Skip to main content

COMUNICAT. Schimbări la vârful Philip Morris România

 
Sonia Micu, Director Marketing & Digital Philip Morris România
Sonia Micu, Director Marketing & Digital Philip Morris România

COMUNICAT. Din 1 decembrie, Philip Morris International anunţă schimbări în structura organizaţiei comerciale din România. Cei trei piloni pe care se va desfăşura activitatea comercială vor fi: Consumer Experience, Marketing & Digital şi Commercial Operations, iar poziţiile de directori ai acestor departamente vor fi ocupate de Ruxandra Paşca, Sonia Micu, respectiv Claudiu Ilian.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Sonia Micu se alătură Philip Morris România ca Director Marketing & Digital după o carieră de peste 15 ani în marketing şi antreprenoriat şi un masterat în Marketing Management la London College.

În cadrul The Coca-Cola Company, Sonia a condus o echipă de Creative Excellence în realizarea campaniilor de comunicare ale unor branduri globale şi a dezvoltat strategii de marketing pentru cele 23 de ţări din Europa Centrală şi de Sud.

În 2015, a fondat propria companie, NALU, nominalizată ca Start-up of the Year de Business Review şi premiată cu trofeul Forbes Cool Brands pentru Emerging Brands. Cinci ani mai târziu, Sonia a vândut compania, iar de la 1 decembrie se alătură echipei Philip Morris România, pentru a contribui la construirea unui viitor fără fum.

Cu ajutorul echipei de Marketing & Digital, Sonia va dezvolta şi va pune în aplicare strategia de brand şi cea de portofoliu de produse fără fum a companiei.

„Am fost suprinsă de curajul unei companii atât de mari cum este Philip Morris International de a paria pe un viitor fără fum după 170 de ani în care fost un lider global în producţia şi comercizalizarea ţigărilor.

Mă întrebam dacă voi găsi un mediu care să mă provoace mai mult ca antreprenoriatul, însă, cu siguranţă, să îţi transformi business-ul din temelii pentru dezvoltarea unor produse mai puţin nocive pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze este extrem de curajos, cu un posibil impact în societate pe care cu greu îl poţi atinge ca antreprenor.

Voi fi mândră să pun umărul la creşterea IQOS în România, alături de o echipă care a dovedit deja că este capabilă de rezultate excepţionale.” – Sonia Micu

Ruxandra Paşca, care a deţinut până în acest moment funcţia de Director Marketing & Development şi a coordonat strategia de brand şi protofoliu din cadrul Philip Morris România, va prelua conducerea noului departament de Consumer Experience, unde va coordona strategia de dezvoltare a produselor fără fum, de educare şi de loializare a consumatorilor pentru a le oferi acestora cea mai bună experienţă înainte şi după vânzare.

Cu o experienţă de peste 12 ani în marketing, digital marketing şi consumer insights şi absolventă a Universităţii Bocconi din Milano şi a unui master în International Marketing Management, Ruxandra şi-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveţia şi Italia.

S-a alăturat Philip Morris România în 2012 şi în ultimii ani a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, atât în România, câ şi la nivelul Uniunii Europene.

Ruxandra Paşca: „IQOS este un proiect de suflet pe care l-am văzut cum creşte de la an la an. Pentru un marketeer e ceva rar să poţi participa la deschiderea unei noi categorii, nu doar la lansarea unei extensii de brand.

Să lucrez pentru Philip Morris este o provocare care mi-a oferit mereu oportunitatea de a fi creativă, de a participa la reinventarea unui business şi de a crea ceva valoros pentru consumator şi societate.

Despre acest lucru este şi această nouă reorganizare a companiei şi sunt încântată să primesc o nouă provocare, dar şi un nou partener precum Sonia, alături de care să construim nu doar acest brand, ci o Românie fără fum.”

Ruxandra şi Sonia vor face echipă cu Claudiu Ilian, care ocupă poziţia de Commercial Operations Director şi conduce cel mai numeros departament al diviziei comerciale.

Cu o experienţă de peste 20 de ani în cadrul Philip Morris România, din care ultimii 2 ani ca Director Trade and Consumer Activation, Claudiu coordonează strategia de comercializare a portofoliului de produse al companiei. Prin relaţiile stabile şi de încredere dezvoltate cu partenerii comerciali şi prin îmbunătăţirea continuă a canalelor de interacţiune cu consumatorii, departamentul de Commercial Operations contribuie la abordarea centrată pe consumatori a companiei.

Claudiu Ilian: „Am avut privilegiul de a lucra pentru Philip Morris România în ultimii 20 de ani şi de a mă dezvolta împreună cu compania, de fi martor direct la schimbările prin care a trecut în acest timp. Aş putea chiar spune că am senzaţia că am lucrat pentru companii diferite, cu priorităţi şi strategii diferite.

Revoluţia pe care am generat-o în industrie odată cu lansarea IQOS ne-a obligat, ca departament de vânzări şi distribuţie, să ne schimbăm şi să evoluăm pe toate planurile: de la modul în care am regândit şi implementat strategia în favoarea B2C, la importanta pe care o acordăm astăzi studiului nevoilor consumatorilor noştri, până la parteneriatele construite la nivelul retailerilor şi modul în care activăm în piaţă.

Evident, şi celelalte departamente, Consumer Experience şi Marketing & Digital, au evoluat mult şi într-o direcţie nouă şi plină de provocări, iar schimbarea recentă a structurii este una naturală care ne va ajuta să ne atingem obiectivele ambiţioase în care credem cu toţii.”.

Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România:

„Facem progrese uriaşe pentru a înlocui ţigările cu produse fără fum, cum este IQOS, care sunt o alegere mai bună pentru cei care altfel ar continua să fumeze. Suntem în plin proces de transformare a companiei şi a industriei tutunului, transformare ce va avea un impact pozitiv asupra persoanelor care fumează, asupra sănătăţii publice şi a societăţii în general.

Avem nevoie de oameni care cred în această transformare şi în misiunea Philip Morris de a construi un viitor fără fum şi am încredere că, alături de Sonia Micu, Ruxandra Paşca şi Claudiu Ilian, suntem pe drumul cel bun.”

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chelaru Chelaru
    Esti platit sa ne spui asta , sâmbătă este la tvr o scrisoare pierdută nu alte mizerii, să vedem cum se votează , ha

    Exact cum tu esti platit sa ne spui cand chefii sunt lider sau antena ta , sambata pro peste cunoscutii pensionari , ha
  • Ronnie Ronnie
    Reclamă la cancer.
  • Mile Mile
    Esti platit sa ne spui asta , sâmbătă este la tvr o scrisoare pierdută nu alte mizerii, să vedem cum se votează , ha
  • Viziranul Viziranul
    Marea finală a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 26.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 15.2% share

    Sa nu cumva sa dam audientele de aseara ca plang postacii disperati de ciuda. Mai ales Mile. Plange de ciuda si de oftica !

Trimite un comentariu

sus