Skip to main content

EFECTE, după atentatul din Viena: Lanţul Billa îşi retrage toate reclamele din tabloidele care au dat momentul în care teroristul împuşca oameni

 
Foto | Pexels
Foto | Pexels

Altfel de efecte ale atentatului din Viena, de azi-noapte. Lanţul de magazine Billa îşi retrage toate reclamele din tabloidele care au dat imagini video cu momentul în care teroristul împuşca oameni, scrie G4Media care citează publicaţia Der Standard.

Publicitate

Billa, unul dintre cei mai importanţi clienţi de publicitate din Austria, spune că întrerupe colaborarea comercială cu publicaţiile tabloide Oe24.at şi krone.at, acuzând încălcarea regulilor referitoare la responsabilitatea mass-media.

De asemenea, Consiliul Austriac al Presei (organizaţie independentă care monitorizează comportamentul presei) a anunţat că a primit plângeri cu privire la difuzarea şi publicarea de către televiziuni şi presa scrisă de imagini şocante din timpul atacului terorist de luni seară din Viena.

Reamintim că patru oameni şi-au pierdut viaţa şi alţi 15 au fost răniţi, după un atac terorist, luni noapte, în centrul Vienei. Inclusiv teroristul a murit, menţionează sursa citată.

Citeşte mai multe pe G4Media.ro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • trila trila
    si daca cititorii aia de tabloide no vor mai cumpara de la billa?
  • DODO DODO
    foamea de cititori e mai mare decit deontologia profesionala Si billa mai bine lua atitudine fata de jignirile care au fost aduse convingerilor religioase ale musulmanilor Niste mistocari ieftini si inconstienti au aprins fitilul unei stari si asa tensionate

Trimite un comentariu

sus