Skip to main content

EXCLUSIV. Noua formulă de organizare Antena 3. Schimbări majore. Sabina Iosub, Head of Programmig. Cine conduce în noua schemă

 
EXCLUSIV. Noua formulă de organizare Antena 3. Schimbări majore. Sabina Iosub, Head of Programmig. Cine conduce în noua schemă

EXCLUSIV Paginademedia.ro. Schimbări importante în organizarea postului de televiziune Antena 3. Apar noi departamente, iar redacţia va funcţiona după o nouă structură. În această primăvară ar urma să fie lansată şi CNN Hour, emisiunea făcută în parteneriat cu CNN.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă în exclusivitate, potrivit unor informaţii din interiorul postului de televiziune, cum va fi organizată Antena 3 şi care sunt direcţiile dorite de canalul de ştiri al grupului Intact.

Schimbările vin după ce, la începutul lunii februarie, Mihai Gâdea, director general, a preluat şi atribuţiile editoriale, iar Adrian Ursu a trecut pe poziţia de director executiv.

"Pentru a pune în practică noua strategie editorială, adaptată să susţină parteneriatele noastre internaţionale, voi gestiona direct atribuţiile editoriale. Voi construi în scurtă vreme o nouă structură în zona de conţinut", spunea atunci Mihai Gâdea. De altfel, din informaţiile Paginademedia.ro, Gâdea preia inclusiv coordonarea celor două şedinţe de sumar zilnice.

De notat poziţia Sabinei Iosub - Head of Programming, dar şi venirea unor nume noi: Alina Manolache, exDigi 24 şi Libertatea, va fi reporter în redacţia emisiunii CNN Hour.

Odată cu lansarea emisiunii CNN Hour, Antena 3 îşi va schimba şi pachetul grafic.

În linii mari, Antena 3 va funcţiona pe mai multe departamente, dar cu un nou tip de organizare: News Gathering, Programming, Online, Marketing, Redacţia CNN. De exemplu, dacă până acum redacţia şi producţia erau departamente diferite, de acum înainte se vor regăsi combinate în noile departamente, în funcţie de rolul acestora.

Tot în linii mari, din informaţiile Paginademedia.ro, Antena 3 îşi propune reducerea componentei de talk-show şi o creştere consistentă a ponderii ştirilor (în jur de 70% ştiri şi 30% talk).

Detalii, în continuare:

Vârful companiei:

Mihai Gâdea - director general, coordonator editorial

Alin Romaşcan - director general adjunct (producţie, editorial)

Ela Ţane - director general adjunct (business, administrativ)

Adrian Ursu - director executiv (vânzări, dezvoltare, proiecte speciale). Adrian Ursu nu mai are atribuţii editoriale şi rămâne pe post cu emisiunea Secvenţial.

Organizarea departamentelor este una dintre marile schimbări de la Antena 3:

Departamentul News Gathering

- noul departament este condus de Alexandru Cantuniari, fost redactor-şef adjunct, acum Head of News Gathering.

- departamentul nou înfiinţat colectează ştirile şi informaţiile zilei.

- cuprinde toate resursele implicate în strângerea informaţiilor: reporterii de social, politiv, economic, eveniment, carele DSNG (de transmisie), EOD - Editors of the Day.

Departamentul Programming

- dacă zona de News Gathering adună ştirile, partea de Programming se ocupă de "împachetare".

- vor fi trei coordonatori, fiecare cu o anumită zonă de acoperit:

  • Head of Programming - Sabina Iosub
  • Executive Producer - din informaţiile Paginademedia.ro, urmează să vină la Antena 3 de la un alt post TV
  • Head of Content - Iulian Budoi, fost EOD în Antena 3.

- tot ce înseamnă coordonarea scriiturii, editarea, titlurile ţine de acest departament.

- în Programming intră redactorii, prezentatorii, editorii şi producătorii.

Redacţia CNN Hour

Parteneriatul cu CNN ar urma să se materializeze în această primăvară, când va fi lansată emisiunea CNN Hour.

Producătorul general al emisiunii CNN Hour va fi un angajat al reţelei internaţionale de televiziune. Emisiunea produsă de Antena 3 cu CNN va avea o redacţie separată, pentru acest proiect. Unul dintre numele deja intrate în echipă, pentru CNN Hour, este Alina Manolache, jurnalistă care a lucrat în trecut în grupul Intact, apoi la Digi 24 şi, în ultima perioadă, la cotidianul Libertatea.

