Skip to main content

AUDIENŢE Radio pe publicul comercial. Radio ZU urcă pe primul loc la oraşe, peste Kiss FM. Rock FM ajunge al doilea cel mai ascultat post de radio în Bucureşti

 
Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Audienţe radio, pe publicul comercial. Radio ZU este în continuare liderul audienţelor în Bucureşti, şi pe publicul comercial, potrivit noului val de audienţe radio, ce acoperă lunile de vară, mai-august. 

Publicitate

Noutatea acestui val este că Radio ZU a devenit lider şi în mediul urban, devansând Kiss FM. 

Kiss îşi menţine, însă, poziţia de lider de audienţă pe publicul rânăr, la nivel naţional. 

Paginademedia.ro prezintă concluziile valului de vară al audienţelor radio, pe publicul comercial:

BUCUREŞTI. Radio Zu îşi menţine poziţia de lider în Capitală, chiar dacă a avut cifre uşor în scădere. Postul de radio al familiei Voiculescu a avut o medie de 128.000 de ascultători. 

Rock FM a urcat pe poziţia a doua şi a devenit al doilea cel mai ascultat post din Bucureşti, devansând colegul de trust, pe Kiss FM. Rock FM a avut cifre în creştere, un plus de 15.200 de ascultători, în timp ce Kiss a scăzut cu 20.000. 

Minusuri în audienţa pe publicul comercial şi pentru Europa FM, Magic şi Virgin Radio, dar şi pentru Romantic şi Pro FM. 

One World Radio, fostul Vibe FM, a căzut şi el în audienţe. A avut un minus de 10.000 de ascultători. Practic, audienţa zilnică a postului s-a redus aproape la jumătate după schimbare. 

Aceeaşi soartă a avut-o şi fostul Chill FM, devenit Digi24 FM. Audienţa zilnică a postului a scăzut la mai mult de jumătate. 

Creşterile de audienţă au fost puţine, dar notabile. Pe lângă Rock FM, postul Radio Guerrila a avut a doua cea mai mare creştere, apropiindu-se de 40.000 de ascultători, media zilnică, pe publicul tânăr. 

Creştere şi pentru Digi FM. Postul a ajuns la o medie zilnică de aproape 44.000 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din BUCUREŞTI, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  BUCURESTI PC Vara 2021   BUCURESTI PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Radio ZU 133.100 14.4 Radio ZU 128.200 11.4
2 Kiss FM 106.400 9.1 Rock FM 103.000 9.1
3 Rock FM 87.800 8.3 Kiss FM 86.100 6.8
4 Magic FM 81.800 7.6 Europa FM 70.100 10.6
5 Europa FM 78.800 7.5 Magic FM 66.300 7.3
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 59.500 5.1 Virgin Radio (fost Radio 21) 47.600 3.7
7 Radio România Actualităţi 44.400 5.5 Digi FM 43.900 2.9
8 Dance FM 42.900 3.7 Dance FM 42.500 4.1
9 Romantic FM 38.200 3.4 Guerrilla 39.900 4.3
10 Digi FM 35.300 1.8 Radio România Actualităţi 36.400 5.3
11 Pro FM 32.900 2.9 Romantic FM 29.600 2.8
12 Guerrilla 27.900 2.7 Pro FM 23.700 2.6
13 One World Radio (Vibe FM) 22.100 1.5 Itsy Bitsy FM 15.200 0.7
14 Impuls 20.800 1.9 Naţional FM 13.100 1.4
15 Digi 24 FM 18.100 1.5 Impuls 12.900 1.5
16 Itsy Bitsy FM 15.100 0.7 One World Radio (Vibe FM) 12.100 0.6
17 Naţional FM 14.900 1.4 Radio România Muzical 7.600 0.9
18 Radio România Cultural 9.500 0.6 Radio România Cultural 7.100 0.5
19 Antena Satelor 8.200 1.4 Digi 24 FM 6.700 0.4
20 Radio România Bucureşti FM 5.300 0.3 Gold FM 6.700 0.6
21 Sport Total FM 4.800 0.3 Radio România Bucureşti FM 6.700 0.4
22 Radio România Muzical 2.300 0.2 Antena Satelor 4.200 0.2
23 Gold FM N/A   Sport Total FM 1.800 0.1

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Radio ZU trece peste Kiss la oraşe, pe publicul comercial 

URBAN. Radio ZU este liderul audienţelor de la oraşe, pe publicul tânăr şi devansează, în premieră, Kiss FM. Radio ZU a crescut cu 40.000 de ascultători, ajungând la aproape 860.000 de ascultători. 

