Skip to main content

Naţionala „mare” nu mai câştigă nici în audienţe. Tricolorii lui Rădoi, învinşi de Chefi la Cuţite

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Premieră în această toamnă. Un meci de-al naţionalei României a pierdut bătălia audienţelor, pe toate segmentele de public. S-a întâmplat miercuri aseară, atunci când Pro TV difuza partida Irlanda de Nord-România, ultimul duel din Liga Naţiunilor, în timp ce Antena 1 mergea pe o nouă ediţie Chefi la Cuţite.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Egalul tricolorilor de aseară, scor 1-1, a fost urmărit în toată ţara de 1,6 milioane de români. Sunt cifre mai slabe decât alte dueluri din această toamnă, care au avut şi 2 milioane de telspectatori.

Antena 1 a dat lovitura aseară cu episodul din Chefi la Cuţite, care a avut audienţe record. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a fost urmărită, în medie, de 1,7 milioane de privitori în toată ţara.

În aceeaşi seară cu meciul şi Chefi la Cuţite, Kanal D a avut un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37):

Naţional. Tricolorii au făcut audienţă mică, cu ultimul meci disputat în 2020. Partida Irlanda de Nord-România a fost urmărită, în medie, de 1.649.000 de telespectatori.

Antena 1 a fost liderul serii cu un nou batle din Chefi la Cuţite. Cooking show-ul s-a clasat pe prima poziţie, cu 1.732.000 de privitori. Pe ultima treaptă a podiumului a încheiat Kanal D, cu 1.283.000 de urmăritori.

Urban. La oraşe a fost aceeaşi poveste. Duelul României din Irlanda de Nord a pus Pro TV doar pe locul secund, cu 878.000 de privitori.

Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie cu Chefi la Cuţite. Bucătarii au avut cele mai mari audienţe din acest sezon - 973.000 de urmăritori. Pe trei a încheiat Kanal D, cu 626.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au ales şi ei să privească episodul din Chefi la Cuţite. Antena 1 a câştigat şi pe acest segment, la fel cum s-a întâmplat şi marţi seara, pe intervalul altui meci. La cooking show s-au uitat aseară, în medie, 498.000 de privitori tineri.

Pro TV, cu meciul Irlanda de Nord-România, s-a clasat pe doi cu 377.000 de urmăritori tineri, în timp ce podiumul l-a completat Kanal D - 167.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.732.000 9.8 22.5
2 Pro TV 1.649.000 9.4 21.4
3 Kanal D 1.283.000 7.3 16.7
4 Romania TV 357.000 2 4.6
5 Antena 3 289.000 1.6 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 973.000 10.2 23.5
2 Pro TV 878.000 9.2 21.2
3 Kanal D 626.000 6.6 15.1
4 Antena 3 202.000 2.1 4.9
5 Romania TV 171.000 1.8 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Irlanda de Nord-România (21:34-23:37), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 498.000 12 32.6
2 Pro TV 377.000 9.1 24.6
3 Kanal D 167.000 4 10.9
4 National TV 52.000 1.2 3.4
5 Romania TV 34.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Trimite un comentariu

sus