Skip to main content

COMUNICAT. Când doi se luptă, Fainoșagul câștigă. La raft. Campania cu Ionuț Rusu și cu Ion, făcută de POS Media în Carrefour

 
COMUNICAT. Când doi se luptă, Fainoșagul câștigă. La raft. Campania cu Ionuț Rusu și cu Ion, făcută de POS Media în Carrefour

COMUNICAT. Campanie instore, făcută în Carrefour de POS Media, pentru Orkla Foods. Protagoniști, Ionuț Rusu și Ion, care apar, de altfel în campania Pate Ardealul.

Publicitate

O campanie la raft, de efect.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Ce spun cei de la Orkla Foods despre campanie? Dar cei de la POS Media?

Adriana Toma, Trade Marketing Manager Orkla Foods România:

„Campania - Ion vs. Ionuţ Când doi se luptă, Fainoşagul câstigă! - este una dintre cele mai importante campanii dezvoltate de Orkla Foods Romania ȋn anul 2020 prin care ne-am propus să aducem un impact pozitiv asupra categoriei de conserve de pate printr-un concept nou de comunicare ȋn categorie, prin produse cu reţete unice şi interesante care au fost foarte bine primite de consumatorii din România.

Am optat pentru instore media activation şi POS Media România pentru că ne-a oferit posibilitatea abordării integrate a vizbilităţii ȋn canalul de supermarket câştigându-ne ȋncrederea că vor implementa ȋntr-un mod profesionist proiectele dezvoltate ȋmpreună, incredere pe care au confirmat-o in acest prim an de colaborare.”

Instore media aduce the wow effect pentru brandurile care ȋşi doresc un boost de vizibilitate şi creşterea interacţiunii cu consumatorul direct ȋn magazine.

„Provocarea lansată de Orkla Foods România prin campania - Ion vs. Ionuţ Când doi se luptă, Fainoşagul câştigă! - a stârnit multe reacţii pozitive. Pentru comunicarea instore realizată la nivel naţional de către POS Media România ȋn magazinele Carrefour, formatele de shelf stopper şi floor sticker au adus un plus de vizibilitate direct la raft.

Ȋntr-un context imprevizibil ȋn care tot mai multe branduri au trebuit să ȋşi adapteze strategiile de comunicare rapid la noi schimbări, focusul oricărei comunicări de brand de success rămân atenţia şi impactul pe care le generează asupra percepţiei şi deciziei de cumpărare a consumatorului.

Comunicarea instore devine un punct central ȋn mixul media, iar formatele creative aduc avantajul unor campanii de efect prin comunicarea mesajelor şi influenţarea deciziei de cumpărare direct ȋn magazine”, spun reprezentanţii POS Media România.”

POS Media România lider European ȋn shopper marketing, transformă cumpărăturile ȋn experienţe inedite pentru consumatori şi branduri.

Despre POS Media Group

POS Media Europe este lider european ȋn Shopper Marketing. Incepând cu anul 2018 este parte din OMG (Omni Marketing Global), la rândul său, lider global ȋn Shopper Marketing. Ȋmpreună operează ȋn 24 de ţări.

Misiunea grupului este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin ceea ce ei numesc "shopping behaviuour influencing”.

Oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şii event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată.

Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii. Advertiserii din portofoliu beneficiaza de campanii integrate .

Contact POS Media România:

www.pos-media.eu
[email protected]

Ce este secțiunea COMUNICATE:

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Comentarii

  • @didi

    Este aceeași rețetă, cu fainoșag, dar este promovată de un meșteșugar și de un comic matinal, fiecare având sectorul lui de public, fiecare fiind în felul lui „apostol” al mărcii.

    Și fabrica Ardealul din grupul Mâncăruri Orkla, unde se face acum și pateul Antefrig, are produse de calitate, așa cum are și Scandia, iar genul de campanii ca prezenta, cu umor și cu răsfățuri, este binevenit.

    Din câte îmi aduc eu aminte nu se mai făceau campanii la raft cu promotărițe, nu știu dacă vor avea voie. Poate vor face doar afișări.
  • nu inteleg despre ce competitie e vorba? adica sunt 2 retete diferite de pateu? daca nu, oricum il iau pe pateul de la scandia, ala fara conservanti si e-uri.

Trimite un comentariu