Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Survivor şi Las Fierbinţi. Pro TV, primul loc cu serialul de comedie. Kanal D, lider aproape patru ore. Adela tot pe trei

 
AUDIENŢE. Românii, între Survivor şi Las Fierbinţi. Pro TV, primul loc cu serialul de comedie. Kanal D, lider aproape patru ore. Adela tot pe trei

AUDIENŢE. Românii s-au împărţit între Las Fierbinţi şi Survivor, joi seară. Lupta dintre Kanal D şi Pro TV a fost strânsă, ambele posturi revendicând primul loc la un moment dat.

Publicitate

Cum au stat lucrurile, într-o seară cu Survivor, Las Fierbinţi, Profu', Pe bune şi Adela, în continuare.

Pe scurt:

- Kanal D a fost lider cu Survivor, luând în calcul media postului în cele trei ore şi jumătate de emisiune

- Pro TV a fost pe primul loc timp de o oră, în prima parte a serii, când a avut Las Fierbinţi.

- De notat că Pro TV a pierdut din public după ce s-a terminat serialul de comedie, în condiţiile în care Survivor a avut cifre constante toată seara. După Las Fierbinţi, postul din Pache Protopopescu a programat serialul Profu' (21:25-22:30) şi emisiunea Pe bune (22:30-23:35).

- Antena 1 nu prea „s-a văzut”, aseară. Adela (20:30-22:20) a fost, la fel ca şi săptămânile trecute, pe locul trei de unde nu a pus probleme celorlalte competioare.

- De notat că Pro TV n-a avut rival la capitolul ştiri. A fost lider detaşat cu Ştirile de seară (19:00-20:30), cu peste două milioane de persoane la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Survivor a pus Kanal D pe primul loc, timp de trei ore şi jumătate

Naţional. Survivor a fost cel mai urmărit program, aseară, fiind şi show-ul care a ţinut cel mai mult: trei ore şi jumătate. Media postului Kanal D, cu Survivor, a fost de aproximativ două milioane de telespectatori în fiecare minut.

Pro TV a ocupat locul doi, iar pe interval a adunat o medie de 1,4 milioane de persoane în fiecare minut.

Antena 1 a fost al treilea post clasat. Pe acelaşi interval a atras aproximativ 880.000 de privitori pe minut.

Urban. Survivor a adunat 926.000 de telespectatori în fiecare minut şi a pus Kanal D pe primul loc în mediul urban. Locul secund a aparţinut Pro TV, care a înregistrat o medie de 676.000 de persoane pe interval.

Podiumul la oraşe a fost completat de Antena 1, pe intervalul Survivor, cu o medie de 381.000 de telespectatori

Comercial. Bătălia a fost ceva mai strâns când discutăm despre segmentul comercial. Kanal D şi Pro TV au avut cifre destul de apropiate.

Kanal D a ocupat, totuşi, primul loc. Survivor a fost urmărit de 364.000 de tineri pe minut.

Pro TV, locul doi pe interval, a strâns o medie de 324.000 de persoane tinere în fiecare minut.

Antena 1 a bifat locul trei, cu 146.000 de telespectatori tineri pe interval.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.011.000 11.4 24.2
2 Pro TV 1.450.000 8.2 17.4
3 Antena 1 882.000 5.0 10.6
4 Romania TV 524.000 3.0 6.3
5 Antena 3 399.000 2.3 4.8
6 Happy Channel 184.000 1.0 2.2
7 Pro Cinema 174.000 1.0 2.1
8 TVR 2 152.000 0.9 1.8
9 Diva 148.000 0.8 1.8
10 TVR 1 145.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 926.000 9.7 22.1
2 Pro TV 676.000 7.1 16.2
3 Antena 1 381.000 4.0 9.1
4 Romania TV 274.000 2.9 6.5
5 Antena 3 259.000 2.7 6.2
6 Happy Channel 108.000 1.1 2.6
7 Diva 101.000 1.1 2.4
8 DigiSport 1 82.000 0.9 2.0
9 Digi 24 81.000 0.9 1.9
10 TVR 2 64.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:25), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 364.000 8.6 24.6
2 Pro TV 324.000 7.7 22.0
3 Antena 1 146.000 3.5 9.9
4 DigiSport 1 40.000 1.0 2.7
5 Digi 24 37.000 0.9 2.5
6 Diva 35.000 0.8 2.4
7 Romania TV 27.000 0.6 1.8
8 Pro Cinema 26.000 0.6 1.8
9 Antena 3 25.000 0.6 1.7
10 AMC 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Pro TV a fost lider o oră, cu Las Fierbinţi

