Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Las Fierbinţi şi Hercai. Şef sub acoperire, lider doar la tineri. Nea Marin, pe trei

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Ce au urmărit românii în seara de marţi? Un serial de comedie şi unul turcesc. Pro TV a dat programul serii - Las Fierbinţi, dar a pierdut primul loc cu Şef sub acoperire. Hercai a pus Kanal D pe primul loc în ţară şi la oraşe, iar Nea Marin şi Antena 1 au încheiat seara pe trei.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV nu a avut rival marţi seara cât timp a rulat Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori, în medie. Situaţia s-a schimbat, însă, odată cu începerea episodului din Şef sub acoperire.

Emisiunea a scăzut faţă de săptămâna trecută, fiind pe primul loc doar la tineri. De notat: episodul de aseară cu Dragoş Anastasiu (preşedintele Eurolines Group) a durat o oră şi jumătate, mai lung decât cel de săptămâna trecută.

Hercai, serialul turcesc de pe Kanal D, a preluat şefia clasamentelor după încheierea Las Fierbinţi, pe naţional şi urban, iar pe comercial a depăşit Antena 1.

Nea Marin, cu penultimul episod din Poftiţi la circ, a ocupat locul al treilea cu cifre modeste. Doar pe intervalul Las Fierbinţi a stat mai bine, unde emisiunea lui Nea Marin a ocupat locul doi pe comercial.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre record în acest an. Şef sub acoperire, mai urmărit decât la prima ediţie. Pro TV, liderul serii de marţi

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Comedia, la putere. Las Fierbinţi, programul serii de marţi

Naţional. Las Fierbinţi rămâne programul serii de marţi. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori, în medie.

La o diferenţă consdierabilă s-a clasat pe doi Kanal D, cu 1.485.000 de privitori, în timp ce Nea Marin şi Antena 1 au completat podiumul - 1.065.000 de urmăritori.

Urban. Comedia prinde şi la oraşe. Mai bine de un milion de români au urmărit „aventurile” lui Bobiţă, Celentano şi Firicel de pe Pro TV.

Kanal D s-a menţinut pe locul doi şi pe acest segment de public, cu 706.000 de telespectatori. Antena 1, cu Poftiţi la circ, a mai bifat un loc trei - 505.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales serialul de comedie de pe Pro TV. Las Fierbinţi a mai bifat o victorie şi pe acest segment de public - 418.000 de telespectatori.

Poziţie mai bună pentru Nea Marin pe comercial. Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu 225.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 201.000 de urmăritori.

Surpriza serii: Happy Channel. Postul trustului Intact ocupa locul al patrulea, cu un episod din serialul turcesc „Jurământul”. Era urmărit de 47.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.407.000 13.6 25.6
2 Kanal D 1.485.000 8.4 15.8
3 Antena 1 1.065.000 6.0 11.3
4 Romania TV 567.000 3.2 6.0
5 Antena 3 380.000 2.2 4.0
6 Happy Channel 355.000 2.0 3.8
7 TVR 2 158.000 0.9 1.7
8 DigiSport 1 156.000 0.9 1.7
9 National TV 154.000 0.9 1.6
10 TVR 1 148.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.090.000 11.4 22.5
2 Kanal D 706.000 7.4 14.5
3 Antena 1 505.000 5.3 10.4
4 Romania TV 319.000 3.3 6.6
5 Antena 3 255.000 2.7 5.3
6 Happy Channel 225.000 2.3 4.6
7 DigiSport 1 117.000 1.2 2.4
8 TVR 2 95.000 1.0 2.0
9 Diva 87.000 0.9 1.8
10 TVR 1 78.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 418.000 9.9 26.5
2 Antena 1 225.000 5.3 14.3
3 Kanal D 201.000 4.8 12.8
4 Happy Channel 47.000 1.1 3.0
5 Comedy Central 42.000 1.0 2.6
6 Romania TV 40.000 0.9 2.5
7 Antena 3 35.000 0.8 2.2
8 Disney 30.000 0.7 1.9
9 DigiSport 1 29.000 0.7 1.8
10 TVR 2 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Şeful sub acoperire, lider doar la tineri

Naţional. Situaţia s-a schimbat radical după încheierea Las Fierbinţi. Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines Group, a fost Şeful sub acoperirea de aseară, dar nu a avut priză la public. Emisiunea de pe Pro TV s-a clasat pentru prima dată în acest sezon pe doi pe naţional, cu 1.452.000 de telespectatori.

Liderii serii a devenit Kanal D, cu Hercai - 1.479.000 de urmăritori. În schimb, publicul Antenei 1 (locul trei) a scăzut la 893.000 de privitori cu episodul din Poftiţi la circ.

Urban. Luptă strânsă la oraşe pentru prima poziţie. Şef sub acoperire a pierdut la mustaţă locul întâi. Producţia de pe Pro TV înregistra o audienţă de 699.000 de telespectatori.

