Skip to main content

INTERVIU. eMag, campanie nouă cu actorul Alex Bogdan. Care este mesajul? „Încurajăm oamenii să-şi analizeze băuturile pe care le consumă”

 
Captură Youtube / eMag
Captură Youtube / eMag

INTERVIU. La început de februarie, eMag a lansat o nouă campanie online care are un public ţintă: consumatorii de vinuri. Campania se numeşte „Alconnaisseur” şi a fost concepută de agenţia Mainstage.

Publicitate

Alex Bogdan, actor care a apărul şi alte reclame (Telekom, Oskar Superweiss), este protagonistul acestor „vloguri” de circa 2-3 minute.

Paginademedia.ro a contactat-o pe Gabriela Alexandrescu, de la agenţia Mainstage, pentru a afla detalii despre noua campanie realizată pentru eMag.

Care este conceptul campaniei? „Am venit cu o direcţie creativă prin care încurajăm oamenii să-şi analizeze băuturile pe care le consumă”, spune Gabriela Alexandrescu.

„Am avut în minte genul acela de consumator care nu se pricepe cine ştie ce la băuturi, dar asta nu îl împiedică să îşi dea cu părerea, este deschis să exploreze odată cu cei care îl privesc, de acasă”, continuă ea.

Important: episoadele au o anumită temă şi apar lunar. Spre exemplu, în februarie a apărut pentru că era Valentine's Day, iar în martie pentru că e luna femeii.

În continuare, interviul complet:

Paginademedia.ro: Cine a venit cu ideea campaniei? Clientul sau voi, agenţia? Şi de ce?

Gabriela Alexandrescu (Mainstage): Anul trecut a fost momentul când oamenii au descoperit că online poţi comanda aproape orice, inclusiv produse pe care, în mod tradiţional, le comandai la magazinul de proximitatate.

Pe fondul acestei descoperiri şi a nevoii sporite a oamenilor de a face cumpărături din siguranţa şi confortul casei, eMAG a lansat, la începutul verii trecute, o categorie nouă, cea de băuturi alcoolice. Pentru a ajunge cât mai bine la publicul-ţintă, a organizat un pitch unde am fost şi noi invitaţi.

Am venit cu o direcţie creativă prin care încurajăm oamenii să-şi analizeze băuturile pe care le consumă, chiar dacă nu se pricep, pentru că orice analiză poate genera o conversaţie, iar atunci când ai o atenţie sporită pentru ceea ce bei, eşti mai deschis spre a încerca lucruri noi.​

În construcţia campaniei am avut în minte genul acela de consumator care nu se pricepe cine ştie ce la băuturi, dar asta nu îl împiedică să îşi dea cu părerea, este deschis să exploreze odată cu cei care îl privesc, de acasă. Aşa a apărut ALCONNAISSEUR.

Celor de la eMAG le-a plăcut ideea si am mers mai departe cu implementarea.”

Paginademedia.ro: De ce l-aţi ales pe actorul Alex Bogdan în rolul principal al proiectului?

Gabriela Alexandrescu (Mainstage): Ca la orice filmare, trebuie sa alegi un actor pentru personajele carora vrei sa le dai viata. Alex Bogdan a convins cel mai bine ca este potrivit pentru acest rol.

Paginademedia.ro: Câte episoade va avea acest mini „vlog”? Ce teme vor aborda următoarele episoade?

Gabriela Alexandrescu (Mainstage): Vor urma şi alte episoade, fiecare dintre ele va spune o poveste, în funcţie şi de contextul în care ne vom afla în perioada campaniei (cum a fost de pildă cazul de Valentine’s Day sau în luna femeii).

VIDEO. Episodul 1 al campaniei eMag - Alconnaisseur. Episodul 1: Luna iubirii

VIDEO. Episodul 2 al campaniei eMag - Alconnaisseur. Episodul 2: Luna femeii

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus