Skip to main content

AUDIENŢE. Tinerii au salvat leii. Imperiul Leilor, lider doar pe comercial. În ţară, şi Nea Marin a depăşit Pro TV

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Lupta pentru audienţe a fost strânsă miercuri seară, iar „leii” n-au fost chiar la înălţime. Imperiul Leilor a început cu cifre modeste sezonul doi. Emisiunea Pro TV a fost lider pe segmentul comercial, dar a pierdut oraşele (locul doi) şi ţara (locul trei).

Publicitate

La nivel naţional, Pro TV a fost depăşit atât de Antena 1, cu Nea Marin, cât şi de Kanal D, cu serial turcesc.

Românii s-au împărţit aseară între Imperiul Leilor, Nea Marin (Antena 1), serialul turcesc Hercai (Kanal D) şi derby-ul Dinamo-FCSB.

Cu Imperiul Leilor, Pro TV a fost pe locul trei la nivel naţional şi pe doi în mediul urban. Pe intervalul Nea Marin (20:25-23:05), în schimb, a fost şi la oraşe pe trei (sub Antena 1 şi Kanal D). Totuşi, Pro TV a lider pe segmentul tânăr pe ambele intervale.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (intervalul 20.30-22.30):

Naţional. Debut modest pentru „leii” Pro TV-ului. Imperiul Leilor s-a clasat pe locul trei la nivel naţional, miercuri seara. A fost sub Antena 1 şi Kanal D.

Puţin peste un milion de oameni din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Pro TV.

Liderul pe interval a fost Kanal D, cu episodul doi al noului serial turcesc Hercai. Kanal D aduna o medie de 1,3 milioane de telespectatori, când la TV era Imperiul Leilor.

Antena 1, de pe locul secund, a înregistrat o medie de 1,2 milioane de privitori.

Urban. Imperiul Leilor s-a clasat mai bine în mediul urban, unde a ocupat locul doi cu 584.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D fost lider şi la oraşe, pe interval, cu 621.000 de persoane.

Locul trei a fost ocupat de Antena 1, cu cifre foarte apropiate de cele ale Pro TV: 582.000 de persoane.

Comercial. Tinerii au salvat „leii”. Pro TV a fost lider pe segmentul tânăr, cu Imperiul Leilor. Show-ul a adunat o medie de 323.000 de persoane pe minut.

Locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu 268.000 de tineri pe interval.

Kanal D a coborât până pe locul treu, cu 170.000 de telespectatori tineri pe interval.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.379.000 7.8 15.6
2 Antena 1 1.259.000 7.1 14.3
3 Pro TV 1.069.000 6.0 12.1
4 DigiSport 1 637.000 3.6 7.2
5 Romania TV 521.000 2.9 5.9
6 Antena 3 413.000 2.3 4.7
7 National TV 342.000 1.9 3.9
8 Happy Channel 278.000 1.6 3.1
9 Prima TV 214.000 1.2 2.4
10 Pro Cinema 191.000 1.1 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 621.000 6.5 13.6
2 Pro TV 584.000 6.1 12.7
3 Antena 1 582.000 6.1 12.7
4 DigiSport 1 375.000 3.9 8.2
5 Romania TV 295.000 3.1 6.4
6 Antena 3 255.000 2.7 5.6
7 Happy Channel 183.000 1.9 4.0
8 National TV 174.000 1.8 3.8
9 Prima TV 110.000 1.2 2.4
10 TVR 2 82.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul primei ediţii din sezonul doi de Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 323.000 7.7 20.4
2 Antena 1 268.000 6.3 16.9
3 Kanal D 169.000 4.0 10.7
4 DigiSport 1 147.000 3.5 9.3
5 National TV 57.000 1.3 3.6
6 Comedy Central 47.000 1.1 2.9
7 Pro Cinema 38.000 0.9 2.4
8 Antena 3 37.000 0.9 2.3
9 Prima TV 34.000 0.8 2.2
10 Romania TV 34.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Voctor Voctor
    Debutul primului sezon a fost de 9.1 puncte de rating și 28% share.

