Skip to main content

AUDIENŢE. Premieră! Chefi la Cuţite a învins pentru prima dată Visuri la Cheie

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Premieră în acest sezon. Chefi la Cuţite a reuşit să depăşească pe toate segmentele emisiunea Visuri la Cheie de pe Pro TV.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Chefii prind din ce în ce mai mult la public. Şi a treia ediţie din această săptămână a avut multă audienţă, dar a reuşit ceea ce nu a putut acum: să învingă Visuri la cheie, una din producţiile de bază de la Pro TV şi care plasa postul din Pache Protopopescu pe prima poziţie în fiecare miercuri.

La emisiunea culinară de pe Antena 1 s-au uitat, în medie, puţin peste 1,5 milioane de telespectatori, cu 100.000 mai mulţi decât erau pe Pro TV.

Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe, dar şi pe segmentul comercial, acolo unde bătălia cea mai strânsă.

De menţionat că emisiunea de pe Antena 1 a durat puţin mai mult şi s-a încheiat la 22:40. Cifrele de pe interval au fost asemănătoare cu cele de pe intervalul comun cu Visuri la Cheie.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Chefii au găsit cheia audienţelor

Naţional. Cea mai urmărită emisiune de aseară a fost Chefi la Cuţite. Producţia cu Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu a pus Antena 1 pe primul loc, cu 1.513.000 de telespectatori, find pentru prima dată peste Visuri la Cheie în audienţe.

Pro TV a fost pe locul doi la mică distanţă, cu 1.399.000 de urmăritori. Kanal D a urmat în top cu 968.000 de privitori. Postul Dogan a difuzat un nou episod din serialul „Preţul fericirii”.

În ceea ce priveşte posturile de ştiri, Antena 3 a depăşit România TV şi s-a clasat pe locul patru.

Urban. Şi la nivel de oraşe au fost Chefii pe primul loc. Emisiunea culinară a strâns 842.000 de urmăritori, faţă de 668.000 câţi se uitau la producţia prezentată de Dragoş Bucur de pe Pro TV.

Kanal D s-a apropiat puţin pe acest interval, dar a rămas pe clasicul loc trei - cu 523.000 de privitori. Şi aici Antena 3 s-a clasat pe patru, apoi România TV.

Comercial. Luptă strânsă pe segmentul tinerilor. Antena 1 a câştigat şi aici bătălia cu Pro TV. La Chefi se uitau 386.000 de telespectatori de tineri, în timp ce la Pro erau 353.000 de privitori tineri.

Kanal D a încheiat pe podium, cu 140.000 de urmăritori tineri. Naţional TV, cu filmul din 2014 „Patru asasini” s-a clasat pe locul patru, cu 52.000 de privitori tineri. Prima TV a completat topul, cu 35.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.513.000 8.6 18.9
2 Pro TV 1.399.000 8 17.5
3 Kanal D 968.000 5.5 12.1
4 Antena 3 414.000 2.4 5.2
5 Romania TV 375.000 2.1 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 842.000 8.8 20.3
2 Pro TV 668.000 7 16.1
3 Kanal D 523.000 5.5 12.6
4 Antena 3 277.000 2.9 6.7
5 Romania TV 188.000 2 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 386.000 9.2 26.6
2 Pro TV 353.000 8.4 24.3
3 Kanal D 140.000 3.3 9.6
4 National TV 52.000 1.2 3.6
5 Prima TV 35.000 0.8 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dati va rog si audientele pe intrvalul Sacrificiul-Alegerea , a fost lider de audienta ,sursa:a1.ro
  • @Sabina, noul propietar al Pro-TV este deja de mult, nu se schimba nimic la grupul Pro-TV din Romania
  • Din informatiile mele ,trustul Pro TV urmeaza sa aiba un nou propietar in luna octombrie .Nu stiu insa ce schimbari se vor produce odata cu venirea noului propietar ,dar cert este ca ar cam trebui sa se schimbe continutul .Pentru anul 2021 au fost confirmate deja noi sezoane din Imperiul Leiilor si Romanii au talent .
  • Din punct de vedere al conținutului, toamna aceasta e cea mai slabă din istoria Pro Tv- ului.
  • Umilinta maxima postaci , de 20 de ani nu suferă atat, chefi lideri absoluti 3 zile 9 rating, ferma porno ce face
  • Sacrificul-Alegerea lider de audienta aseara, sursa:a1.ro ,va rog sa dati si pe paginademedia.ro audientele
  • Acest Doru este un ***,du-te dracu'aseara Visurile au fost tocati de Chefi, asa va fi si de acum încolo ,îi vor toca!!
  • Audientele Ferma nu au fost puse niciodata de cand a inceput emisiunea .
  • @Doru, Sacrificiul peste Ferma "animalelor" a voastra, am vazut ca în fuga dupa rating se fac iar de ras cu sceene nud ,limbaj vulgar...etc ,Ferma voastra a ajuns mai rau ca Insula iubirii! SUNTEȚI JALNICI SI PENIBILI
  • Bravo bravo. Mai multi tineri la Pro TV. Pro cu 7 urban si 8.4 puncte comercial urban. Diferenta de 1,4 rating. Antenuta cu 8.8 urban si doar 9.2 pe comercial urban. Diferenta de doar 0.4 rating.

    Antenuta cu pensionarii , Pro cu tineretul! Umilinta maxima!
  • Si audientele Ferma unde sunt? Sau se face Antenuta de ras cu Sacrificiul ei su nu le mai dati?

Trimite un comentariu

sus