Skip to main content

Şef sub acoperire, audienţe la vedere. Pro TV, liderul serii de marţi cu noul sezon al emisiunii şi cu Las Fierbinţi

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Pro TV a dominat seara de marţi cu cele două producţii pe care le-a pus la bătaie: Las Fierbinţi şi debutul noului sezon din Şef sub acoperire, cu afaceristul Stefan Mandachi în prima ediţie. Kanal D a mizat pe un nou serial turcesc - „Hercai”, în timp ce Antena 1 avea Poftiţi la circ, cu Nea Marin.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Al doilea sezon Şef sub acoperire a pus Pro TV pe primul loc, pe toate segmentele de public. Primul episod în care a apărut Ştefan Mandachi a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de privitori, în toată ţara.

Postul din Pache Protopopescu şi-a atras un public masiv încă din prima parte a serii, cu noul episod din Las Fierbinţi. Audienţa a fost mult mai mare pe naţional: peste 2,2 milioane de telespectatori.

La Kanal D a început noul serial turcesc Hercai. Primul episod a pus Kanal D pe locul doi, pe naţional şi urban şi pe trei pe comercial, atât pe intersecţia cu Las Fierbinţi, cât şi pe cea cu Şef sub acoperire.

Antena 1, cu Poftiţi la circ, a avut cifre mai bune decât luni, dar s-a clasat doar pe trei pe naţional şi urban, iar pe segmentul tinerilor a încheiat seara pe locul secund.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Şef sub acoperire, debut pe primul loc în noul sezon

Naţional. Ştefan Mandachi, primul Şef sub acoperire din sezonul doi, a pus Pro TV pe primul loc, în ţară. Aproximativ 1.597.000 de privitori s-au uitat la debutul noului sezon.

Locul secund a mers la Kanal D, cu 1.295.000 de urmăritori. Antena 1 a încheiat seara pe locul trei, cu 1.048.000 de telespectatori pe interval.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Pro TV a avut cifre bune şi pe acest segment de public, cu debutul noului sezon Şef sub acoperire - 806.000 de telespectatori.

Kanal D a fost pe locul secund, aseară, cu 541.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a bifat locul trei - 481.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales să urmărească debutul sezonului doi Şef sub acoperire. Pro TV a câştigat şi pe acest segment de public - 391.000 de privitori.

Poftiţi la circ, poftiţi pe locul doi. Antena 1 a stat ceva mai bine la tineri şi a încheiat seara pe locul secund - 232.000 de urmăritori. Pe ultima treaptă a podiumului s-a clasat Kanal D - 143.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.597.000 9.0 19.9
2 Kanal D 1.295.000 7.3 16.2
3 Antena 1 1.048.000 5.9 13.1
4 Antena 3 440.000 2.5 5.5
5 Romania TV 403.000 2.3 5.0
6 Prima TV 328.000 1.9 4.1
7 Pro Cinema 211.000 1.2 2.6
8 Happy Channel 195.000 1.1 2.4
9 TVR 1 154.000 0.9 1.9
10 Pro 2 143.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 806.000 8.4 19.4
2 Kanal D 541.000 5.7 13.1
3 Antena 1 481.000 5.0 11.6
4 Antena 3 290.000 3.0 7.0
5 Romania TV 267.000 2.8 6.4
6 Prima TV 199.000 2.1 4.8
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.2
8 Pro Cinema 81.000 0.8 2.0
9 Digi 24 77.000 0.8 1.9
10 TVR 1 73.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul debutului sezonului 2 Şef sub acoperire (21:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 391.000 9.3 27.0
2 Antena 1 232.000 5.5 16.0
3 Kanal D 143.000 3.4 9.9
4 Prima TV 51.000 1.2 3.5
5 Pro Cinema 49.000 1.2 3.4
6 Romania TV 47.000 1.1 3.2
7 Antena 3 45.000 1.1 3.1
8 Comedy Central 30.000 0.7 2.1
9 Happy Channel 30.000 0.7 2.1
10 AMC 24.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Las Fierbinţi, lider detaşat marţi seara

Naţional. Seara a început fulminant pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a primit un „boost” de public cu un nou episod din Las Fierbinţi - 2.240.000 de telespectatori. Mai mulţi decât la debutul de săptămâna trecută.

Serialul turcesc Hercai a început seara tot pe locul secund, cu 1.342.000 de privitori, în timp ce Poftiţi la circ de pe Antena 1 completa podiumul - 1.163.000 de urmăritori.

