Skip to main content

COMUNICAT. Telekom Romania lansează chatbot-ul Tim, un asistent digital care consiliează clienţii în procesul de achiziţie de servicii şi asigură suport tehnic

 
COMUNICAT. Telekom Romania lansează chatbot-ul Tim, un asistent digital care consiliează clienţii în procesul de achiziţie de servicii şi asigură suport tehnic

COMUNICAT. Telekom Romania anunţă lansarea chatbot-ului Tim, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienţi companii.

Publicitate

Proiectul care privea dezvoltarea unui astfel de asistent digital a fost anunţat în luna aprilie în cadrul unei conferinţe de presă. Ulterior, în baza feedback-ului primit de la clienţi şi a nevoii tot mai mari de a răspunde cerinţelor acestora, a fost demarată o nouă fază a dezvoltării în timpul căreia au fost adăugate funcţionalităţi noi. Perioada de implementare şi testare s-a finalizat într-un ritm alert de 3 săptămâni, iar acum chatbot-ul este disponibil pe site-ul companiei.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Chatbot-ul este găzduit pe site-ul Telekom şi ghidează cu informaţii detaliate clienţii sau potenţialii clienţi, în contractarea de abonamente mobile sau servicii fixe. Astfel, Tim cunoaşte ce trebuie făcut pentru portarea unui număr în reţeaua Telekom, pentru migrarea de la cartelă la abonament sau pentru contractarea unui abonament nou.

Acesta poate să ofere inclusiv informaţii despre discount-uri sau pachete promoţionale, să recomande telefoane la preţuri avantajoase în funcţie de abonamentele solicitate şi să preia opţiunile dorite de client. Pentru serviciile fixe, Tim este permanent la curent cu cele mai avantajoase opţiuni pentru abonamente de Internet, Smart Wi-Fi, Televiziune sau Smart TV Stick.

Mai mult, Tim oferă atât persoanelor fizice cât şi clienţii companii asistenţă şi suport în crearea conturilor de tip MyAccount sau în accesarea acestora prin intermediul aplicaţiei mobile Telekom. De asemenea, chatbot-ul asigură asistenţă în activarea emiterii facturilor în format electronic, transmite informaţii referitoare la plăţi sau restanţe de plată, oferă suport la reînnoirea de abonamente sau pentru modificarea planurilor tarifare.

„Trecerea de la comunicarea directă la instrumentele digitale pe scară largă a determinat o necesitate de adaptare şi colaborare la un nivel cât mai înalt de performanţă. Avansul tehnologiei este remarcabil, iar implementarea unui astfel de asistent ne permite să propunem o experienţă digitală modernă cu ajutorul căreia oferim răspunsuri rapide clienţilor, utilizând un limbaj simplu şi natural,24 de ore din 24.

Chatbot-ul Tim este un proiect care a intrat în producţie în mai puţin de o lună de când l-am contractat şi ţinem să mulţumim celor de la Future WorkForce pentru profesionalismul de care au dat dovadă. Anticipând nevoia de inovaţie în zona de automatizare şi digitalizare, ne propunem o creştere a experienţei de interacţiune între consumatori şi serviciile pe care le oferim”, declară Aleksandra Pekovic, Digital Product Engineer în cadrul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania.

Asistentul digital Tim este dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, însă a fost proiectat şi implementat de către Future WorkForce, partener de implementare DRUID.

„Tehnologia conversaţională dezvoltată de cei de la DRUID ne-a permis să implementăm o soluţie simplă, dar eficientă, care ne dorim să fie apreciată de consumatorii digitali. Mă bucură faptul că Telekom este în primul val de companii care simplifică şi digitalizează comunicarea într-o zonă sensibilă pentru orice business de servicii, cea care priveşte interacţiunea cu potenţialii clienţi sau clienţii actuali”, explică Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.

În luna august Telekom Romania a realizat un sondaj de opinie online pentru a afla cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor şi care vor fi noile obiceiuri de consum.Respondenţii sondajului online au declarat şi care sunt obiceiurile digitale pe care doresc să le menţină după relaxarea măsurilor impuse de autorităţi privind circulaţia persoanelor.

Astfel, plata online a facturilor este obiceiul digital pe care cei mai mulţi dintre români şi-ar dori să îl menţină pe viitor (59% dintre respondenţi), urmat de cumpărăturile online (42,7%) şi 24,5% ar dori să păstreze legătura cu medicii la distanţă (prin aplicaţii sau prin telemedicină).

Având în vedere datele analizate, Telekom Romania îşi propune să continue accelerarea eforturilor pentru dezvoltarea unor servicii care răspund nevoilor actuale de conectivitate, asigurând suport permanent. De asemenea, proiectul dezvoltării unui asistent digital este în concordanţă cu obiectivelor de business ale companiei şi cu linia strategică de simplificare şi digitalizare.

Pentru mai multe informaţii accesaţi: https://www.telekom.ro/despre-chatbot-telekom/.

*Sondajul a fost efectuat în perioada 23-28 aprilie 2020 prin intermediul unui chestionar online pe site-ul companiei şi a fost completat de un număr de 5.319 persoane. Mai multe detalii regăsiţi pe www.telekom.ro/comportament-digital/.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Șerban Șerban
    Da nu vorbim cu destui boți când sunăm la relații cu clienții, mai fac unul?!

Trimite un comentariu

sus