Skip to main content

AUDIENŢE. „Leii”, iUmor sau serial turcesc? Românii s-au împărţit între Pro TV, Kanal D şi Antena 1, miercuri seară. iUmor pierde primul loc la tineri

 
AUDIENŢE. „Leii”, iUmor sau serial turcesc? Românii s-au împărţit între Pro TV, Kanal D şi Antena 1, miercuri seară. iUmor pierde primul loc la tineri

AUDIENŢE. Lupta de miercuri s-a dat între iUmor, Imperiul Leilor şi serialul turcesc Hercai. Antena 1, Pro TV şi Kanal D s-au duelat pentru primul loc în audienţe, iar publicul a fost împărţit.

Publicitate

Pe de-o parte, Kanal D a fost liderul serii în ţară şi la oraşe, atât pe intervalul iUmor (20:30-23:05) cât şi pe intervalul show-ului Imperiul Leilor (20:30-22:30). Postul Dogan s-a clasat mai slab pe segmentul tânăr, unde a fost a treia televiziune din top.

Pe de altă parte, Pro TV a fost lider pe segmentul tânăr pe ambele intervale menţionate mai sus, peste Antena 1 care era pe doi.

În schimb, situaţia dintre cele două staţii rivale a fost foarte strânsă la nivel naţional şi în mediul urban. Să le luăm pe rând:

- Pro TV a fost pe locul doi, cu Imperiul Leilor, în ţără şi la oraşe timp de două ore. Pe respectivul interval, Antena 1 ocupa locul trei.

- Când emisiunea a ajuns la final, Antena 1 a recuperat şi a trecut pe locul doi cu iUmor pe cele două segmente de public, în timp ce Pro TV cobora pe trei. În ambele cazuri, diferenţa dintre cele două posturi a fost una foarte mică.


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: iUmor, audienţe mai bune decât duminica. Prima ediţie dată miercurea, lider pe comercial. „Leii” de la Pro TV, pe locurile doi şi trei


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul show-ului iUmor (20:30-23:05):

1. iUmor a pierdut primul loc la tineri. Antena 1, locul doi

Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi, miercuri seara. Şi-a menţinut locul secund la nivel naţional, la fel ca acum o săptămână, dar cu cifre într-o uşoară scădere. În medie, aproape 1,2 milioane de români au urmărit show-ul de umor, în fiecare minut.

Pe intervalul iUmor, lider era Kanal D cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe interval.

Podiumul era completat de Pro TV, la mica distanţă de Antena 1. Postul din Pache a adunat o medie de 1,1 milioane de privitori pe minut, când la TV era iUmor.

Urban. Clasamentul a arătat aproximativ la fel, în mediul urban, cel puţin când vorbim de primele trei locuri. Antena 1 a ocupat locul doi şi la oraşe, cu iUmor, care a atras o medie 600.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a fost primul post clasat, pe intervalul iUmor, cu o medie de puţin peste 700.000 de persoane.

Pro TV a fost a treia televiziune din top. S-a clasat foarte aproape de Antena 1, cu aproape 550.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au schimbat lucrurile. S-au uitat în număr mare la Pro TV şi Antena 1, posturi care s-au clasat la foarte mică diferenţă pe intervalul iUmor.

Astfel, iUmor a atras 297.000 de telespectatori pe minut şi a pus Antena 1 pe doi. Săptămâna trecută, Antena 1 era pe primul loc pe comercial, cu iUmor.

Pe de altă parte, Pro TV a fost liderul clasamentului, cu 302.000 de persoane pe acelaşi interval.

