Skip to main content

AUDIENŢE. Cum a debutat emisiunea lui Florin Călinescu la Prima TV

 
AUDIENŢE. Cum a debutat emisiunea lui Florin Călinescu la Prima TV

AUDIENŢE. Câţi români au urmărit emisiunea lui Florin Călinescu la Prima TV? A scos postul cifre mari cu producţia „Florin Călinescu Show”, în seara de marţi, 19 octombrie?

Publicitate

Rating-ul postului Prima TV a fost ceva mai mare decât marţi, 12 octombrie, dar nu a reuşit să prindă un loc între primele zece televiziuni, pe intervalul emisiunii lui Călinescu.

Aproximativ 140.000 de români au urmărit, la nivel naţional, ediţia emisiunii în care Marcel Ciolacu şi Ana Maria Brânză-Popescu au fost invitaţi.

De asemenea, din analiza Paginademedia.ro rating-ul Prima TV a fost mai bun în prima oară (20:00-21:00) de difuzare a emisiunii lui Călinescu, dar a scăzut în a doua parte (21:00-22:00).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul debutului emisiunii Florin Călinescu Show (20:00-22:00):

NAŢIONAL. Prima TV n-a prins un loc între primele zece televiziuni din România, cu debutul emisiunii lui Florin Călinescu. Postul deţinut de Clever Media s-a clasat pe locul 12, cu 140.000 de telespectatori. Spre deosebire de săptămâna trecută, Prima TV a câştigat 24.000 de telespectatori.

Într-o seară cu debutul emisiunii Florin Călinescu Show, Pro TV era cel mai urmărit post cu 1.958.000 de privitori pe minut.

URBAN. Nici la oraşe nu s-a descurcat mai bine Prima TV. Emisiunea lui Călinescu avea o medie de 74.000 de telespectatori şi punea Prima TV pe locul 13.

Cea mai urmărită televiziunea rămânea şi pe acest segment de public Pro TV, cu 959.000 de privitori pe minut. Kanal D şi Antena 1 completau podiumul.

COMERCIAL. Nici tinerii nu au urmărit în număr mare emisiunea lui Călinescu. Prima TV ocupa locul 12, cu 24.000 de telespectatori.

Cele mai urmărite televiziuni au fost Pro TV (436.000 de telespectatori), Antena 1 (288.0000 de telespectatori) şi Kanal D (195.000 de telespectatori).

Audienta posturilor TV marţi, 19 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

    19.10.2021       12.10.2021  
  NATIONAL Persoane (Rtg%) Share   NATIONAL Persoane (Rtg%) Share
1 Pro TV 1.803.000 (10,2) 21,2   Pro TV 1.958.000 (11,1) 23,4
2 Kanal D 1.423.000 (8,1) 16,8   Kanal D 1.366.000 (7,7) 16,3
3 Antena 1 1.018.000 (5,8) 12   Antena 1 1.042.000 (5,9) 12,4
4 Romania TV 588.000 (3,3) 6,9   Romania TV 554.000 (3,1) 6,6
5 Antena 3 380.000 (2,2) 4,5   Antena 3 449.000 (2,5) 5,4
6 Happy Channel 284.000 (1,6) 3,4   Happy Channel 253.000 (1,4) 3
7 Realitatea Plus 218.000 (1,2) 2,6   Realitatea Plus 225.000 (1,3) 2,7
8 DigiSport 1 191.000 (1,1) 2,2   Antena Stars 184.000 (1) 2,2
9 TVR 1 162.000 (0,9) 1,9   TVR 1 157.000 (0,9) 1,9
10 Antena Stars 161.000 (0,9) 1,9   DigiSport 1 128.000 (0,7) 1,5
11 National TV 141.000 (0,8) 1,7   Pro Cinema 128.000 (0,7) 1,5
12 Prima TV 140.000 (0,8) 1,7   Diva 118.000 (0,7) 1,4
13 Pro Cinema 136.000 (0,8) 1,6   Prima TV 116.000 (0,7) 1,4
14 Digi 24 133.000 (0,8) 1,6   National TV 110.000 (0,6) 1,3
15 Diva 130.000 (0,7) 1,5   TVR 2 108.000 (0,6) 1,3
16 TVR 2 95.000 (0,5) 1,1   Digi 24 98.000 (0,6) 1,2
17 ETNO 65.000 (0,4) 0,8   ETNO 57.000 (0,3) 0,7
18 Disney 62.000 (0,3) 0,7   B1TV 55.000 (0,3) 0,7
19 Disney Junior 60.000 (0,3) 0,7   TV1000 55.000 (0,3) 0,7
20 B1TV 53.000 (0,3) 0,6   AXN 49.000 (0,3) 0,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), în mediul URBAN:

    19.10.2021       12.10.2021  
  URBAN Persoane (Rtg%) Share   NATIONAL Persoane (Rtg%) Share
1 Pro TV 894.000 (9,3) 19,8   Pro TV 959.000 (10) 21,7
2 Kanal D 655.000 (6,8) 14,5   Kanal D 625.000 (6,5) 14,1
3 Antena 1 615.000 (6,4) 13,6   Antena 1 622.000 (6,5) 14,1
4 Romania TV 306.000 (3,2) 6,8   Antena 3 291.000 (3) 6,6
5 Antena 3 258.000 (2,7) 5,7   Romania TV 290.000 (3) 6,5
6 Happy Channel 171.000 (1,8) 3,8   Happy Channel 145.000 (1,5) 3,3
7 Realitatea Plus 122.000 (1,3) 2,7   Realitatea Plus 131.000 (1,4) 3
8 DigiSport 1 115.000 (1,2) 2,6   Antena Stars 87.000 (0,9) 2
9 Diva 92.000 (1) 2   DigiSport 1 82.000 (0,9) 1,9
10 Digi 24 88.000 (0,9) 1,9   Pro Cinema 75.000 (0,8) 1,7
11 Antena Stars 80.000 (0,8) 1,8   Diva 74.000 (0,8) 1,7
12 TVR 1 79.000 (0,8) 1,7   Digi 24 66.000 (0,7) 1,5
13 Prima TV 74.000 (0,8) 1,6   TVR 2 56.000 (0,6) 1,3
14 TVR 2 67.000 (0,7) 1,5   TVR 1 54.000 (0,6) 1,2
15 National TV 64.000 (0,7) 1,4   National TV 53.000 (0,5) 1,2
16 Pro Cinema 63.000 (0,7) 1,4   Prima TV 51.000 (0,5) 1,2
17 Disney 45.000 (0,5) 1   B1TV 29.000 (0,3) 0,6
18 Disney Junior 32.000 (0,3) 0,7   TV1000 27.000 (0,3) 0,6
19 AMC 32.000 (0,3) 0,7   AXN 26.000 (0,3) 0,6
20 DigiSport 2 28.000 (0,3) 0,6   Pro 2 25.000 (0,3) 0,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

    19.10.2021 FIELD4 FIELD5   12.10.2021  
  COMERCIAL Rtg(000) Share   COMERCIAL Rtg(000) Share
1 Pro TV 382.000 (9,2) 26,1   Pro TV 436.000 (10,4) 29
2 Antena 1 296.000 (7,1) 20,2   Antena 1 288.000 (6,9) 19,1
3 Kanal D 183.000 (4,4) 12,5   Kanal D 195.000 (4,7) 13
4 Digi 24 37.000 (0,9) 2,5   Romania TV 49.000 (1,2) 3,3
5 DigiSport 1 36.000 (0,9) 2,5   Antena 3 49.000 (1,2) 3,3
6 Pro Cinema 35.000 (0,8) 2,4   Pro Cinema 39.000 (0,9) 2,6
7 Happy Channel 33.000 (0,8) 2,2   Digi 24 35.000 (0,8) 2,3
8 Romania TV 31.000 (0,7) 2,1   Happy Channel 30.000 (0,7) 2
9 TVR 1 26.000 (0,6) 1,8   DigiSport 1 25.000 (0,6) 1,7
10 Diva 25.000 (0,6) 1,7   TVR 1 20.000 (0,5) 1,3
11 Antena 3 24.000 (0,6) 1,7   Realitatea Plus 19.000 (0,4) 1,2
12 Prima TV 24.000 (0,6) 1,6   Diva 18.000 (0,4) 1,2
13 Realitatea Plus 20.000 (0,5) 1,4   National TV 17.000 (0,4) 1,1
14 Antena Stars 20.000 (0,5) 1,3   Prima TV 16.000 (0,4) 1,1
15 Disney Junior 20.000 (0,5) 1,4   TV1000 14.000 (0,3) 1
16 National TV 16.000 (0,4) 1,1   Boomerang 13.000 (0,3) 0,9
17 AMC 15.000 (0,4) 1   Antena Stars 12.000 (0,3) 0,8
18 TNT 14.000 (0,3) 0,9   TVR 2 12.000 (0,3) 0,8
19 Disney 12.000 (0,3) 0,8   Comedy Central 10.000 (0,2) 0,7
20 Discovery 12.000 (0,3) 0,8   AXN 9.000 (0,2) 0,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Costi Costi
    Călinescu încearcă să revitalizeze televiziunea anilor 2005-2006. Eu am 31 de ani, iar pe atunci eram mic însă îi țin minte pe ai mei că se uitau la mascara dele Pro-ului cu el.
    Este nevoie și de altceva e adevărat, dar din păcate patronii de la prima nu știu ce să facă. Acest post parcă a fost dintotdeauna blestemat. Am văzut că au lipsa mare de personal. Și au adus o pupăză pe post de asistentă TV. Nimic special. În afara faptului că e frumoasă. Că în rest Dumnezeu cu mila.
  • ddd ddd
    Adrian Sârbu într-un interviu și chiar în ședințele alea speciale avea o vorbă ceea ce ProTV a reușit poate fi copiat dar nu poate fi repetat mare vorbă care se aplică și astăzi atât lui cât și lui nea Florică acum