Emisiunea - care va fi difuzată în Prime-Time - va avea un studio special şi o grafică specială. De altfel, întreaga grafică a postului Antena 3 urmează să fie schimbată şi nu numai. Studioul de ştiri al Antena 3 va arăta altfel odată cu lansarea parteneriatului cu CNN.

Pe lângă acestea, vor mai funcţiona departamentul Online (coordonat de Liviu Comăneanu) şi cel de Marketing.

Noua organizare ar urma să aducă, potrivit surselor Paginademedia.ro, o altă poziţionare a televiziunii de ştiri. Potrivit informaţiilor din interiorul redacţiei, Mihai Gâdea ar urmări o creştere în credibilitate a televiziunii de ştiri, cu o pondere mai mare alocată informaţiilor şi mai mică zonei de opinie.

Reamintim că, la începutul lunii februarie, Antena 3 anunţa schimbări la nivelul conducerii:

"În structura de conducere a postului partener CNN, Adrian Ursu va ocupa poziţia de Director Executiv cu atribuţii de dezvoltare, vânzări şi proiecte speciale, Alin Romaşcan si Ela Ţane îşi vor continua atribuţiile de coordonare în domeniile Operaţional şi, respectiv, Administrare afaceri.

Atribuţiile editoriale vor fi gestionate direct de Mihai Gâdea, Preşedinte – Director General."

Citeşte şi: SCHIMBARE LA ANTENA 3. Atribuţiile editoriale trec de la Adrian Ursu la Mihai Gâdea. Ursu, numit director executiv


Citeşte şi: Ce audienţe au avut posturile TV în ianuarie? România TV, cel mai urmărit post de ştiri


Citeşte şi: CNN, emisiune la Antena 3. O echipă CNN va veni la Bucureşti să facă zilnic emisiune alături de oamenii staţiei. Antena 3, de la afiliat la partener CNN. Adrian Ursu, totul despre parteneriat

