Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV şi Kanal D, cele mai urmărite televiziuni joi seara. Las Fierbinţi, programul serii. Survivor a pierdut tinerii. Adela, tot pe trei

 
AUDIENŢE. Pro TV şi Kanal D, cele mai urmărite televiziuni joi seara. Las Fierbinţi, programul serii. Survivor a pierdut tinerii. Adela, tot pe trei

AUDIENŢE. Pro TV şi Kanal D şi-au adjudecat primele locuri în topul celor mai urmărite televiziuni, joi seară. Cele mai urmărite programe ale serii au fost Las Fierbinţi şi Survivor. Adela, de pe Antena 1, a ocupat locul trei.

Publicitate

Cu Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider incontestabil pe toate targeturile timp de o oră. Când serialul a ajuns la final, Kanal D a recuperat şi a trecut pe primul loc la nivel naţional şi în mediul urban, cu Survivor.

De notat că Pro TV a câştigat publicul tânăr toată seara. Chiar şi în cele patru ore Suvivor, tot Pro TV era lider pe publicul comercial (la diferenţă mică de Kanal D, ce-i drept).

Pe lângă Las Fierbinţi, Pro TV a mai avut serialul Profu' şi emisiunea Pe bune (care s-a terminat la 23:30).


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Duel strâns între Las Fierbinţi şi Survivor, joi seara. Pro TV a câştigat cu serialul de comedie, dar şi Kanal D a fost lider cu show-ul din Dominicană


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:20):

1. Las Fierbinti, peste 2,2 milioane de telespectatori

Naţional. Peste 2,2 milioane de oameni au urmărit, joi seara, aventurile lui Firicel, Celentano şi Bobiţă. Pro TV a fost lider detaşat, urmat în top de Kanal D.

Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a adunat o medie de 1,9 milioane de privitori pe minut.

Locul trei a fost ocupat de Antena 1, la mare distanţă de primele două televiziuni din top. Postul Intact era urmărit, pe intervalul Las Fierbinţi, de 1,2 milioane de persoane din toată ţara în fiecare minut.

Urban. În mediul urban, Pro TV a fost, de asemenea, lider. Peste un milion de telespectatori de la oraşe se uitau, în fiecare minut, la serialul de comedie.

Kanal D ocupat locul doi, cu 800.000 de persoane, în timp ce Antena 1 era pe trei, cu 600.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au stat, în număr mare, cu ochii pe Fierbinţeni. Aproape jumătate de milion de persoane tinere s-au uitat, în medie, la serialul Pro TV.

De pe locul doi, Kanal D înregistra o medie de 280.000 de privitori. Antena 1, de pe trei, a adunat 250.000.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.236.000 12.7 23.9
2 Kanal D 1.911.000 10.8 20.4
3 Antena 1 1.264.000 7.2 13.5
4 Romania TV 473.000 2.7 5.1
5 Antena 3 365.000 2.1 3.9
6 Pro Cinema 213.000 1.2 2.3
7 TVR 1 183.000 1.0 2.0
8 Digi 24 150.000 0.8 1.6
9 Happy Channel 149.000 0.8 1.6
10 National TV 143.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.056.000 11.0 22.1
2 Kanal D 807.000 8.4 16.9
3 Antena 1 613.000 6.4 12.8
4 Romania TV 309.000 3.2 6.5
5 Antena 3 247.000 2.6 5.2
6 Digi 24 106.000 1.1 2.2
7 TVR 1 91.000 1.0 1.9
8 DigiSport 1 87.000 0.9 1.8
9 Diva 83.000 0.9 1.7
10 Happy Channel 83.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 459.000 10.9 28.8
2 Kanal D 281.000 6.7 17.6
3 Antena 1 248.000 5.9 15.5
4 Digi 24 48.000 1.2 3.0
5 DigiSport 1 46.000 1.1 2.9
6 Romania TV 38.000 0.9 2.4
7 AXN 33.000 0.8 2.1
8 DigiSport 2 28.000 0.7 1.7
9 Diva 27.000 0.7 1.7
10 Antena 3 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, lider doar în ţară şi la oraşe. Pro TV, peste Kanal D la tineri

Naţional. Kanal D a condus topul audienţelor, la nivel naţional, raportat la media celor patru ore de Survivor. Peste 1,8 milioane de telespectatori s-au uitat, aseară, la Survivor în fiecare minut.

Pro TV a ocupat locul doi, cu 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Survivor.

Antena 1 era pe trei, pe intervalul show-ului Kanal D. Postul Intact înregistra puţin peste 900.000 de telespectatori.

Urban. Lucrurile au fost asemănătoare în mediul urban. Kanal D era lider cu Survivor, emisiune urmărită de 800.000 de telespectatori în medie.

Pro TV, de pe locul doi pe interval, aduna o medie de 641.000 de persoane, iar Antena 1 înregistra o medie de 455.000 de persoane, pe interval.

Comercial. Tineri au pus Pro TV pe primul loc, pe intervalul Survivor. Kanal D a coborât pe doi, sub Pro TV. Survivor a fost urmărit, în medie, de 283.000 de tineri.

Pe de altă parte, din poziţia de lider, Pro TV a strâns o medie de 315.000 de persoane tinere, pe interval.

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 187.000 de telespectatori pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.825.000 10.3 23.2
2 Pro TV 1.329.000 7.5 16.9
3 Antena 1 927.000 5.2 11.8
4 Romania TV 460.000 2.6 5.8
5 Antena 3 440.000 2.5 5.6
6 Pro Cinema 212.000 1.2 2.7
7 Digi 24 156.000 0.9 2.0
8 National TV 140.000 0.8 1.8
9 TVR 1 130.000 0.7 1.6
10 Happy Channel 126.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 799.000 8.3 19.4
2 Pro TV 641.000 6.7 15.6
3 Antena 1 455.000 4.8 11.1
4 Antena 3 296.000 3.1 7.2
5 Romania TV 278.000 2.9 6.8
6 Digi 24 112.000 1.2 2.7
7 Pro Cinema 95.000 1.0 2.3
8 DigiSport 1 81.000 0.8 2.0
9 Happy Channel 79.000 0.8 1.9
10 Diva 73.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 315.000 7.5 22.0
2 Kanal D 283.000 6.7 19.7
3 Antena 1 187.000 4.5 13.1
4 DigiSport 1 46.000 1.1 3.2
5 Antena 3 45.000 1.1 3.1
6 Digi 24 44.000 1.0 3.0
7 Pro Cinema 42.000 1.0 3.0
8 Romania TV 33.000 0.8 2.3
9 DigiSport 2 23.000 0.5 1.6
10 AXN 23.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tenisescu Tenisescu
    Nu știu de voi dar episodul din adela de aseară chiar a fost mișto,si nu am fost niciodata fan antene

    Lasa vrajeala postacule. Ai aparut sa lauzi Antenuta. Tu esti tot mile Mile sau Aberantul Putina R ?
  • Tower Tower
    Aoleu cam jale pe comercial la kanal d
    Peste o lună nu m-ar mira sa vad adela pe 2 si ei pe 3 in serile de joi
  • Crocodici Crocodici
    Hai postacii mile Mile. Ce mai ziceti acum ? Radeati de saptamana trecuta ca Fierbintii au scazut, ca era la egalitate la comercial cu Survivor.
    Acum, ca a avut 4 puncte in plus rating comercial, nu ziceti nimic ?
    Muriti de ciuda, nu ?
  • Ifaj Ifaj
    Nu știu de voi dar episodul din adela de aseară chiar a fost mișto,si nu am fost niciodata fan antene
  • Crocodici Crocodici
    Serialul a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, o medie de 13.5 puncte de audiență și 29.8% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D a inregistrat 8.4 puncte de rating și 18.4% share.

    Dezastru pe postaci !
  • Mircea Mircea
    La asa audiente pentru Survivor, nu stiu de ce Pro TV nu muta Romanii au talent de luni in zilele de joi sau sambata.
  • Crocodici Crocodici
    Bravo Pro TV. Antenuta umilita maxim ! Locul 3 comercial cu 4 rating, in 4 ore pentru Antenuta Pensionara.
    Postacii Mile mile Aberantu Specilistu Putina R in genunchi.

Trimite un comentariu

sus