Kiss Fm a ajuns pe locul al doilea, cu o medie de 854.000 de asculători. Postul de radio a pierdut 123.000 de ascultători. 

Locul al treilea pe podium îi aparţine Europa FM, care a avut de asemenea creştere: +24.300 de ascultători. 

Digi FM a ieşit şi el pe plus, cu 5.000 de acultători. Postul de radio al RCS a avut 388.000 de persoane. La mică distanţă este Magic FM, cu 382.000 de ascultători. 

Rock FM Este postul cu cea mai mare creştere în urban, pe publicul comercial. Postul de radio a avut 322.100 de ascultători, cu un plus de 76.500 de persoane. 

După Kiss, radio Pro FM  avut a doua cea mai mare scădere de ascultători, pe publicul tânăr. Postul de radio al RCS a coborât sub 200.000 de ascultători, cu un minus de 74.400 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din mediul URBAN, în valul de vară  2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  URBAN PC Vara 2021   URBAN PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 977.900 15.5 Radio ZU 857.000 14.3
2 Radio ZU 816.200 13.3 Kiss FM 854.800 12.7
3 Europa FM 613.900 10.9 Europa FM 638.200 12.1
4 Digi FM 383.200 6.4 Digi FM 388.200 7.3
5 Magic FM 375.800 7.0 Magic FM 382.300 7.2
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 318.400 4.5 Virgin Radio (fost Radio 21) 334.300 4.3
7 Radio România Actualităţi 247.700 4.5 Rock FM 322.100 4.7
8 Rock FM 245.600 3.6 Radio România Actualităţi 230.600 4.4
9 Pro FM 238.000 3.2 Pro FM 163.600 1.9
10 Naţional FM 81.600 1.6 Guerrilla 84.000 1.6
11 Guerrilla 72.300 1.0 Naţional FM 70.000 0.9
12 Radio România Cultural 59.600 0.6 Radio România Cultural 47.500 0.6
13 Antena Satelor 51.500 1.2 Itsy Bitsy FM 37.600 0.3
14 Radio România Oltenia Craiova 45.100 0.7 Radio România Reşiţa 28.400 0.6
15 Itsy Bitsy FM 35.700 0.2 Radio România Oltenia Craiova 28.300 0.5
16 Radio România Iaşi 29.700 0.4 Antena Satelor 26.200 0.6
17 Radio România Reşiţa 22.800 0.3 Radio România Iaşi 24.100 0.3
18 Radio România Constanţa 18.000 0.3 Radio România Timişoara 14.000 0.3
19 Radio România Timişoara 17.500 0.2 Radio România Constanţa 12.400 0.2
20 Radio România Târgu Mureş 14.100 0.3 Radio România Bucureşti FM 12.000 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 11.800 0.1 Radio România Târgu Mureş 7.300 0.1
22 Radio România Cluj 11.700 0.2 Radio România Cluj 5.100 0.0
23 Radio România Braşov FM 0.0 0.0 Radio România Braşov FM 0.0 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Kiss FM rămâne cel mai ascultat post de radio din ţară

NAŢIONAL. Kiss FM îşi menţine poziţia de lider, la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,5 milioane de ascultători, pe publicul tânăr. Însă şi aici cifrele au fost în scădere. Postul a înregistrat un minus de 144.000 de ascultători tineri. 

Radio ZU, aflat pe poziţia secundă, a fost pe plus. Postul de radio a avut o medie de 1,3 milioane de ascultători, în creştere cu aproape  43.000. 

Rock FM a fost postul de radio care a câştigat cei mai mulţi ascultători, la nivel naţional, pe publicul tânăr: mai bine de 82.000 de ascultători în plus. Postul de radio a avut în valul de vară o medie de 405.500 de ascultători. 

Radio Guerrilla a înregistrat, în valul de vară, o medie zilnică de 125.100 de ascultători, pe publicul tânăr. 

