Skip to main content

Naţionala „mare” nu mai câştigă nici în audienţe. Tricolorii lui Rădoi, învinşi de Chefi la Cuţite

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Premieră în această toamnă. Un meci de-al naţionalei României a pierdut bătălia audienţelor, pe toate segmentele de public. S-a întâmplat miercuri aseară, atunci când Pro TV difuza partida Irlanda de Nord-România, ultimul duel din Liga Naţiunilor, în timp ce Antena 1 mergea pe o nouă ediţie Chefi la Cuţite.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Egalul tricolorilor de aseară, scor 1-1, a fost urmărit în toată ţara de 1,6 milioane de români. Sunt cifre mai slabe decât alte dueluri din această toamnă, care au avut şi 2 milioane de telspectatori.

Antena 1 a dat lovitura aseară cu episodul din Chefi la Cuţite, care a avut audienţe record. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a fost urmărită, în medie, de 1,7 milioane de privitori în toată ţara.

În aceeaşi seară cu meciul şi Chefi la Cuţite, Kanal D a avut un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37):

Naţional. Tricolorii au făcut audienţă mică, cu ultimul meci disputat în 2020. Partida Irlanda de Nord-România a fost urmărită, în medie, de 1.649.000 de telespectatori.

Antena 1 a fost liderul serii cu un nou batle din Chefi la Cuţite. Cooking show-ul s-a clasat pe prima poziţie, cu 1.732.000 de privitori. Pe ultima treaptă a podiumului a încheiat Kanal D, cu 1.283.000 de urmăritori.

Urban. La oraşe a fost aceeaşi poveste. Duelul României din Irlanda de Nord a pus Pro TV doar pe locul secund, cu 878.000 de privitori.

Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie cu Chefi la Cuţite. Bucătarii au avut cele mai mari audienţe din acest sezon - 973.000 de urmăritori. Pe trei a încheiat Kanal D, cu 626.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au ales şi ei să privească episodul din Chefi la Cuţite. Antena 1 a câştigat şi pe acest segment, la fel cum s-a întâmplat şi marţi seara, pe intervalul altui meci. La cooking show s-au uitat aseară, în medie, 498.000 de privitori tineri.

Pro TV, cu meciul Irlanda de Nord-România, s-a clasat pe doi cu 377.000 de urmăritori tineri, în timp ce podiumul l-a completat Kanal D - 167.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.732.000 9.8 22.5
2 Pro TV 1.649.000 9.4 21.4
3 Kanal D 1.283.000 7.3 16.7
4 Romania TV 357.000 2 4.6
5 Antena 3 289.000 1.6 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 973.000 10.2 23.5
2 Pro TV 878.000 9.2 21.2
3 Kanal D 626.000 6.6 15.1
4 Antena 3 202.000 2.1 4.9
5 Romania TV 171.000 1.8 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 498.000 12 32.6
2 Pro TV 377.000 9.1 24.6
3 Kanal D 167.000 4 10.9
4 National TV 52.000 1.2 3.4
5 Romania TV 34.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Era de asteptat ca Romania sa nu mai produca audiente. Meci fara miza si cu un adversar neimportant, o ora tarzie si dupa ultimele rezultate ale nationalei nu mai atragea interes de vizionat. Nu ne-am calificat nici la Euro si normal ca oamenii si-au pierdut increderea in echipa si si-au dat seama ca nu mai merita urmarita. Deci asta nu depinde de postul care il transmitea, orice program nu facea audienta acum cu Romania.
  • e suparat postac , care ne zicea ca meciurile nu sunt bune cand erau la tvr
  • Marian ,se va schimba grila in primavara la PRO si vom vedea ce vor face .
  • Lolek nu ma tavalesc deloc sunt foarte bine , Valentin du-te telenovele ca acolo esti bun nu mai comenta aiurea
  • Doamne cata bucurie pe aici pentru postaci antenisti , sa nu plangeti la urma isi va reveni pro stati linistiti au gresit trebuia sa mearga pe serial si pe urma visuri la cheie meciul trebuia bagat pe pro x , vom vedea la primavara cu birjarii nu marea Mona este buna ci pro cu experientele facute ,aici a gresit pro , sa vedem joi , vineri sambata si duminica cum va fi mai apareti pe aici , clonelor .
  • @Mihail Se întâmpla asta pentru că oameni care au făcut performanță la PRO TV fac parte din Antena 1 și uite că rezultatele se văd !! Dacă se va face un studiu legat de audiență sunt convins că Antena 1 a atras mult din telespectatori fideli al lui PRO și Kanal D !
  • @Mihail, alea nu mi se par emisiuni pe care Mona Segall să le producă. Nu sunt quality, poate doar Next Star sa aiba potential. Chiar imi place ce vad in acest doua productii si sunt singurele pe care le urmaresc de la Antene (mai mult mi-a placut Asia Express, pacat ca nu se mai face).

    @Razvan, acum depinde ce propune Pro TV in primele 3 zile ale saptamanii.
  • Dacă Mona Segall ar produce iUmor, X Factor și Next Star, Antena 1 ar fi lider fără probleme și cu emisiunile alea. Bine. să aibă și un buget bun și aparatură cum trebuie.

    Pro TV nu mai este ce a fost și a mai rămas doar Las Fierbinți și RAT de el. Semn că emisiunile făcute de noul management nu sunt așa puternice.
  • @Popescu deja se filmeaza de o saptamana si ceva la noul sezon Chefi la cutite care va începe în primavara , eu nu cred ca vor pierde ,asa au facut si anul trecut ,si acum doi ani ,un sezon de toamna si unul de primavara,vara si au avut audiente foarte bune
  • Asta mi se pare o lovitura pentru Pro TV. Sa pierzi in audiente pe toate segmentele cu nationala mare, chiar mi se pare o infrangere greu de digerat. Neasteptat rezultatul, dar a avut un concurent extrem de bun. Observ din articolele care se fac saptamanal ca emisiunea a devenit mai urmarita de cand au inceput battle-urile. E clar ca emisiunea asta si cu Asia Express sunt cele mai bune productii ale Antenei, dar dupa cum ii stim ahtiati dupa bani, cu siguranta vor baga si un sezon de primavara la Chefi, pentru ca nu se mai face Asia Express din cauza pandemiei. S-ar putea sa piarda, s-ar putea sa castige. Vom vedea.
  • Chefii lideri 3 zile din 3 pe toate segmentele, aseara record pe comercial, Pro-ul umilit si marti si miercuri, reteta meciurilor nu mai prinde ha ha ha
  • Trebuia sa dati si pe intervalul Chefi la cutite, Chefii mai tari ca un meci al nationalei,umilinta ,Ferma cred ca a fost tocata, cred ca au avut audiente triple pe comercial fata de Ferma

Trimite un comentariu

sus