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    Antena 3 si obositorul n-au credibilitate atata timp cat sunt controlate de familia unui turnator la securitate! Credibilitatea principalului jurnal al antenei 1 este aproape de zero, avand in vedere ca este prezentat de o mare propagandista a psd! StirileProTV sterge pe jos cu obositorul pe targetul comercial. Cifre StirileProTV vs obositor de la inceputul lunii ianuarie, se gasesc pe Pagina de media.
  • Gabi Gabi
    Să înceapă cu imparțialitatea, echidistanța. Succes!
  • Ion Ion
    Iosub e foarte slab pregatita si inutila la A3. Dar a avut foarte multe pile de cand s-a angajat prin intermediul mamicii ei, o alta piloasa in Intact. Iosub era salvata de Niels Schnecker pe vremea cand faceau emisiuni impreuna. Acum traieste arzand gazul pe banii lu' Felix cu emisiunea cu audienta zero de la "Brusel"
  • DODO DODO
    aceiasi marie cu alta palarie ! credeti ca se vor lasa de minciuni si dezimformare ? NU ! ramin in continuare trîmbița psd-ului
  • daniel daniel
    Alina Manolache care a plecat de la Digi24 ca "nu putea fi echidistanta politic" si "nu avea libertate de exprimare" ajunge la Antena 3? Pe bune?!
  • Mos Dan Mos Dan
    Imi place parul scurt la femei, dar una e sa ai tunsoarea lui Audrey Hepburn, alta este sa arati ca un soldat. Iosub este in a doua categorie.
  • mihai mihai
    In ciuda a ceea ce spun postacii trimiși cu laudele la înaintare, nu or să facă ăștia de la antene în veci emisiuni bune ca afară pentru simplul fapt că ăstia care fac emisiunile și publicul lor este unul care nu are tangență cu produsele media de calitate. Păi antena lui gadea scoate cifre foarte mici la publicul comercial și tânăr în detrimentul doar al unui segment de pensionari nostalgici după comunism, acolo fiind doar câțiva așa zisi analiști în studiouri care propaga aceleași știri distorsionate în folosul pesedelei și sateliților săi, și nu anchete jurnalistice adevărate de teren cum fac cei de la Recorder, de exemplu
  • Allex Allex
    Sub absolut nicio formă nu este Observatorul Antenei 1 peste Știrile Pro Tv! Nu mai visați și nu mai aberați! Faptul că cele două redacții s-au separat nu înseamnă neapărat că a crescut calitatea știrilor! Pentru a avea știri de calitate îți trebuie o bună documentare, spirit “de teren”, și o “împachetare” corespunzătoare. Și de unde această creștere de care tot vorbiți voi? Singurele jurnale prezente în topul știrilor sunt Observator 19, iar acelea au de cele mai multe ori , cifre de două ori mai mici decât Știrile ProTv 19.
  • Popa Popa
    Radu Tudor,AFARA!
  • Suspiria Măntescu Suspiria Măntescu
    E acolo și mediocrul absolut Iulian Budoi... Ce înseamnă să tragi voci pentru materiale pro-Voiculescu din 2005 până azi... La fel și *** ***, slăbita Sabyna Iosug. Extrafenomental... A *** să se facă ei MINI-CNN... Ce să-ți povestesc. Deplorabil și CTRL + SHIFT + DEL. Din păcate sunt multe bunici proaste care prizează falsarea asta oferită drept profesionalism ca un mare motiv de podcast în timp ce cos călțuni lângă sobă.
  • Stiritica Stiritica
    Ce viseaza bolovanii cu Obositorul lor ? Ca cea mai buna televiziune de stiri din Romania ? Poate in capul lor sec. Ca audientele zic altceva.
    In fiecare zi Stirile Pro TV ora 19:00 spulbera Obositorul 19:00 in audiente, pe toate target-urile. Si in foarte multe zile, chiar dublu pe comercial.
  • omar omar
    Ca jurnalist am 0 respect pentru formele de viata care conduc televiziunea aia. Stiu ce sunt si ce fac pentru banii aia, si majoritatea nu au legatura cu profesia aia, incepand cu Gadea si terminand cu Badea. Am in schimb respect pentru oamenii care duc greul zi de zi, reporteri, redactori, tehnic. aia chiar fac minuni. astia care apar in fata sunt tentaculele lui Voiculescu, fara chip, fara vointa proprie, fara constiinta...
  • mile mile
    Si mie miau dat sarcini nou si o noua functie ; voi fi seful tuturor postacilor de pe net.
  • Ilona Ilona
    Andrei, iti dau perfectă dreptate
    Observator este cel mai bun program de știri de la o televiziune generalista
    Peste stirile pro tv cu mult.
    Sunt la nivelul celor de afară
    Site-ul e wow,aplicația la fel, jurnalul de stiri in sine e minunat si foarte plăcut telespectatorului
    Iar de platoul lor,care e putin uzat ,nu mai are farmecul de acum ceva ani,ar trebui schimbat cat de curând, in plus el a fost conceput pentru grafica veche...iar cu cea de acum..mhm..mai putin
    Si acest comentariu este scris de un om care la lucrat in Televiziune si nu,nu la antene
  • Andrei Andrei
    Atât Observatorul Antenei 1 cât și Antena 3 s-au dezvoltat considerabil în ultimul an din punct de vedere editorial (Antena 1 și grafic) însă nu cred că acest tip de televziune prinde la români.Sau prinde la cei ce au fost pe afară sau urmăresc marile evenimente la televiziuni precum Fox,CNN,BBC.Românul simplu va fi greu de dezlipit de România TV că la Antena 3 e ”nu știu ce emisiune” CNN Hour.Pentru marea majoritate a românilor CNN e un pătrat roșu cu un scris alb pe el.Bine,de când a început să pună presiuni pentru închiderea Fox,Newsmax & OANN nu pot să spun că mai reprezintă ceva credibil în cultura media americană,mai ales cea conservatoare.Dar da,CNN rămâne liderul international la știri chiar dacă a încetat de ceva timp să domine în SUA.Se vede că Mihai Gâdea își dorește cu orice preț implementarea stilului american de organizare și funcționare a televiziunii însă nu cred că pentru românul simplu o să conteze prea mult.Online-ul Antenei 3 ar trebui restrecturat complet.Site-ul e învechit,știrile sunt amestecate,sunt prea mult știri de la site-uri partenere ce apar pe prima pagină(cele mai multe de la site-uri penibile ca Fanatik),comparativ cu site-ul Observator care e unul dintre cele mai bine organizate site-uri din România și care a reușit să integreze extraordinar grafica Observatorului(site-ul a trecut prin multe schimbări de la lansarea din aprilie 2020,fiind constant actualizat cu instrumente noi).

Trimite un comentariu

sus