Hercai mai câştiga o bătălie pentru Kanal D, dar tot la limită - 709.000 de privitori. Podiumul îl completa Antena 1 - 431.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Şeful sub acoperire a avut cele mai bune cifre pe acest segment de public, detaşându-se de restul competitorilor - 356.000 de telespectatori, în medie.

Luptă strânsă pentru locul secund. Kanal D i-a suflat a doua poziţie Antenei 1. Postul Dogan avea 210.000 de privitori, iar postul Intact 202.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.479.000 8.4 18.7
2 Pro TV 1.452.000 8.2 18.4
3 Antena 1 893.000 5.1 11.3
4 Romania TV 549.000 3.1 7.0
5 Antena 3 349.000 2.0 4.4
6 DigiSport 1 312.000 1.8 4.0
7 Happy Channel 199.000 1.1 2.5
8 Pro 2 166.000 0.9 2.1
9 TVR 1 134.000 0.8 1.7
10 Prima TV 127.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 709.000 7.4 17.2
2 Pro TV 699.000 7.3 16.9
3 Antena 1 431.000 4.5 10.4
4 Romania TV 312.000 3.3 7.6
5 Antena 3 245.000 2.6 5.9
6 DigiSport 1 198.000 2.1 4.8
7 Happy Channel 129.000 1.4 3.1
8 Comedy Central 80.000 0.8 1.9
9 Prima TV 77.000 0.8 1.9
10 Pro 2 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 februarie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 356.000 8.4 24.7
2 Kanal D 210.000 5.0 14.6
3 Antena 1 202.000 4.8 14.1
4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.7
5 Comedy Central 50.000 1.2 3.5
6 Antena 3 41.000 1.0 2.8
7 Romania TV 38.000 0.9 2.7
8 Happy Channel 32.000 0.8 2.3
9 Disney 25.000 0.6 1.7
10 Pro 2 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina , la antena este eroi de sacrificiu

    Asa si ? Filmul ala a fost la Pro TV. Te-ai uitat ? Sigur ca nu. Acum ca e la Antenuta, imediat de uiti. Vai de viata postacilor.
  • Asa mici fără să înceapă chefi ha

    Nu conteaza. Tot au sters pe jos cu Antenuta ta. Hi hi !
  • Cornel Andrei,esti cam prost informat
    Masked singer trebuia difuzat in primavara 2020 si din cauza pandemiei sa anulat
    Si au difuzat la toamnă,asa de umplutură
    Oricum formatul e copie grosolană între Revelion si TE CUNOSC DE UNDEVA
    Iar Vlad,Toamna trecută =zero barat,niciodată lider
    Si Olimpia Melinte e însărcinată,mai ai de așteptat până la un sezon nou
  • Mile Eroi de sacrificiu este tocit de pro nu merge la antenuta , e bun pentru antenuta acum nu ?
  • Asa mici fără să înceapă chefi ha

    Nu conteaza postacule. Antenuta ta umilita. Ha ha. Nu zici acum ca a mai scazut Marinica ? Ieri 5, acum 4 puncte si ceva.
    Si locul 3 comercial nu zici postacule ?
  • ASEARA, LA TVR ! Dinescu a fost jalnic, A bârfit și batjocorit pe toată lumea- Stelian Tănase, Caramitru, Pleșu, Liiceanu, Blandiana, Paler. Singurul de care ii place este Ionuț Cristache. Iar asta a ris de parcă era o persoană cu mari probleme. Oare Gradea, Tompea, Dirvariu, Amza, Ionela Lița, oare Monica Gubernat de la CNA au văzut mizeria asta? Nu au nici o părere? A fost pe gustul încropeala?
  • Sabina am vazut de ieri promo au schimbat deoarece incep Chefi si sa nu scada chiar asa tare , Sef sub acoperire a scazut deoarece sa lungit fata de saptamana trecuta iar de la 22 00 a fost meci pe Arena National ,
  • În umil 0, 8 rtg a obținut sinistrul spanac, spectacolul penibil de adio de aseară al lui Dinescu și Cristache plus amarita Livia Șerban Iancu. Gradea nu mai are decit o șansă. Sa danseze tango apas cu Dirvariu, iar Shaliteza sa facă duete cu Bogdan Ghițulescu. Poate atunci se va mai uita cineva la Tvr 1.
  • Pro TV va difuza duminică Taken 3teroare în L.A de la ora 20.00 ,iar de la ora 22.00 007 :Partea lui de consolare.
  • Dupa terminarea Las Fierbinti, ProTv pierde 62.000, iar A1 - 23.000 de privitori pe segmentul comercial! Unde migreaza? La Digi Sport - 39.000(meci de Liga Campionilor), la Kanal D 9.000. Pe intervalul sefi sub acoperie apare si Pro 2 cu 20.000 si dispare Tvr 2 cu 27.000 si scad Happy Chanel si Disney! Interesant!

Trimite un comentariu

sus