nu si-au luat medicamentele la timp. Ba, Lidele, da ma audientele la chefi si nu il uita si pe Mile, sa se culce linistit, saracu'.
  • Razvan Razvan
    Dati audientele de aseara,Chefii lideri detasati de audienta

Trimite un comentariu

sus