Urban. Fierbinţenii Bobiţă, Celentano sau Firicel au prins la publicul de la oraşe. Peste un milion de români au vizionat episodul de aseară, pe Pro TV.

Luptă ceva mai echilibrată pentru locul secund. Kanal D a mai bifat un loc doi - 567.000 de privitori, iar Antena 1 a completat podiumul - 501.000 de urmăritori.

Comercial. Las Fierbinţi a prins şi la tineri. Pe segmentul comercial 426.000 de urmăritori s-au uitat la episodul difuzat de Pro TV.

Poftiţi la circ a pus Antena 1 pe locul secund în prima parte a serii, cu 225.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei, pe interval, cu 149.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.240.000 12.7 24.4
2 Kanal D 1.342.000 7.6 14.6
3 Antena 1 1.163.000 6.6 12.7
4 Romania TV 470.000 2.7 5.1
5 Antena 3 376.000 2.1 4.1
6 Happy Channel 328.000 1.9 3.6
7 Prima TV 316.000 1.8 3.4
8 Pro Cinema 182.000 1.0 2.0
9 DigiSport 1 178.000 1.0 1.9
10 TVR 2 162.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.038.000 10.8 22.4
2 Kanal D 567.000 5.9 12.3
3 Antena 1 501.000 5.2 10.8
4 Romania TV 291.000 3.0 6.3
5 Antena 3 253.000 2.6 5.5
6 Happy Channel 195.000 2.0 4.2
7 Prima TV 171.000 1.8 3.7
8 TVR 2 110.000 1.2 2.4
9 DigiSport 1 106.000 1.1 2.3
10 Diva 79.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 426.000 10.1 28.5
2 Antena 1 225.000 5.3 15.1
3 Kanal D 149.000 3.5 10.0
4 Prima TV 41.000 1.0 2.8
5 Happy Channel 41.000 1.0 2.7
6 Romania TV 33.000 0.8 2.2
7 DigiSport 1 32.000 0.8 2.1
8 Comedy Central 31.000 0.7 2.1
9 TVR 2 29.000 0.7 2.0
10 Antena 3 28.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Varanescu Varanescu
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 23.8% share pe comercial. Antenuta doar locul 2 cu 16.4% share.
  • Specialistu Specialistu
    Antena 1 continua cu Nea Marin la asa audiente,de ce baga Chefi la cutite? Stie cineva când începe noul sezon din Chefi? Parerea mea este ca ar trebui sa programeze noul sezon din Chefi de saptămâna viitoare,iar emisiune lui Nea Marin sa rămâie cu o zi de difuzare ,vineri ,ca au film vineri.
  • RzV RzV
    Buna emisiunea, bun formatul. Chiar daca pare putin regizat macar ar putea fi un bun exemplu pentru antreprenorii care vor sa vada exact problemele din afacerea lor si cum se pot remedia, nimeni nu poate vedea exact o problema pana nu intra in pielea unui angajat. Au inceput si cu un antreprenor de succes cunoscut in mediul online.
  • Sabina Sabina
    Andra,normal că avea mustața falsă pentru că a fost deghizat.
  • Andra Andra
    Emisuniea e ok ,n-am ce sa zic dar nu suntem atât de proști încât sa nu ne dăm seama ca e regizat
    Nenea ala sef avea mustata falsă si se observa,noroc de mască
  • Marian Marian
    Sabina am vazut si eu , deseara Imperiul leilor s-ar putea sa aibe un pic de suferit deoarece este meciul Dinamo -FCSB in Cupa Romaniei tot de la 20 30
  • Realia Tescariu Realia Tescariu
    @Livia Pila De cite ori sa îți explic, mai Livia? Tvr emite sub acoperire. O contribuție și o inventie epocala a Gradenei, a Carlei Tompea, a lui Edy Darvariu și a Alinei Amza. Oana Popescu are și ea o contribuție de data mai recenta.
  • Sabina Sabina
    Monica Bârlădeanu și Andrei Aradits vor prezenta astăzi La Măruță la ora 15.00.
  • Barabelan Barabelan
    Bravo Pro TV. Buni si Fierbintenii ca au mai crescut fata de saptamana trecuta.
    Postacii antenisti in genunchi !
  • livia pilă livia pilă
    Si iar TVR 1, România 9, Cristache și Cristoiu nu există. Au vorbit la pereți. Si-a făcut Cristache targetul, Gradeno? Ce zici Tompea? Ce opinie ai Dirvariu? Gata, bagajele și drum bun, cale bătută!
  • Sabina Sabina
    Felicitari ,audiente bune .M-am uitat si eu la emisiune .

Trimite un comentariu

sus