Audienţa posturilor de radio la nivel NAŢIONAL, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  NAŢIONAL PC Vara 2021   NAŢIONAL PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 1.663.000 15.4 Kiss FM 1.519.000 14.3.
2 Radio ZU 1.317.100 13.4 Radio ZU 1.359.800 13.8
3 Europa FM 926.100 9.5 Europa FM 964.600 11.3
4 Digi FM 696.900 7.5 Digi FM 619.900 7.2
5 Magic FM 514.500 5.4 Magic FM 538.300 6.1
6 Radio România Actualităţi 474.300 4.6 Virgin Radio (fost Radio 21) 452.600 3.7
7 Virgin Radio (fost Radio 21) 468.900 4.0 Rock FM 405.500 3.6
8 Pro FM 375.300 3.3 Radio România Actualităţi 394.100 4.3
9 Rock FM 323.000 2.8 Pro FM 342.400 3.0
10 Antena Satelor 156.200 2.0 Antena Satelor 130.100 2.2
11 Radio România Iaşi 118.100 1.2 Guerrilla 125.100 1.4
12 Radio România Cultural 106.700 0.7 Radio România Cultural 98.100 0.6
13 Naţional FM 104.600 1.1 Naţional FM 90.900 0.8
14 Guerrilla 89.500 0.7 Radio România Iaşi 88.100 0.7
15 Radio România Oltenia Craiova 89.000 0.9 Radio România Oltenia Craiova 62.600 0.6
16 Radio România Reşiţa 59.500 0.5 Radio România Reşiţa 53.000 0.6
17 Itsy Bitsy FM 47.500 0.2 Itsy Bitsy FM 46.800 0.2
18 Radio România Timişoara 43.800 0.3 Radio România Constanţa 27.300 0.4
19 Radio România Constanţa 32.400 0.4 Radio România Timişoara 27.000 0.3
20 Radio România Târgu Mureş 24.700 0.3 Radio România Târgu Mureş 24.300 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 24.500 0.2 Radio România Bucureşti FM 19.600 0.2
22 Radio România Cluj 19.500 0.1 Radio România Cluj 18.200 0.1
23 Radio România Braşov FM 2.100 0.0 Radio România Braşov FM 1.800 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Expertule ești postac , ce ești disperat , nu ești angajat la ei , am zis ieri ca scoate celebru uniliti postacii ha ha ha
  • Sabina Sabina
    Cosmin Seleși va prezenta emisiunea Batem Palma la Pro TV.
  • Alexandra Sachelarie Alexandra Sachelarie
    Off-topic: Cosmin Selesi e prezentatorul emisiunii "Batem Palma"
  • R R
    Dati dracului odata audientele de luni si marti seara a emisiunii Chefi la cutite, lider absolut de audienta
  • Rebek Rebek
    Audienta mica pentru ca avem doi derbedei in emisiune. Pe Giani si Mitrea. Cand o sa plece cei doi ***, cu siguranta audienta o sa creasca.
  • jk jk
    @Ionut pai atunci a fost si altceva.In 2015 show a fost difuzat zilnic,timp de mai putin de o luna,cand grila de primavara fie nu era lansata,fie era in stadiul de incepere
    Plus ca si daca se punea in calcul grila de primavara,concurenta era inferioara fata de prezent
  • Ne0 Ne0
    Parerea mea este ca cei de la Pro nu au crezut ca se califica vreo echip in grupele cupelor europene si de asta au programat serialul joia! Si sunt nevoiti sa schimbe grila! Sa zicem ca “sunt celebru” era pe primul loc in audiente, tot trebuiau sa mute serialul! FCSB scoate audiente uriase! Apropo, audiente foarte mici pentru “sunt celebru…”
  • Sisok Sisok
    DEZASTRU, numele tau este PROsTV! Infrangere pe linie pentru emisiunea promovata isteric de postaci sau victorii la diferenta infima pentru alte emisiuni exagerat de promovate. Doar serialul unde se promoveaza alcoolismul, prostia, violenta la adresa femeilor este pe primul loc mereu dar si acolo la cifre mult prea mici fata de alta dati si la diferente foarte mici fata de locul 2.
    DEZASTRU, numele tau este PROsTV!

