Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre record în acest an. Şef sub acoperire, mai urmărit decât la prima ediţie. Pro TV, liderul serii de marţi

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Ce programe au ales românii, marţi seara? Majoritatea au optat pentru Pro TV, care a propus Las Fierbinţi şi un nou episod din Şef sub acoperire. Kanal D a încheiat seara pe locul doi, iar Antena 1 s-a „mulţumit” cu a treia poziţie.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Românii preferă comedia. Las Fierbinţi a scos cifre record cu episodul de aseară: peste 2,4 milioane de privitori s-au uitat la serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel. Este cel mai mare rating din acest nou sezon al serialului. Pro TV a dominat seara cu Las Fierbinţi, dar a fost lider şi pe intervalul Şef sub scoperire.

Gabriela Mutu, moştenitoarea brandului de conserve Râureni, a fost Şeful sub acoperire din această săptămână. Emisiunea de pe Pro TV a scos cifre mai bune decât săptămâna anterioară: peste 1,6 milioane de privitori.

De notat: Episodul 2 din Şef sub acoperire a durat o oră, cu 30 de minute mai puţin decât debutul.

Kanal D, cu episodul din Hercai, a bifat locul doi pe naţional şi urban, în timp ce Poftiţi la circ cu Nea Marin instala Antena 1 pe locul trei, aseară.

CITEŞTE ŞI: Şef sub acoperire, audienţe la vedere. Pro TV, liderul serii de marţi cu noul sezon al emisiunii şi cu Las Fierbinţi

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, record de audienţă în 2021

Naţional. Las Fierbinţi rămâne şi în 2021 un program extrem de urmărit. Aseară a scos cele mai bune cifre din acest an: aproximativ 2.417.000 de telespectatori, în medie.

La mare distanţă s-a clasat pe doi Kanal D - 1.459.000, iar pe Antena 1 se uitau puţin peste 1 milion de români la episodul din Poftiţi la circ.

Urban. Cifre la fel de mari şi la oraşe pentru Las Fierbinţi. Serialul de comedie a scos mai bine de 1 milion de telespectatori de la oraşe, aseară.

Kanal D şi-a meţinut o bază solidă de public şi la oraşe, fiind tot pe doi, cu 637.000 de telespectatori. Antena 1 completa podiumul serii - 492.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales şi ei comedia de pe Pro TV. Las Fierbinţi a mai bifat o victorie cu cifre foarte bune: 466.000 de urmăritori.

Între locurile doi şi trei s-a făcut o rocadă. Antena 1 termina seara pe poziţia secundă, cu 238.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 187.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.417.000 13.7 25.6
2 Kanal D 1.459.000 8.3 15.4
3 Antena 1 1.078.000 6.1 11.4
4 Antena 3 437.000 2.5 4.6
5 Romania TV 424.000 2.4 4.5
6 Happy Channel 293.000 1.7 3.1
7 TVR 2 178.000 1.0 1.9
8 DigiSport 1 171.000 1.0 1.8
9 National TV 150.000 0.9 1.6
10 Prima TV 139.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.124.000 11.7 23.6
2 Kanal D 637.000 6.7 13.4
3 Antena 1 492.000 5.1 10.3
4 Antena 3 287.000 3.0 6.0
5 Romania TV 267.000 2.8 5.6
6 Happy Channel 186.000 1.9 3.9
7 DigiSport 1 115.000 1.2 2.4
8 TVR 2 109.000 1.1 2.3
9 AMC 82.000 0.9 1.7
10 Diva 77.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 466.000 11.0 30.1
2 Antena 1 238.000 5.6 15.4
3 Kanal D 187.000 4.4 12.1
4 Antena 3 46.000 1.1 3.0
5 Romania TV 37.000 0.9 2.4
6 AMC 34.000 0.8 2.2
7 DigiSport 1 29.000 0.7 1.9
8 TVR 2 28.000 0.7 1.8
9 Comedy Central 27.000 0.7 1.8
10 Digi 24 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Şef sub acoperire, cifre mai bune decât la debut

Naţional. O parte din publicul de pe Pro TV a plecat după terminarea Las Fierbinţi, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider. Şef sub acoperire a scos audienţe mai bune decât la debut - 1.689.000 de privitori.

