Skip to main content

AUDIENŢE. Asia „express-ul” de audienţe. Antena 1, lider cu a doua ediţie. Emisiunea cu Dragnea a pus Realitatea în top cinci

 
AUDIENŢE. Asia „express-ul” de audienţe. Antena 1, lider cu a doua ediţie. Emisiunea cu Dragnea a pus Realitatea în top cinci

AUDIENŢE. După un debut de sezon pe primul loc, Asia Express pune Antena 1 în poziţia de lider şi cu ediţia a doua. De remarcat că, tot aseară, postul Realitatea Plus a intrat în top cinci, cu emisiunea în care a fost invitat Liviu Dragnea

Publicitate

Lupta dintre Pro TV şi Antena 1 a fost strânsă în anumite momente, mai ales la nivel naţional. Pro TV a stat bine cu filmul „Furios şi iute 5”, producţie care a depăşit Asia Express în ţară, în timpul în care s-au intersectat (20:00-22:20). 

Când a început al doilea film, audienţa Pro TV-ului a mai scăzut, iar Antena 1 a trecut pe primul loc şi în ţară. 

Raportat la toată ediţia Asia Express, postul Intact a fost lider şi a adunat o medie de 1,1 milioane de telespectatori în cele peste trei ore şi jumătate de show. 

Cifrele au fost constante, de la o seară la alta. Remintim că noul sezon Asia Express, cu Irina Fodor gazdă, a debutat sâmbătă. 


Citeşte şi: Asia Express, debut pe primul loc sâmbătă seara. Cum a stat Superstar România?


Interviul cu Dragnea a pus Realitatea în top cinci

Realitatea Plus s-a clasat pe locul patru la nivel naţional şi în mediul urban, pe intervalul în care „Culisele statului paralel” s-a intersectat cu „Asia Express”. În emisiunea moderată de Anca Alexandrescu, care a început de la ora 21:00, a fost invitat Liviu Dragnea. A fost prima apariţie a acestuia după ieşirea din puşcărie. 

Postul a avut cifre bune, peste România TV şi Antena 3 (staţiile de ştiri care îşi dispută locurile patru şi cinci în mod normal).

Pe intervalul de intersecţie cu Asia Express, emisiunea de la Realitatea a adunat o medie de 405.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional. În mediul urban, peste 240.000 s-au uitat. 

Pe segmentul comercial, Realitatea Plus s-a clasat pe locul opt cu o medie de 26.000 de persoane. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:45):

Naţional. Asia Express a adunat oamenii în faţa televizoarelor şi cu ediţia a doua a noului sezon. Peste 1,17 milioane de persoane s-au uitat în fiecare minut la show-ul Antenei 1. 

Pro TV a ţinut aproape, iar cu două filme pe interval a adunat o medie de 1,11 milioane de persoane pe minut. 

Urban. Locul întâi la oraşe a fost adjudecat de Antena 1, cu o medie de 712.000 de telespectatori pe minut. 

Pro TV, tot pe locul doi, a scos o medie de jumătate de milion de persoane pe interval. 

Comercial 18-49. Tinerii au pus pe primul loc Asia Express. La emisiunea cu Irina Fodor s-au uitat peste 350.000 de tineri. Următorul post clasat a fost Pro TV, cu o medie de 230.000 de telespectatori. 