    Blegovane, pai anul trecut am avut meci de fotbal ? Sa nu mai zic ca a fost derby intre FCSB si Dinamo aseara... Anul trecut, Digi Sport 1 nu a prins top 10 comercial. Veci aici:
    https://www.paginademedia.ro/2020/02/audiente-imperiul-leilor-pro-tv/

    Vedem saptamana care vine, cum sta emisiunea, fara meciuri de fotbal.
  • Voctor Voctor
    Cu cat e mai multa ***, scandal, cocalarisme, cu atat audienta e mai mare. Asta e, din pacate...

    Exact. Pe pariu daca veneau niste antreprenoare cu bustul mare la vedere, sigur audienta era foarte mare.
  • Voctor Voctor
    Romanii sunt geloși pe cei care fac afaceri si câștiga bani, asta se știe.
    Noi vrem circarie si țipete!

    In sfarsit un adevar de la postacul antenist Mile.
    Normal ca emisiunea nu prinde la noi. Ca romanii, in firea lor, sunt FOARTE INVIDIOSI pe succesul altor romani. Daca la unii le merge bine, ceilalti sunt foarte ofticati.
    De ce sa ma uit la cineva care a primit ajutor in afacere. Pe mine nu ma ajuti, de ce sa ma uit la tine care ai primit ajutor ?

    Dar ce sa faci, asa e invatat romanul.
  • Voctor Voctor
    cum sa te uiti la asa ceva , doar sa fi postac, cui ii pasa de afaceri , foarte slave emisiuni sper sa fie spulberate de chefi marean saracu era obligat sa fie pe post

    Ca tine postacule. Obligat sa te uiti la Marinica , la orice iti da Antenuta , ha ha
    Nu zici nimic de pensionarii Antenutei ? Pro lider unde trebuie , la tineri
  • Voctor Voctor
    Acum.vor apărea postacii sa spuna ca o parte din public au migrat către mecisi de aceea au avut audiente modeste. Cifrele sunt asemanatoare cu cele anu trecut ,la nivel national si primavara trecuta au fost pe locurile doi si trei

    Pai normal postacule. Meciul a scazut audienta Pro TV. Ca toata Romania stie ca la Pro TV domina publicul masculin.
  • Sabina Sabina
    Cosmin Natanticu și Tily Niculae vor prezenta La Măruță.
  • Lucia Marusievici Iorga Lucia Marusievici Iorga
    @Realia, Livia, sunteți nedrepte. Carlita Tompea Haralambie e preocupata ce filme de propaganda comunista sa mai programeze. Ce sa dea după Burebista și Pistruiatul. Oare nu ar merge Răsună Valea, Cerul începe la etajul 3, Departe de Tiperrary, Serata?
  • Gaetano Gaetano
    @Mile (cu "M" mare): Ai perfecta dreptate. Pentru circ si scandal nu trebuie sa-si puna romanii mintea la lucru. Cu cat e mai multa curvasareala, scandal, cocalarisme, cu atat audienta e mai mare. Asta e, din pacate...
  • Livia Pila Livia Pila
    @Realia Nu te teme! Nici unul dintre cei numiți nu simte nimic. Își iau în continuare lefurile babane. iar Smaranda e tot locotenenta Gradenei.
  • Marian Marian
    Parerea mea este ca ar fi mers mai bine serialul Las Fierbinti inainte si pe urma Imperiul leilor decat un film reredifuzat
  • Marian Marian
    Era de asteptat sa aibe asemenea audiente ,am spus de ieri ca va avea de suferit din cauza meciului inceput de sezon slabut , au si aparut agitatori antenutei pana acum au stat in barlog ,
  • Adi Adi
    Felicitări, TVR, oriunde ai fi! Sigur nicăieri în primele 10.
  • Gabi Gabi
    La români da-le paine si circ.
  • D D
    Realia Tescariu, întreg TVR-ul este un eșec de mulți ani
  • D D
    Dar am o intrebare. Meciul a fost tot pe acelasi interval 20:30-22:30. Si totusi, exista mini-variatiuni in audiente. De ce? Ma refer la variatie infima de 1.000 de telespectatori. Dar sunt curios

Trimite un comentariu

sus