Kanal D a coborât pe trei, sub cele două, cu 212.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul iUmor (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.564.000 8.9 18.7
2 Antena 1 1.188.000 6.7 14.2
3 Pro TV 1.124.000 6.4 13.5
4 Romania TV 592.000 3.4 7.1
5 Antena 3 338.000 1.9 4.0
6 National TV 282.000 1.6 3.4
7 Happy Channel 271.000 1.5 3.2
8 DigiSport 1 189.000 1.1 2.3
9 Prima TV 179.000 1.0 2.1
10 Antena Stars 146.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul iUmor (20:30-23:05), în mediui URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 705.000 7.4 16.6
2 Antena 1 601.000 6.3 14.1
3 Pro TV 552.000 5.8 13.0
4 Romania TV 312.000 3.3 7.3
5 Antena 3 255.000 2.7 6.0
6 Happy Channel 155.000 1.6 3.7
7 DigiSport 1 133.000 1.4 3.1
8 National TV 115.000 1.2 2.7
9 Prima TV 100.000 1.0 2.3
10 Antena Stars 78.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul iUmor (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 302.000 7.2 20.2
2 Antena 1 297.000 7.1 19.9
3 Kanal D 212.000 5.0 14.1
4 DigiSport 1 69.000 1.6 4.6
5 Antena 3 42.000 1.0 2.8
6 Romania TV 40.000 1.0 2.7
7 National TV 34.000 0.8 2.3
8 Happy Channel 30.000 0.7 2.0
9 Pro 2 25.000 0.6 1.7
10 Digi 24 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Leii, primii la tineri. În rest, locul doi

Naţional. Show-ul Imperiul leilor a clasat Pro TV pe locul doi, miercuri seară, cu aproape 1,28 milioane de telespectatori pe minut.

Pe interval, a fost lider Kanal D: cu aproape 1,6 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 1,24 milioane de persoane.

Urban. La oraşe scenariul s-a repetat. Pro TV a ocupat locul doi, iar Imperiul Leilor a atras o medie 630.000 de persoane.

Primul loc a fost ocupat de Kanal D, cu cifre care au trecut de 700.000 de privitori. Antena 1 s-a clasat pe trei, pe intervalul Imperiul Leilor: 619.000 de urmăritori.

Comercial. „Leii” au avut priză la tineri. Pro TV s-a clasat primul loc, când vine vorba de publicul comercial. Emisiunea a fost urmărită de 340.000 de tineri în fiecare minut.

Antena 1 a avut cifre ceva mai mici faţă de lider, pe acest segment. Pe intervalul Imperiul Leilor, postul Intact a atras aproape 300.000 de telespectatori tineri.

Kanal D a fost a treia televiziune din top, cu o medie de puţin peste 200.000 de persoane.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.592.000 9.0 18.2
2 Pro TV 1.279.000 7.2 14.6
3 Antena 1 1.240.000 7.0 14.2
4 Romania TV 640.000 3.6 7.3
5 Antena 3 349.000 2.0 4.0
6 Happy Channel 304.000 1.7 3.5
7 National TV 301.000 1.7 3.4
8 Antena Stars 156.000 0.9 1.8
9 Prima TV 151.000 0.9 1.7
10 Pro X 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 715.000 7.5 16.2
2 Pro TV 631.000 6.6 14.3
3 Antena 1 619.000 6.5 14.0
4 Romania TV 332.000 3.5 7.5
5 Antena 3 261.000 2.7 5.9
6 Happy Channel 173.000 1.8 3.9
7 National TV 123.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 105.000 1.1 2.4
9 Antena Stars 82.000 0.9 1.9
10 Prima TV 77.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 339.000 8.1 22.2
2 Antena 1 297.000 7.1 19.4
3 Kanal D 211.000 5.0 13.8
4 DigiSport 1 54.000 1.3 3.5
5 Antena 3 45.000 1.1 2.9
6 Romania TV 42.000 1.0 2.7
7 National TV 35.000 0.8 2.3
8 Happy Channel 31.000 0.7 2.0
9 Digi 24 28.000 0.7 1.8
10 Pro 2 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Kanal D a preluat The voice. Conform unor surse, sezonul 10 al emisiunii o sa fi difuzat la postul turcilor în toamnă, sub numele “Vocea”. Teo ar urma să prezinte, iar în negocieri pentru un scaun de jurat sunt mai mulți, printre care Dan Bittman, Marius Moga, Alina Eremia. Am înțeles că și Tudor Chirilă ar fi dorit în juriu, o să vedem ce și cum va fi. Curând Kanal D va face un comunicat de presă.
  • IUmor trebuie reinventat ... sau pur si simplu pastrat doar in una din grile, cea de primavara sau cea de toamna ... Si cred ca sunt si ei constienti de asta , daca tot incerci sa servesti aceiasi ciorba reincalzita , lumea se plictiseste ...
    Romani au talent are audientele alea uriase dupa 10 ani pt ca e o emisiune facuta cu cap, cu toate ca si acolo tot mai putine sunt momentele de WOW in ultimii ani.

