Skip to main content

AUDIENŢE. Luptă strânsă în audienţe. X Factor şi Masked Singer, cifre apropiate în duelul direct. Pro TV a câştigat tinerii, iar Antena 1 ţara şi oraşele

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Bătălia în audienţe dintre X-Factor şi Masked Singer a fost strânsă vineri seara.

Publicitate

Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe intervalul în care cele două show-uri s-au luptat direct (20:30-22:30), la nivel naţional. În mediul urban, Antena 1 a avut un uşor avantaj, iar tinerii au Pro TV pe primul loc.

Pe de altă parte, lucrurile nu au mers atât de bine pentru Pro TV pe întreg intervalul X-Factor (20:30-23:00). Antena 1 a condus pe în toată ţara şi la oraşe, în timp ce Pro TV a coborât pe trei. Între cele două a fost Kanal D, care avea un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.

Deşi a fost al treilea post la nivel naţional şi în mediul urban, Pro TV a rămas pe prima poziţie pe segmentul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

X Factor şi Masked Singer, cifre aproape egale. Tinerii au ales show-ul de pe Pro TV

Naţional. Luptă strânsă în galele de aseară de la X Factor şi Masked Singer. La talent show-ul Antenei 1, cu Bănică, Loredana, Delia şi Ristei în juriu se uitau, în medie, 1.270.000 de telespectatori, iar pe Pro TV, care avea Masked Singer, erau 1.268.000 de privitori. Practic a fost egalitate între cele două televiziuni.

Locul trei pe podium l-a ocupat Kanal D, cu cifre bune. Serialul turcesc s-a apropiat de cele două producţii ale posturilor rivale, cu o audienţă de 1.209.000 de urmăritori. În top urmează România TV şi Pro Cinema, care avea de la 20:30 un film din 2013 - „Maestru Tai Chi”.

Urban. La oraşe există o diferenţă între X Factor şi Masked Singer. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe primul loc cu 709.000 de privitori, în timp ce la emisiunea cu Inna, Cotin Maticiuc, Ana Morodan şi Horia Brenciu, de la Pro TV, se uitau 653.000 de urmăritori.

Podiumul este completat de Kanal D, cu 630.000 de privitori. Postul Dogan s-a apropiat şi pe acest segment de rivalul Pro TV. Pe patru se află Antena 3, iar pe locul cinci România TV.

Comercial. Tinerii au ales Masked Singer şi Pro TV. Producţia prezentată de Jorge a avut, în medie, 286.000 de privitori tineri, faţă de 252.000 câţi erau în acelaşi timp pe X Factor.

Kanal D se menţine constant pe locul trei şi are o audienţă de 166.000 de privitori tineri. Urmează Pro Cinema şi Naţional TV.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.270.000 7.2 15.8
2 Pro TV 1.268.000 7.2 15.8
3 Kanal D 1.209.000 6.9 15
4 Romania TV 459.000 2.6 5.7
5 Pro Cinema 396.000 2.3 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 709.000 7.4 17.3
2 Pro TV 653.000 6.8 15.9
3 Kanal D 630.000 6.6 15.4
4 Antena 3 199.000 2.1 4.9
5 Romania TV 183.000 1.9 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul comun Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 286.000 6.8 21
2 Antena 1 252.000 6 18.5
3 Kanal D 166.000 3.9 12.1
4 Pro Cinema 82.000 2 6
5 National TV 36.000 0.9 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

X Factor câştigă ţara şi oraşele, dar nu şi tinerii. Pro TV, locul trei în toată ţara şi la oraşe

Naţional. X-Factor a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, pe întregul său interval (20:30-23:00). Se uitau, în medie, 1.268.000 de telespectatori la producţia prezentată de Răzvan şi Dani.

Kanal D preia locul secund cu 1.192.000 de privitori, iar Pro TV coboară pe poziţia a treia - 1.178.000 de urmăritori.

Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Antena 1 prinde, din nou, primul loc - 714.000 de telespectatori, iar Kanal D ocupă locul secund - 631.000 de privitori.

Audienţa Pro TV a scăzut la finalul ediţiei Masked Singer, iar postul din Pache Protopopescu a coborât pe locul al treilea, cu 619.000 de urmăritori. Sunt cifre apropiate de Kanal D.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Pro TV a fost pe primul loc pe acest segment, chiar şi după ce s-a terminat Masked Singer. Pe postul din Pache se uitau, în medie, 276.000 de privitori tineri, iar pe Antena erau 259.000.

Kanal D a completat podiumul, cu 169.000 de urmăritori tineri. Urmează în top Pro Cinema şi Naţional TV.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.268.000 7.2 16.4
2 Kanal D 1.192.000 6.8 15.4
3 Pro TV 1.178.000 6.7 15.2
4 Romania TV 430.000 2.4 5.5
5 Pro Cinema 356.000 2 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 714.000 7.5 17.9
2 Kanal D 631.000 6.6 15.8
3 Pro TV 619.000 6.5 15.5
4 Antena 3 189.000 2 4.7
5 Romania TV 175.000 1.8 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 16 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 276.000 6.6 20.5
2 Antena 1 259.000 6.2 19.3
3 Kanal D 169.000 4 12.6
4 Pro Cinema 69.000 1.6 5.1
5 National TV 32.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Obi Obi
    Audiente destul de apropiate intre cele doua emisiuni, pentru ca nu avem diversitate. Amandoua sunt despre muzica.
  • Zesamy Zesamy
    Antenuta postacilor disperati cu batranii pensionari , Pro cu tinerii
  • Icsulescul Icsulescul
    V-ati trezit sa dati audientele. Ca pe cele de joi, pauza...
  • Aberime Aberime
    Ce audiente are X Factor ,sunt cele mai bune din ultimii 3 ani

    Normal postacule cap sec Aberantu (fostul Razvanel R) , in ultimii ani Factoratii erau la bataie cu Vocea , unde Pro mereu avea dublu fata de Antenuta ta
  • Brencica Brencica
    Ca de obicei, Pro TV cu tinerii, Antenuta cu pensionarii.
  • mile mile
    postaci in scadere , aia carora nu le place revelionul , dar acum pupa masti ca sunt la postul ovationat , x factor in crestere in acest sezon numai kanal d sufera toamna asta nu le iese nimic
  • Marian Marian
    Specialistu lui peste zis si Razvan normal ca are audiente bune deoarece pro dca avea Vocea erau la jumate, mai sunt doua etape si gata cu mastile sa vedem ce va baga . Se vede ca pagina da audientele cand antenuta e prima sa nu supere clanul voiculescu .
  • Iulian0 Iulian0
    Știe cineva unde își filmează acum Pro Tv emisiunile mari? Tot la Ștefănești sau la Buftea?
  • Specialistu Specialistu
    Publicul a îmbătrânit ,tinerii au migrat spre facebook, instagram,tick tok,youtube(social media) nu mai sta la tv cum statea acum 5,7 ani, televiziunile ar trebui sa schimbe publicul comercial din 18-49 urban cum este acum în 18-54 urban
  • Specialistu Specialistu
    @Allex,ai perfecta dreptate
  • Allex Allex
    Audiențe normale, programe apropiate ca valoare. Publicul s-a împărțit, iar comercialul e acum, ca cifre generale, aproape “la jumate” față de acum 5-6 ani să zicem.
  • Specialistu Specialistu
    Ce audiente are X Factor ,sunt cele mai bune din ultimii 3 ani

Trimite un comentariu

sus