Skip to main content

AUDIENŢE. Şi Antena 1 pe primul loc, şi Pro TV pe primul loc. Românii s-au împărţit între episodul special Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite

 
AUDIENŢE. Şi Antena 1 pe primul loc, şi Pro TV pe primul loc. Românii s-au împărţit între episodul special Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite

Audienţe. Un public câştigat de Pro TV, unul de Antena 1, unul la egalitate. E rezultatul serii de 30 noiembrie de pe tv, pe cele trei segmente - naţional, urban şi comercial.

Publicitate

Episodul special din Las Fierbinţi, care a durat mai bine de două ore, a câştigat doar pe un singur segment. Pe unul a fost la egalitate, iar pe altul a pierdut în faţa principalului competitor de aseară - Chefi la Cuţite.

Detalii, în continuare:

Serialul de comedie de pe Pro - un episod special - a fost mai lung decât de obicei şi s-a încheiat cu un mesaj puternic din partea lui Celentano, despre cum putem schimba societatea din România. În ţară, puţin peste 2 milioane de români se uitau la fierbinţeni.

Episodul din Chefi la Cuţite de pe Antena 1 a început mai devreme aseară, la 20:00 şi s-a încheiat după ora 23. Bucătarii au pierdut lupta în ţară pe intervalul cu Las Fierbinţi. Puţin peste 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat la producţia prezentată de Gina Pistol.

La oraşe a fost egalitate între Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite, iar marea surpriză vine pe comercial, acolo unde bucătarii i-au depăşit pe fierbinţeni.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-22:45):

Naţional. Cel mai urmărit program în toată seara a fost Las Fierbinţi. La episodul special al serialului de comedie s-au uitat, în medie, 2.088.000 de telespectatori.

Antena 1, cu episodul din Chefi la Cuţite, s-a clasat pe poziţia secundă cu 1.639.000 de privitori, în timp ce Kanal D a completat podiumul cu un nou episod din serialul Nemilosul Istanbul - 1.595.000 de urmăritori.

Urban. Situaţia foarte strânsă la oraşe. Românii nu au avut un favorit clar pe acest segment, astfel că Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite au încheiat seara la egalitate.

Pro TV a avut un mic avantaj - 936.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a înregistrat o audienţă de 934.000 de urmăritori. Kanal D a încheiat pe poziţia a treia, cu 781.000 de telespectatori.

Comercial. Clasamentul răsturnat în rândul tinerilor. Antena 1 a reuşit să depăşească serialul de comedie cu episodul de aseară din Chefi la Cuţite. Aproximativ 445.000 de privitori tineri se uitau la al 10-lea battle din sezonul 9.

Pro TV coboară pe poziţia secundă, cu 383.000 de urmăritori tineri. Kanal D şi-a menţinut ultima poziţie de pe podium, cu 211.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.088.000 11.9 23.7
2 Antena 1 1.639.000 9.3 18.6
3 Kanal D 1.595.000 9.1 18.1
4 Romania TV 370.000 2.1 4.2
5 Antena 3 338.000 1.9 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 936.000 9.8 20.5
2 Antena 1 934.000 9.8 20.4
3 Kanal D 781.000 8.2 17.1
4 Antena 3 205.000 2.2 4.5
5 Romania TV 186.000 2 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 30 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi-Chefi la Cuţite (20:30-22:45), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 445.000 10.6 27.5
2 Pro TV 383.000 9.1 23.7
3 Kanal D 211.000 5.1 13.1
4 Diva 45.000 1.1 2.8
5 Romania TV 41.000 1 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Piti Piti
    Si audientele Ferma unde sunt ? Fiermierii au sters pe jos cu Antenuta si nu aveti voie sa dai audientele si se face Antena Satelor de ras?
  • geo geo
    Da, asta chiar este surpriza, bucătarii peste Celentano et comp, pe comercial.
  • Mile Mile
    Iar a luat Antena bătaie cu 2-1 ?
  • R R
    Chefii au tocat fierbintenii, cum e Dorule cu pensionarii? Ma asteptam la un top cu cele mai urmarite programe de ieri de Sf Andrei
  • Mile Mile
    Marean a leșinat
  • jk jk
    Si pe intervalul chefilor?
  • Mile Mile
    Ha ha ha , ce era și la master chef asta
  • Claudiu Claudiu
    @Gabriel producțiile Monei Segall fac audiențe și sunt 3 chefi carismatici. E simplu :) Nu e vorba de nicio golănie.
  • Gabriel Gabriel
    Sa modificați în text, trebuie 'rezultatul serii de 30 noiembrie ', nu 1 decembrie.

    Una peste alta, interesant dacă au reușit sa depășească pro pe comercial cu cel mai bun produs al lor. Eu personal nu înțeleg ce vad oamenii la emisiunea de pe A1, golănie de la un cap la altul, dar astea s gusturile.
  • Adi Adi
    Stie cineva, TVR a fost iar in revizie?

Trimite un comentariu

sus