    Antena 1 trebuie sa se trezeasca, ca urmatoarea emisiune pe lista de suprasaturare e Chefi la Cutite , care deja incepe usor sa scartaie ... E nevoie de formate noi ... nu sa vedem de ani de zile aceleasi emisiuni si toamna si primavara.

    PRO-ul are formate noi si tot timpul vine cu noutati , practic singurul progam care are loc in ambele grile e Las Fierbinti , in rest exista diversitate , pe cand la Antena grila de toamna e aproape identica cu cea de primavara.

    P.S. : Sper ca Leii sa mearga bine in continuare, e o emisiune buna si pe langa entertaiment mai e si educativa pe alocuri ... daca ne vom limita la hahaieli, vom ramane in acelasi punct ca tara.
  • Ai dreptate, Milut ! Bravo A 1 ! Ai fost pe locul 1 la pensionari si locul 2 pe publicul comercial pe toata durata iUmor. Asta ca sa nu plangi ca ieri cand ai reclamat ca audientele s-au dat pe ”bucati”.
    Cat priveste TVR, nu cred ca audienta va creste spectaculos daca va veni un nou sef si Cristache va fi ”zburat” de pe post. Da, stiu, propunerea PNL, a se citi a Presedintelui României, nu este agreată de toți angajații TVR !
  • @Livia Pilă TVR nu a avut talk-show-ul lui Cristache, a avut meci de handbal masculin pentru Euro 2022 România-Kosovo.
    Plus telejurnal,Adevăruri despre trecut și filmul Fantomele Fiordului.
  • Desi Cristache ne-a scutit de prezenta lui toxica, tot prost, tot incalificabil TVR 1. Bravo, Gradea, si tu, si restul conducerii TVR 1 va faceti cotidian de risul lumii.
  • PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:29 – 22:31, înregistrând 9.1 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 7.7 puncte de rating și 17.9% share.
  • Fata de saptamana trecuta, pe intervalul IUmor, Antena 1 minus un punct de rating, pro tv minus 0,2, Kanal D plus 0.3 pe comercial

    Lasa bolovane intervalul Umorului Sec. Zi de intervalul Leilor. Antenuta bate doar filme antice de 100 ani. Vai de ei...
  • Fata de saptamana trecuta, pe intervalul IUmor, Antena 1 minus un punct de rating, pro tv minus 0,2, Kanal D plus 0.3 pe comercial

    Chiorule, unde vezi tu scadere la Pro TV ? Saptamana trecuta, Pro TV intervalul Umor Sec are 7.4 comercial, aseara 8.1. Deci crestere de 0.7 rating. Si Antenuta are scadere de 1 punct.
    Deci, unde e scaderea de la Pro TV orbule ?
  • Bravo Antena plictiseala mare la postaci

    Bravo locul 2. Ha ha ha ! Deci plictiseala mare la postacii antenisti.
    Hai, nu ne zici ca a scazut emisiunea ?

    Vai de emisiunea ta Mile postacule... Saptamana trecuta, Umorul Sec (20:30-22:55). Acum a mai bagat 15 minute in plus, poate poate castiga ceva. TEAPA !
    Saptamana care vine se termina la 23:30 oare ? Vai de postacii Mile mile...
  • Antilopescu, diferența de pe comercial e doar un singur punct,nu vad ceva mai mult la" pensionari"
  • Bravo. Tinerii romani au preferat ceva de calitate, nu porcarii regizate de Umor Sec.
  • Fata de saptamana trecuta, pe intervalul IUmor, Antena 1 minus un punct de rating, pro tv minus 0,2, Kanal D plus 0.3 pe comercial
  • Bravo Pro TV. Umorul Sec a mai scazut fata de saptamana trecuta, iar Pro TV a mai crescut. Postacii devastati.

Trimite un comentariu

sus