Hercai de pe Kanal D ţinea aproape pe locul secund - 1.433.000 de urmăritori, în timp ce Nea Marin şi Antena 1 rămâneau pe trei - 1.120.000 de telespectatori.

Urban. Episodul 2 al sezonului 2 Şef sub acoperire a rămas la fel de urmărit şi la oraşe. Pro TV rămânea lider cu 915.000 de telespectatori.

În clasament urmează Kanal D - 666.000 de urmăritori şi Antena 1 - 484.000 de privitori.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Şef sub acoperire. Cifrele erau apropiate de cele de pe intervalul Las Fierbinţi. Aproximativ 459.000 de români urmăreau episodul doi, pe Pro TV.

Lupta pentru locul secund a fost echilibrată, dar cu un învingător surpriză: Kanal D. Postul Dogan i-a luat faţa Antenei 1 şi pe acest interval de public, cu 210.000 de urmăritori, în timp ce postul Intact avea 205.000 de privitori.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.689.000 9.6 19.1
2 Kanal D 1.433.000 8.1 16.2
3 Antena 1 1.120.000 6.3 12.7
4 Romania TV 638.000 3.6 7.2
5 Antena 3 523.000 3.0 5.9
6 DigiSport 1 226.000 1.3 2.6
7 Happy Channel 223.000 1.3 2.5
8 Pro 2 162.000 0.9 1.8
9 AMC 153.000 0.9 1.7
10 Pro Cinema 137.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 915.000 9.6 20.3
2 Kanal D 666.000 7.0 14.8
3 Antena 1 484.000 5.1 10.7
4 Antena 3 333.000 3.5 7.4
5 Romania TV 319.000 3.3 7.1
6 DigiSport 1 147.000 1.5 3.3
7 Happy Channel 144.000 1.5 3.2
8 AMC 90.000 0.9 2.0
9 Digi 24 82.000 0.9 1.8
10 Pro 2 72.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 459.000 10.9 29.5
2 Kanal D 210.000 5.0 13.5
3 Antena 1 205.000 4.9 13.2
4 DigiSport 1 60.000 1.4 3.8
5 Antena 3 44.000 1.0 2.8
6 Romania TV 41.000 1.0 2.6
7 AMC 35.000 0.8 2.2
8 Comedy Central 30.000 0.7 1.9
9 Prima TV 25.000 0.6 1.6
10 Pro 2 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mos Dan Mos Dan
    Ce inseamna sa fii medic? Experimente, cercetare pe animale. Cruzime. Daca vad un medic pe strada, trec pe trotuarul celalalt. Stati departe de energii negative, ca sa nu spun mai mult.
  • mile mile
    Ma duc sa cumpar un distonocalm .
  • Mircea Mircea
    Inca o dovada ca la Pro TV, lungirile de emisiuni nu sunt bune. Doua ore, hai 2 ore si 30 de minute sunt suficiente.
  • florin florin
    face infarct mile cand vede cifrele astea
  • Orborete Orborete
    Bravo Sef sub acoperire. Crestere destul de buna fata de saptamana trecuta.
  • Folbal Folbal
    Sigur Sef sub acoperirea avea audienta mult mai mare pe comercial, daca nu incepea meciul Barcelona - PSG la ora 22:00.
    Intervalul 20:30-21:30 (fara meci), Digi Sport 1 a avut 0.7 rating comercial. La orele 21:30-22:30 a crescut la 1.4 puncte. Deci dublu.
  • Orborete Orborete
    Era interesant sa dati audientele si pe intervalul Hercai. Pe intervalul Fierbintilor, Antenuta locul 2 comercial. S-a terminat serialul, urmatoarea ora, surpriza, Antenuta locul 3 comercial cu o scadere de 0.7 puncte rating.
  • Orborete Orborete
    Bun. Postacii antenisti in frunte cu Mile mile devastati. Bine ca a mai scurtat Pro TV emisiunea, ca altfel audienta era mai mica.
    Cum a facut si luni si vineri cu Talentosii. Emisiunea se termina pe la ora 23:00; audienta mult mai mare ca la debut (se termina atunci la ora 23:30).
  • D D
    Iar ia bătaie A1 de la un serial turcesc :))))))))))
  • Allex Allex
    Va crește și Imperiul Leilor astăzi.
  • Sabina Sabina
    Felicitari Pro TV .Las Fierbinti si Sef sub acoperire au mai crescut .

Trimite un comentariu

sus