Skip to main content

Fără bani pentru campanii publicitare la Primăria Capitalei. Nicuşor Dan: „Vrem să stopăm risipa”

 
Foto: Adevarul
Foto: Adevarul

Primăria Capitalei nu mai oferă bani pentru campanii de publicitate. Nicuşor Dan a stabilit proiectul de buget pe anul 2021 care urmează să fie votat de consilierii generali, scrie Libertatea.

Publicitate

Nicuşor Dan a precizat că banii vor fi investiţi în subvenţia la căldură, subvenţia la transport, întreţinerea Arenei Naţionale în vederea organizării EURO 2020, spitale, semaforizare inteligentă sau repararea străzilor dn oraş.

Nu se mai dau bani publici pentru campanii publicitare, statui, Catedrala Neamului sau achiziţionarea de noi autovehicule.

Proiectul de buget nu este finalizat, el urmând să fie votat în următoarea şedinţă a Primăriei.

„Este un buget prin care vrem să ieşim din delirul grandoman al fostei administraţii, un buget prin care vrem să facem lucruri concrete, nu spoială. Vrem să stopăm risipa”, a spus Nicuşor Dan, potrivit Libertatea.

Peste 5.000 de reclame cu Primăria Capitalei pe posturile TV, în mandatul Gabrielei Firea

În contradicţie cu Nicuşor Dan, Gabriela Firea, fostul primar al Capitalei, a alocat bugete record pentru reclame pe posturile TV, în 2019. Paginademedia.ro a scris pe larg despre acest subiect AICI.

Trei campanii, toate cu Primăria Capitalei în prima frază, au fost difuzate de posturile TV de peste 5.000 de ori. Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, pe posturile TV în doar câteva luni.

Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de ştiri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV şi România TV.

Dintre marile generaliste, Antena 1 şi Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.

CITEŞTE ŞI: Peste 5.000 de reclame ale Primăriei Capitalei pe posturile TV. Cum s-au împărţit pe televiziuni


CITEŞTE ŞI: VIDEO. Tolontan şi reclamele Primăriei lui Firea: Publicitatea pe TV devine taxă de protecţie, de fapt

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • RzV RzV
    O decizie foarte buna. Chiar nu vad logica publicitatii la o primarie. Sa faca treaba buna si oamenii din oras vor vedea cu ochii lor rezultatele.
  • barney barney
    Cum, fara bani la Catedrala bla bla bla? Domnule primar, tocmai l-ai supărat pe Daniil și nu vom mai beneficia de prezența cvasipermanenta, la toate desfundarile de canale, a soborului de bărboși.
  • Flag Flag
    @DODO cum la ce sa facă ? Pai la ce crezi ca a făcut Firea? Campanie de reclamă la alegeri pentru dansa din bugetul primăriei și bani dați la apropiați familiei FIREA/PANDELE’’’
    Cam asta face PSD-ul asta a făcut și Robert Negoita și restul care au aruncat cu bani la televiziuni
  • Flag Flag
    Buna decizie! S-au dus destui in bugetul antenei 1 de la fosta angajata Firea a Antenei 1 !!!
  • DODO DODO
    la ce ar face o primarie publicitate ? poate anunturi si astea trebuie sa fie publicate gratuit Ar fi bine ca banii dati pe statuile hilare sa fie recuperati Daca astea i-au placut primariței atunci sa dea banu si sa le puna pe mosia lui pandele

Trimite un comentariu

sus