Skip to main content

AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

 
AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

Audienţe. Marţi seara românii au avut de ales între Chefi la Cuţite (Antena 1) şi ... Şef sub acoperire (Pro TV). Bucătarii au câştigat duelul pe toate segmentele de public, dar nu au reuşit să învingă pe niciun target Las Fierbinţi.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Chefi versus Şef. Duelul de o oră dintre emisiunile de pe Antena 1 şi Pro TV a fost câştigat categoric de bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu. Chefi la Cuţite era cea mai urmărită emisiune la oraşe şi în rândul tinerilor, pe intervalul Şef sub acoperire.

Pe naţional, însă, emisiunea culinară era la egalitate cu serialul Hercai de pe Kanal D.

Şeful sub acoperire de aseară a fost Mircea Săplăcan, director de marketing Tria’s, un lanţ de florării din ţară.

Lucrurile au fost diferite pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a încheiat seara pe primul loc, pe toate toate segmentele de public. Diferenţa cea mai mică a fost pe comercial. De menţionat şi că Antena 1 era pe locul trei, la nivelul întregii ţări, cât timp a rulat Las Fierbinţi.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Chefi vs Şef sub Acoperire. Bucătarii, mult mai urmăriţi de public

Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc, la nivelul întregii ţări, între Chefi la Cuţite şi Hercai. Bucătarii şi serialul turcesc au încheiat la egalitate, emisiunea culinară având, însă, un avans de 6.000 de telespectatori.

Pe Antena 1 se uitau 1.540.000 de telespectatori, iar pe Kanal D 1.534.000. Podiumul serii l-a încheiat Şeful sub acoperire de pe Pro TV, cu 1.408.000 de privitori.

Urban. La oraşe s-au făcut diferenţe. Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au bifat primul succes al serii de marţi, cu 986.000 de telespectatori, în medie.

Hercai l-a învins pe Şeful sub acoperire. Kanal D încheia seara pe locul doi cu 671.000 de urmăritori, iar pe Pro TV se uitau 626.000 de români.

Comercial. Încă o victorie pentru Chefi la Cuţite şi pe segmentul tinerilor. Aproximativ 459.000 de telespectatori tineri s-au uitat la episodul de aseară, pe Antena 1.

Şeful sub acoperire a stat ceva mai bine, fiind pe locul doi cu 329.000 de privitori tineri, iar podiumul serii l-a încheiat Kanal D - 173.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.540.000 8.7 18.5
2 Kanal D 1.534.000 8.7 18.4
3 Pro TV 1.408.000 8.0 16.9
4 Antena 3 425.000 2.4 5.1
5 Romania TV 383.000 2.2 4.6
6 DigiSport 1 313.000 1.8 3.8
7 Happy Channel 222.000 1.3 2.7
8 Pro 2 217.000 1.2 2.6
9 TVR 1 153.000 0.9 1.8
10 Digi 24 132.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 986.000 10.3 22.7
2 Kanal D 671.000 7.0 15.5
3 Pro TV 626.000 6.5 14.4
4 Antena 3 268.000 2.8 6.2
5 Romania TV 186.000 1.9 4.3
6 DigiSport 1 156.000 1.6 3.6
7 Happy Channel 130.000 1.4 3.0
8 Digi 24 84.000 0.9 1.9
9 Pro 2 75.000 0.8 1.7
10 TVR 1 63.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 459.000 10.9 29.7
2 Pro TV 329.000 7.8 21.3
3 Kanal D 173.000 4.1 11.2
4 Antena 3 35.000 0.8 2.3
5 DigiSport 1 35.000 0.8 2.2
6 Prima TV 33.000 0.8 2.1
7 Pro Cinema 32.000 0.8 2.1
8 Digi 24 28.000 0.7 1.8
9 Romania TV 28.000 0.7 1.8
10 Pro 2 26.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi a fost „şeful” timp de o oră

Naţional. Românii au ales comedia de pe Pro TV. Serialul Las Fierbinţi a bifat noi audienţe foarte bune, la nivelul întregii ţări. Peste 2,2 milioane de români au urmărit episodul de aseară, pe Pro TV.

În prima oră de marţi, Hercai s-a descurcat mai bine decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc era urmărit de 1.500.000 de telspectatori, iar bucătarii de 1.417.000.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Bobiţă, Celentano sau Firicel prind în continuare la public, bifând victoria pentru Pro TV cu mai bine de 1 milion de telespectatori, în medie.

Chefii s-au descurcat mai bine pe acest segment, terminând seara pe locul doi cu 880.000 de privitori. Kanal D se afla doar pe trei - 646.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au preferat Las Fierbinţi, dar diferenţa faţă de Chefi la Cuţite a fost mai mică faţă de celelalte două segmente. La fierbinţeni se uitau 454.000 de tineri, iar la bucătari 402.000.

Kanal D completa podiumul serii, cu 155.000 de urmăritori. Pe locul patru era Digi Sport 1, care difuza un meci din Cupa României: Chindia Târgovişte-Universitatea Craiova.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.289.000 13.0 25.0
2 Kanal D 1.500.000 8.5 16.4
3 Antena 1 1.417.000 8.0 15.5
4 Romania TV 379.000 2.1 4.1
5 Happy Channel 312.000 1.8 3.4
6 Antena 3 303.000 1.7 3.3
7 DigiSport 1 245.000 1.4 2.7
8 Pro Cinema 185.000 1.0 2.0
9 TVR 1 162.000 0.9 1.8
10 Pro 2 153.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.044.000 10.9 22.6
2 Antena 1 880.000 9.2 19.0
3 Kanal D 646.000 6.7 14.0
4 Romania TV 192.000 2.0 4.1
5 Happy Channel 176.000 1.8 3.8
6 Antena 3 176.000 1.8 3.8
7 DigiSport 1 156.000 1.6 3.4
8 Digi 24 74.000 0.8 1.6
9 TVR 1 72.000 0.7 1.5
10 Diva 71.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 454.000 10.8 28.8
2 Antena 1 402.000 9.6 25.6
3 Kanal D 155.000 3.7 9.8
4 DigiSport 1 30.000 0.7 1.9
5 Happy Channel 30.000 0.7 1.9
6 Romania TV 28.000 0.7 1.8
7 TVR 1 27.000 0.6 1.7
8 Prima TV 24.000 0.6 1.5
9 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • eu eu
    Eu zic sa te mai temperezi si in acelasi timp sa te maturizezi, dai dovada crasa de lipsa de viata personala, traiesti pentru a te uita la TV. Nu mai confunda viata reala cu privitul la un ecran toata ziua.
  • Mile Mile
    Zi asta lui marean , geo, expertul
  • eu eu
    @Mile, esti postacul sef, cred ca nu poti dormi noaptea daca nu comentezi ceva de audiente. De aia nu am dormit aseara ca s-au uitat mai multi telespectatori la Pro sau la Antena.
  • Mile Mile
    Vai cum să fie umiliți asa în fiecare zi , nu ati avut răbdare să tot începe, acum chefi domina la comercial nu pensionari
  • Anonimul Anonimul
    Ce tot vorbiti aici?
    Toată lumea se mută la toată lumea si invers?
    Tot pro-ul pleacă la Prima si toată A1 la pro?
    Se întoarce lumea asta pe dos
  • Mile Mile
    Geo, de esti suparat , și când sunt foarte mici eram aici , esti postac , nu ziceți nimic ca aveti pensionari plin rusine ha
  • Mile Mile
    Postaci nu aveti treaba , în miezul zilei va preocupa o emisiune de nimica , vorbiti de asistați social , ha
  • Ursul Ursul
    Master chef revine la pro
    va fi pe pro2
  • anonim anonim
    contractul lui teo cu kanal d expira in august , iar cei din ograda pro tv si-ar dori-o foare tare pe vedeta sa se intoarca inapoi pe slotul 17:45-19:00 inapoi la producatoare andreea godeanu ... vom vedea ce miscare va face teo din toamna ...
  • geo geo
    Cam era de asteptat aceasta ierarhie. Ne bucura ca, odata cu Chefii, au (re)venit la greu la butoane si postacii antenisti. Dupa 2 luni in care A 1 a cam fost ”abonata” , in f multe zile, la locul 3, pe publicul national, urban si, uneori, si pe cel comercial. Va dati seama ce umilinte au suportat !
  • Specialistu Specialistu
    Si pe intervalul Chefi la cutite?
  • July July
    @Cornel Andrei, sezonul 4 din Vlad e confirmat, dar inca nu se stie cand il vor face.
  • Marian Marian
    Cornel A, nu cred ca Ferma se mai face si nici masked singer la ce audiente au avut vor veni cu ceva nou , Martinovici te rog frumos du-te si te culca nu intereseaza pe nimeni aberatiile tale poate a ramas ceva friptura de aseara sau un os ,
  • Sabina Sabina
    Cornel Andrei,din câte știu eu,Pro TV a renunțat la formatul The Farm pentru că nu a performat în sezonul de toamnă.
  • Sabina Sabina
    Marian, pe 26 martie începe caravana Super Star, și în cel mult 3 săptămâni o lună,Pro va anunța juriul.Smiley și Pavel cred că vor rămâne la Pro.

Trimite un comentariu

sus