Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Survivor şi Te cunosc de undeva. Kanal D a fost lider, cu show-ul care s-a dus până aproape de miezul nopţii

 
AUDIENŢE. Românii, între Survivor şi Te cunosc de undeva. Kanal D a fost lider, cu show-ul care s-a dus până aproape de miezul nopţii

AUDIENŢE. Românii s-au împărţit între Survivor şi Te cunosc de undeva, sâmbătă seara. Kanal D a dominat seara, cu show-ul Survivor, care s-a dus până aproape de miezul nopţii.

Publicitate

Antena 1 a reuşit să se impună la oraşe cu emisiunea prezentată de Cosmin Seleşi şi Alina Puşcaş, pe intervalul 20:00-23:10.

În schimb, Pro TV nu prea s-a văzut, cu două filme sâmbătă seara. Postul TV a ocupat locul doi pe comercial şi locul trei în ţară şi la oraşe, indiferent că vorbim despre intervalul Te cunosc de undeva sau intervalul Survivor.

Survivor a atins vârful de audienţă la 22:10, când în faţa televizoarelor erau 2,7 milioane de oameni.

În aproape patru ore (20:00-23:50), show-ul de la Kanal D a fost lider detaşat de audienţă pe toate cele trei tageturi. A recuperat şi la oraşe după ce s-a terminat show-ul Antenei 1, la 23:10.

Cât timp a fost la TV (20:00-23:10), Te cunosc de undeva a fost lider în mediul urban.

La bătaie cu cele două show-uri, Pro TV a programat două filme: Jumanji (20:00) şi o parte din Triple 9: Codul străzii (22:15).

GALERIE FOTO - Survivor

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (20:00-23:50):

Naţional. Survivor a pus Kanal D pe locul întâi în topul audienţelor, sâmbătă seara. Aproximativ două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul prezentat de Daniel Pavel.

Antena 1 a ocupat locul doi, pe intervalul Survivor. Postul Intact a înregistrat o medie de 1,4 milioane de telespectatori pe minut, în cele patru ore în care Kanal D a avut Survivor.

Podiumul a fost completat de Pro TV, cu puţin peste un milion de oameni pe acelaşi interval.

Urban. În mediul urban situaţia a stat aproape la fel. Kanal D a fost lider la oraşe, cu Survivor, unde a scos o medie de 836.000 de persoane pe minut. Foarte aproape s-a clasat Antena 1, pe interval, care a adunat aproape 800.000 de telespectatori.

Pro TV a fost pe trei, cu 456.000 de persoane, când la Kanal D era Survivor.

Comercial. Survivor a adunat şi mulţi tineri în faţa televizoarelor: peste 350.000, în medie. Pro TV a ocupat locul doi, cu 285.000 de tineri, pe interval.

Antena 1 a ocupat locul trei, cu o medie de 240.000 de telespectatori

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.005.000 11.3 24.2
2 Antena 1 1.428.000 8.1 17.2
3 Pro TV 1.029.000 5.8 12.4
4 Romania TV 600.000 3.4 7.2
5 Antena 3 367.000 2.1 4.4
6 TVR 1 198.000 1.1 2.4
7 DigiSport 1 195.000 1.1 2.4
8 Pro 2 144.000 0.8 1.7
9 Pro Cinema 131.000 0.7 1.6
10 Prima TV 111.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:50), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 836.000 8.7 19.7
2 Antena 1 796.000 8.3 18.7
3 Pro TV 456.000 4.8 10.7
4 Romania TV 315.000 3.3 7.4
5 Antena 3 204.000 2.1 4.8
6 DigiSport 1 116.000 1.2 2.7
7 TVR 1 96.000 1.0 2.3
8 Pro 2 72.000 0.8 1.7
9 Pro Cinema 65.000 0.7 1.5
10 Digi 24 62.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 354.000 8.4 23.6
2 Pro TV 285.000 6.8 19.0
3 Antena 1 239.000 5.7 16.0
4 DigiSport 1 40.000 0.9 2.6
5 Pro Cinema 36.000 0.9 2.4
6 Romania TV 35.000 0.8 2.3
7 Antena 3 28.000 0.7 1.9
8 Pro 2 24.000 0.6 1.6
9 Film Cafe 24.000 0.6 1.6
10 Digi 24 22.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    cresteri la antena chiar la comercial , dupa atatea sezoane 9 la urban rating
  • martin mos martin mos
    a aparut popa *** si a scazut audienta!

Trimite un comentariu

sus