    Ce viszei bolovane ? Ce diferente mici ? Vezi ca saptamana trecuta Fierbinti a avut dublu comercial fata de Bucatarii Zero. Deci ce diferente mici visezi ?
    Dar de Adelinara Zero si Umor Sec nu zici nimic ? Adelinara la jumatate pe comercial fata de Fierbinti si Umor Sec la jumatate fata de Vocea.
    Nu zici asta postac ?
  • Expertul Expertul
    Bogdy1947 se crede foarte inteligent spunand ca el se uita la Discovery, dar este doar un hot amarat care imi foloseste numele lasand comentarii negative la adresa ProTV. Frustrarea e mare cand vede ca Las Fierbinti, cel mai bun serial din istoria televiziunii, sterge pe jos cu toate productiile antenei. Cand vedeti comentarii negative la adresa ProTV si Las Fierbinti scrise cu numele meu sa stiti ca sunt lasate de Bogdy1947.
  • Dragos Dragos
    E unul pe aici care semneaza R sau Doru si care cere ca disperatul audientele. NU e vina Pagina de Media ca PR-ul Antenei nu-si face datoria. Audientele care apar pe site sunt preluate din comunicatele televiziunilor, asa ca poti urla pe aici cat vrei. Apoi mai apar vreo 2 disperati, care habar n-au sa vorbeasca si jignesc. E vorba de Mile si de falsul Expert (cel cu limbaj urat). Peste toti astia vine "expertul" in toate B.A.M. Oare n-ati obosit dragilor sa comentati aceleasi lucruri? Draga Pagina de Media, daca vezi ca intra aceeasi oameni pe site si posteaza aceleasi chestii, de ce nu opresti definitiv comentariile? Cu ce te ajuta asta? Iti scade numarul de vizitatori de pe site? Nu te poti lipsi de cateva click-uri care nu-ti aduc cine stie ce bani in plus? Incepusem sa cred ca site-ul s-a curatat, in sfarsit, de indivizi precum Mile (R sau Doru, ca tot ala e).
  • Expertul Expertul
    DEZASTRU, numele tau este PROsTV! Infrangere pe linie pentru emisiunea promovata isteric de postaci sau victorii la diferenta infima pentru alte emisiuni exagerat de promovate. Doar serialul unde se promoveaza alcoolismul, prostia, violenta la adresa femeilor este pe primul loc mereu dar si acolo la cifre mult prea mici fata de alta dati si la diferente foarte mici fata de locul 2.
    DEZASTRU, numele tau este PROsTV!
  • Expertul Expertul
    Sunt celebru este un pariu pierdut de ProTV in aceasta toamna, dar erau semne ca va fi un esec, avand in vedere ca aceasta varianta de format a avut audiente foarte slabe in mexic in acest an. ProTV s-a bazat pe audientele primului sezon, dar atunci a fost difuzat in februarie, iar concurenta a fost mai slaba. Dupa 2015 cand a fost difuzat primul sezon au aparut pe televiziunile din Romania Survivor Exatlon si Asia expres emisiuni mai bune in comparatie cu formatul Sunt celebru. @abc+ Nu e vorba de frica! Chefi au avut luni audiente duble fata de Sunt celebru, iar la televiziunea lider de piata nu se poate accepta asa ceva. Nu cred ca serialul Clanul poate sa bata chefii, dar daca va avea audiente apropiate de show-ul antenei asa cum a scos si Vlad cei din Pro vor fi multumiti. @jk Meciurile FCSB vor ramane pe ProTV, avand in vedere ca obtin audiente uriase. Meciul de joia trecuta a scos peste 10 rating si 36% market share. Sunt celebru va fi difuzat joia dupa meciuri, dar cred ca foarte curand vor ffi oprite filmarile, avand in vedere audientele foarte slabe.
  • Sabina Sabina
    Acasă va difuza filme cu Meghan Markle si Harry

    17 septembrie ora 21.00 Harry & Meghan: A Royal Romance
    18 septembrie ora 21.00 Harry & Meghan: Becoming Royal
    24 septembrie ora 21.00 Harry & Meghan: Escaping the Palace
  • Marian Marian
    ABC , poate ai dreptate, poate nu sa vedem ce va fi nu stiu daca va bate chefi dar oricum nu va avea 3-5 audienta ca acest format , stai linistit luni va fi vanzoleala mare la televiziuni se da inmormantarea reginei sa vezi atunci audiente care mai de care toate vor fi pe primul loc
  • Sabina Sabina
    Marian,vom vedea cum va merge Clanul. ȘI eu cred că va fi ultimul sezon din Sunt celebru scoate-mă de aici.

Trimite un comentariu

sus