Skip to main content

STUDIU. Românii şi 8 Martie. Cum influenţează reclamele imaginea brandurilor? Deşi se comandă orice online, florile se vând cel mai bine „offline”

 
Foto | Pexels
Foto | Pexels

STUDIU. Doi din trei români declară că promoţiile sau campaniile de Ziua Femeii îmbunătăţesc imaginea brandurilor, arată un studiu Reveal Marketing Research.

Publicitate

De Ziua Internaţională a Femeii, florile sunt cadoul cel mai potrivit, spun 85% dintre români, iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei, arată alte două concluzii ale studiului.

Deşi comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu intră în această categorie. Românii preferă să cumpere flori fizic.

De asemenea, studiul arată cum este influenţat comportamentul de consum al românilor în luna martie, care sunt categoriile de produse preferate în această perioadă şi cum arată bugetul pe aceste cheltuieli.

Concluziile, pe scurt:

  • Aproape 4 din 10 români (39%) sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de brandurile care au promoţii cu ocazia Zilei Femeii.
  • La polul opus, 54% dintre oameni nu sunt influenţaţi de oferte de 8 martie şi declară că ar cumpăra oricum produsul sau serviciul respectiv.
  • Bugetul românilor pe cadouri rămâne neschimbat, chiar şi în contextul pandemiei
  • Astfel, 30% dintre români spun că acum cheltuie mai puţin decât au făcut-o în alţi ani. Totuşi, pentru majoritatea românilor (62%), cheltuielile cu ocazia Zilei Femeii au rămas la fel, chiar şi în contextul actual.
  • De 8 martie, florile sunt cadoul cel mai potrivit (85% dintre români), iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei.
  • Deşi în contextul Covid-19, comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu se numără printre acestea.
  • Aproape toţi românii (99%) preferă să cumpere fizic din florării sau ateliere, arată o altă concluzie.

Imaginea brandurilor

Metodologie

Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) şi au fost derulate 1009 interviuri online cu respondenţi cu vârsta peste 18 ani, online users, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban şi rural în perioada 24-28 februarie 2021. Eroare de eşantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vica Vica
    Cel mai bun cadou pe care l-am primit de ziua femeii, a fost de la o femeie, o colegă care mi-a dat o cană pe care a imprimat pe comandă, poza mea de la avatar (o maimutica). Mi s-a părut foarte frumos că s-a gândit la toată această tevatură cu imprimarea.

Trimite un comentariu

sus