Pro TV a reuşit să bată Kanal D timp de o oră, când a avut serialul de comedie Las Fierbinţi. Kanal D s-a ţinut tare pe intervalul serialului de comedie, recuperând după ora 21:30.

Naţional. Peste 2,2 milioane de privitori din toată ţara au ales aventurile lui Firicel şi Celentano, aseară. Timp de oră, cât a durat serialul de comedie, Pro TV a primul în topul audienţelor.

Kanal D a ţinut aproape şi a adunat o medie de 2,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Las Fierbinţi.

Antena 1 a fost al treilea post clasat, cu audienţe care nu au depăşit 1,1 milioane de telespectatori pe intervalul serialului de comedie.

Urban. Scenariul s-a repetat şi în mediul urban, unde Pro TV a fost lider. A scos o audienţă medie de aproximativ un milion de privitori, cu Las Fierbinţi.

Locul secund a aparţinut tot Kanal D, cu aproape un milion de telespectatori pe interval.

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu cifre mult mai mici faţă de cele două rivale. Aproape jumătate de milion de privitori a adunat Antena 1 pe intervalul Las Fierbinţi.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Firicel, Celentano, Bobiţă şi Dorel. Pro TV, de primul loc, a adunat 430.000 de telespectatori în medie.

Aproximativ 365.000 de persoane a adunat şi Kanal D în faţa televizoarelor, joi seara, pe intervalul Las Fierbinţi.

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 163.000 de persoane.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.228.000 12.6 23.7
2 Kanal D 2.178.000 12.3 23.2
3 Antena 1 1.128.000 6.4 12.0
4 Romania TV 539.000 3.1 5.7
5 Antena 3 354.000 2.0 3.8
6 Happy Channel 205.000 1.2 2.2
7 Pro Cinema 197.000 1.1 2.1
8 TVR 1 145.000 0.8 1.5
9 Diva 144.000 0.8 1.5
10 TVR 2 139.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.020.000 10.6 22.0
2 Kanal D 991.000 10.3 21.3
3 Antena 1 476.000 5.0 10.2
4 Romania TV 287.000 3.0 6.2
5 Antena 3 231.000 2.4 5.0
6 Happy Channel 128.000 1.3 2.8
7 Diva 94.000 1.0 2.0
8 DigiSport 1 77.000 0.8 1.7
9 Digi 24 75.000 0.8 1.6
10 TVR 1 61.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 431.000 10.2 27.6
2 Kanal D 365.000 8.6 23.3
3 Antena 1 163.000 3.9 10.4
4 DigiSport 1 34.000 0.8 2.2
5 Digi 24 32.000 0.8 2.0
6 Pro Cinema 29.000 0.7 1.9
7 Romania TV 28.000 0.7 1.8
8 AMC 28.000 0.7 1.8
9 Diva 26.000 0.6 1.6
10 Happy Channel 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciobanu Radu Ciobanu Radu
    @Iuli a reușit TVR sa fie in top 10 sau top 5 anul trecut, dar trebuie sa combini zona tradițională, cu cea modernă.
    TVR poate va avea sanse sa fie in top 5,doar cu emisiunea O dată-n viață.
  • Iuli Iuli
    @Mos Dan, numele a rămas Survivor din cauză că și ProTV a făcut această emisiune sub numele de Supraviețuitorul (dar nu a performat și a fost mutat din Prime-Time).

    @Livia Pila, TVR nu o să mai ajungă în top5 niciodată. Deja aceste locuri sunt ocupate pe termen lung de alte televiziuni care chiar oferă ceva publicului. Eu zic că mai bine ar Închide această instituție și ar da banii alocați unor spitale.
  • geo geo
    Stefan, ai si tu dreptate.

    Livia Pilă, văd că mereu ești nemulțumit(ă). Și pe bună dreptate, de multe ori. Ar fi interesant să aflăm ce emisiuni ai programa în fiecare seară, de luni până vineri. Crezi că dacă la emisiunea de talk-show va fi adusă altă persoană, poate mai carismatică și mai competentă, emisiunea va performa...ori dacă în locul realizatorilor de emisiuni pe care nu îi agreezi vor veni alții, vor face performanțe...ori crezi că la banii pe care îi are TVR va reuși să cumpere filme noi și bune, și dacă le va cumpăra cine garantează că vor aduce audiență ?
  • Stefan Stefan
    geo, in mica parte, adevarat ce spui. Totul depinde de costuri, ca daca nu scoti costurile din publicitatea vazuta de cei 163.000 de oameni, mai bine nu faci acel serial. Agentiile de publicitate iau pana la urma hotararea daca se merita sa te adresezi unui astfel de numar de persoane. Se negociaza sumele la sange. Bine, acum exista si agentii care fac bugetele pentru publicitate in functie de ce au realizat televiziunile cu un an inainte. Cam asa se construiesc bugetele, iar Antena 1 poate are de castigat in momentul asta (pentru ca anul trecut au performat mai bine), dar nu stim ce va face la anul.
  • livia pilă livia pilă
    Pe Comercial, TVR 1 tot nu există. Bravo, Doinița, Carlita, Alinuța, Cristache si Liviuța. Sunteti de o consecventa care a dus Televiziunea publică la cimitir. Groparii TVR impreună cu Cazan, Vornicu-Shalit, Bogdan Ghițulescu, Ivascu Camelia, Christel, odiosul și sinistrul Raico Cornea.
  • Haha Haha
    Flag
    Euforia este happy channel de vreo 5 ani aproape
  • Adi Adi
    Adica timp de o oră, în prime Time, Kanal D si Pro au avut audiență de 4 ori mai mare decât Antena ???
  • geo geo
    Ana, depinde ce audiente si-au propus sa faca.
    Daca 150.000 de privitori pe publicul comercial este ”targetul” acestui serial, l-au realizat. Ba chiar l-au depasit. La fel in cazul Profului si altor seriale / show-uri de televiziune.
  • Mos Dan Mos Dan
    Nu stiu nimic despre Adela, nu ma pot uita la ceva facut de doamna Ruxandra. Bravo Survivor, dar de ce titlul in engleza? Ca Situation Room de la A3. Ca sa nu mai spun cati romani or fi enervati de sintagma Breaking News.
  • Cnv Cnv
    @Flag, Euforia a devenit Happy Channel, dacă nu mă înșel
  • Cnv Cnv
    Adela, eșec eșec și iar eșec
  • florin florin
    ***
  • Ana Ana
    Audienţe din ce în ce mai mici pentru 'Adela'. Sper să fie ultimul serial produs de Ruxandra Ion. Deja o dă în penibiil
  • Flag Flag
    In situația asta antena poate muta Adela pe antena star sau euforia dacă mai exista acest post
  • Chitarescu Chitarescu
    Si pe intervalul Pe bune?! si Profu' nu dati audientele ? Sau se face Antenuta de ras si nu avem voie...
    Oare Profu' a sters pe jos cu marele serial Adelinara lui Peste Prajit ?

Trimite un comentariu

sus