    chiar nimeni nu își pune întrebarea de ce Florin Călinescu cu mare parte din echipa de actori de la Chestiunea Zilei nu a păstrat legătura? sau format două grupuri din Chestiunea Zilei la bloc Trăsniții și mai sunt câțiva care au fost mai discreți în materie la TV dar au rămas în meserie
  • Allex Allex
    Rezultatul este cel așteptat de toți oamenii realiști din media românească. Totul este extrem de ieftin. Decorul pare a fi amenajat nefiresc, nu într-un studio, ci într-o încăpere cu pereți vopsiți cu vopsea lavabilă. Resursele creative sunt epuizate, or bugetul nu permite mai nimic.
  • Mile Mile
    Valentin ca sunt zero ha
  • Camelia Camelia
    Călinescu a spus : " o sa vedeti ceea ce am vrut intotdeauna sa fac". Esecul ii apartine 100% lui Călinescu, nu se poate da vina pe altceva. Audientele vor scadea, pentru ca acum a fost curiozitatea de început. Sunt oameni ca Dinescu si Călinescu ce reusesc mereu sa convinga patroni de televiziuni să-i vada ca pe niste salvatori. As mai adauga pe Teo si Tucă. Unii au norocul sa nu fie vazuti asa cum sunt : expirati. Le-a apus demult steaua.
  • Marian Marian
    Sabina . multumesc frumos am auzit si eu din reclama ,
  • alx alx
    Niste becuri in plus nu au? Un decor mai modern, ceva.... Si momentele muzicale sunt ciudate, intra peste invitat. Sau asa a fost pt primul invitat, la ciolacu nu am vazut nimic. Dar se asteptau sa faca audienta cu Ciolacu in prima emisiune? Proaste ide
  • D D
    Doar eu simt asta sau de când au preluat ăștia de la Clever Prima fac doar manevre disperate să resusciteze postul, însă o fac fără să gândească?
  • geo geo
    Cifrele de audienta ale Prima TV sunt un pic mai bune decat cele de saptamana trecută. Doar ca pozitia in cele 3 clasamente de audienta este una rusinoasa, sa nu prinzi macar locul 10 este ceva de nedescris. Apropo, am auzit ca a fost o prima editie cu destule probleme de sunet etc. Baietii astia oare nu au facut si ei inainte cateva emisiuni de ”proba” , ca sa ”incalzeasca” microfoanele, camerele, sa armonizeze oamenii ?
  • ddd ddd
    lipsește acea parte comică acea parte de scenete scheciuri de la Chestiunea Zilei pentru această nouă versiune așa cum arată acum e prea banală prea simplu prea lipsit de sare și piper

    Plus că senzația este că ăștia de la prima nu au contribuit aproape cu nimic în dezvoltarea idei de Chestiunea Zilei l-au lăsat pe Călinescu să centreze să dea cu capul
  • Costel Biju Costel Biju
    Sa ne asteptam diseara la un lider PNL la emisiunea lui Nea Florica? Avand in vedere ca la debut a fost unul de la PSD, asa ar fi normal. Sa faca Nea Florica un preludiu, cu manutele lui doua, pentru USL 2.0. Fi-mi-ar scarba!
  • Valentin Valentin
    Dar de ce nu arătați audiențele de la emisiunea "Femeia Alege" de pe canalul PRO 2 ?
  • Sabina Sabina
    Vineri și sâmbăta ultimele audiții la SuperStar.

Trimite un comentariu

sus