Locul trei la tineri a fost ocupat de Kanal D, post ce a înregistrat o audienţă medie de 138.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.178.000 6.7 16.8
2 Pro TV 1.114.000 6.3 15.9
3 Kanal D 982.000 5.6 14.0
4 Realitatea Plus 405.000 2.3 5.8
5 Romania TV 368.000 2.1 5.3
6 Antena 3 265.000 1.5 3.8
7 TVR 1 255.000 1.4 3.6
8 DigiSport 1 230.000 1.3 3.3
9 Prima TV 214.000 1.2 3.1
10 TVR 2 118.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 712.000 7.4 19.0
2 Pro TV 506.000 5.3 13.5
3 Kanal D 437.000 4.6 11.7
4 Realitatea Plus 239.000 2.5 6.4
5 Romania TV 212.000 2.2 5.7
6 Antena 3 174.000 1.8 4.7
7 DigiSport 1 174.000 1.8 4.7
8 Prima TV 105.000 1.1 2.8
9 TVR 1 97.000 1.0 2.6
10 Antena Stars 62.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:45), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 354.000 8.4 27.2
2 Pro TV 229.000 5.4 17.6
3 Kanal D 138.000 3.3 10.6
4 DigiSport 1 56.000 1.3 4.3
5 Prima TV 49.000 1.2 3.7
6 Antena 3 33.000 0.8 2.5
7 Romania TV 30.000 0.7 2.3
8 Realitatea Plus 26.000 0.6 2.0
9 Digi 24 21.000 0.5 1.6
10 Antena Stars 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    @Bam, era o ironie din partea lui, chiar atât de redus ești?
  • Ionut Ionut
    Cand am văzut pe lidia Buble am crezut ca este Eva Elfie
  • B.A.M B.A.M
    @Popa, poți spune de unde ai făcut rost de un top 70 de posturi TV pentru vinerea trecută, TE ROG???
    Că spuneai că Prima TV a fost pe locul 69 cu Cronica Cârcotașilor și vreau să înțeleg de unde ai această informație!!!
  • Popa Popa
    Prima tv a fost batuta de Rock tv sambata. Duminica nu se stie cat mai au Schimb de mame pentru ca au rupt contractul cu casa de productie. daca mai aduc 2 seriale facute la cluj sigur o sa-i bata Favorit tv. Calinescu sper ca fugit cand a vazut unde a nimerit.
  • Allex Allex
    Această știre a fost “pornită” de cea mai slabă și inductivă în eroare companie de presă din România, și nu de Fanatik. Dacă citiți articolul, vă puteți da singuri seama de incoerența articolului, care precizează inclusiv că PPF achiziționează drepturile de producție a Survivor pentru mai multe operațiuni CME, inclusiv Serbia. Doar că ce să vezi, CME NU DEȚINE OPERAȚIUNI ÎN SERBIA.
  • Villy Villy
    Amazing Race e de ceva vreme pe masa Pro-ului. Și nu doar acest format. Doar ca din varii motive nu se produce.
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    Posibil sa fie depasita Asia Express de Las Fierbinti. Dar, intrebarea mea este, cine mai gaseste amuzant Las Fierbinti? Din sezonul 7 nu au mai avut un episod amuzant, aceleasi glume expirate mereu, aceleasi clisee, nimic interesant, oamenii chiar au mai imbatranit (cum sa para inca Geanina acea fetita prostuta cand deja are 34 de ani? Sau Aspirina prostituata fatala la 50 de ani?) Chiar se lungeste prostesc, dar totusi sunt atatia care se uita...
  • Iuli Iuli
    SURVIVOR ramane in cutrea KANAL D!
    Dan Pavel a anuntat pe instagram ca vor incepe in curand inscrierile pentru sezonul 3 care se va difuza din 2022
  • Marian Marian
    Andreas am vazut pe site-ul Fanatik ca cei de la kanal d sunt ingrijorati , ei scriu ca s-ar putea ca sezonul 3 sa nu mai fie la ei daca cei de la PPF vor cumpara drepturile de difuzare sunt in negocieri si pot sa castige deoarece spun ei ca vor cumpara pentru mai multe tari ,
  • Sabina Sabina
    Eu,da este adevărat sunt negocieri și e posibil ca de la anul Survivor să fie pe Pro TV ,dar momentan nu e nimic sigur.
  • jk jk
    Realitatea se lauda pe facebook cel putin ca au fost lideri de audienta cu interviul cu Dragnea.Ce nu mentioneaza e ca au fost lideri printre posturile de stiri,nu si peste celelalte
  • Eu Eu
    Se pare Cehii de la PPF adica Pro ar fi cumparat Survivor pt mai multe tarii, intelegere si pentru Romania. Stie cineva cev?
  • Andreas Andreas
    Stefan, din câte știu, negociaseră pentru Amazing Race sau chiar îl achiziționaseră anuml trecut, dar cred că e prea scump și s-au gândit că mai bine fac Sunt celebru.
    Marian, Survivor de pe Kanal D cu cel care a fost pe Pro nu sunt chiar aceleași formate din câte știu eu.
  • Iuli Iuli
    Antena1 ar trebui să mai taie din emisiune, sunt destul de mulți oameni câte a2a zi merg la muncă și normal că nu vor sta până la miezul nopții (decât mile și R putina). Cam 2:30/3 ore ajung, nu 4!

    Eu cred că audientele au stat diferit pe alte intervale, de exemplu pe Filmul Pro.
    Asia și Filmul Pro sunt destul de apropiați pe Național.
    Dacă tot ați scris în articol că Pro a fost pe 1 cu primil film, era interesant și un tabel
  • Stefan Stefan
    Pacat ca Pro-ul nu prea ia in serios seara de duminica. Se presupune ca oamenii se intorc acasa duminica seara, inaintea unei noi saptamani de lucru, deci si in fata televizoarelor. Ma rog, poate ca noi nu cunoastem calculele fiecarei productii. Poate ca Asia e prea costisitoare in raport cu veniturile care vin, insa un asemenea film banuiesc ca e si el destul de scump. Pana la urma banii vin in functie de audiente, iar celor din conducerea Pro-ului pare sa nu le mai pese ca Antena are toate sansele ca sa ia caimacul in mai bine de jumatate de saptamana. Ar trebui si Pro-ul sa incerce un format asemanator. Poate Amazing Race ar fi solutia....sau, cine stie, poate nu au un producator la fel de talentat ca Mona Segal si nu se risca. Pacat!

Trimite un comentariu

sus