Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu noile sezoane Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, pe doi şi trei cu X Factor. Cum arată cifrele pe noul comercial?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. Start pentru grile de toamnă, cu noi sezoane Las Fierbinţi şi Vlad pe Pro TV şi cu X-Factor pe Antena 1. Cum au stat cifrele?

Publicitate

Pro TV a dominat seara, cu noile episoade Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, în schimb, a fost toată seara pe locurile doi şi trei cu debutul X Factor.

De notat şi care sunt cifrele pe noul public comercial pe care Pro TV vinde publicitate. Noul public comercial al staţiei este dat de telespectatorii între 21 şi 54 de ani, de la nivelul întregii ţări (nu numai urban, ca până acum), după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Câteva concluzii după seara de luni:

- Pro TV a început seara pe primul loc cu Las Fierbinţi. Primul episod al sezonului 19 a fost urmărit de peste 1,9 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Producţia cu Celentano, Bobiţă sau Firicel punea Pro TV-ul pe primul loc pe toate segmentele de public.

- Cifre bune a scos şi serialul Vlad. Chiar dacă audienţele au fost mai mici decât pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi cât a rulat primul episod al sezonului patru.

- Antena 1 a fost pe locul trei pe naţional şi urban atât pe intervalul celor două seriale de pe Pro TV. Pe Kanal D era serialul turcesc Doctorul minune.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, lider detaşat cu debutul noului sezon

NAŢIONAL. Comedia prinde la români. Peste 1,9 milioane de telespectatori au ales să urmărească debutul sezonului 19 din Las Fierbinţi, pe Pro TV.

La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Debutul X Factor punea Antena 1 doar pe locul trei, cu 841.000 de urmăritori.

URBAN. Românii de la oraşe au avut acelaşi program favorit: Las Fierbinţi. Serialul de comedie era urmărit de 962.000 de telespectatori.

A doua staţie TV din clasament a fost tot Kanal D, cu 519.000 de privitori. Podiumul îl completa Antena 1, care difuza premiera X Factor - 434.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Cum arată situaţia pe noul comercial? Pro TV a fost lider detaşat şi pe acest segment de public. Fie că vorbim de comercial clasic (18-49 Urban) sau noul comercial (21-54 de ani Naţional ABCD), Pro TV a câştigat „lupta” cu celelalte televiziuni.

Situaţia s-a schimbat doar în ceea ce priveşte bătălia pentru locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D în audienţe.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.947.000 11,0 27,7
2 Kanal D 1.037.000 5,9 14,7
3 Antena 1 841.000 4,8 12,0
4 Romania TV 439.000 2,5 6,2
5 Antena 3 382.000 2,2 5,4
6 Happy Channel 236.000 1,3 3,3
7 Prima TV 235.000 1,3 3,3
8 TVR 1 129.000 0,7 1,8
9 Realitatea Plus 124.000 0,7 1,8
10 Digi 24 96.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 962.000 10,0 26,0
2 Kanal D 519.000 5,4 14,0
3 Antena 1 434.000 4,5 11,7
4 Antena 3 256.000 2,7 6,9
5 Romania TV 220.000 2,3 5,9
6 Happy Channel 141.000 1,5 3,8
7 Prima TV 93.000 1,0 2,5
8 Realitatea Plus 79.000 0,8 2,1
9 Digi 24 67.000 0,7 1,8
10 Diva 58.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49 ani Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 404.000 9,7 36,2
2 Antena 1 146.000 3,5 13,1
3 Kanal D 132.000 3,2 11,8
4 Digi 24 33.000 0,8 3,0
5 Happy Channel 28.000 0,7 2,5
6 Antena 3 24.000 0,6 2,2
7 Prima TV 20.000 0,5 1,8
8 DigiSport 1 20.000 0,5 1,8
9 TVR 1 19.000 0,4 1,7
10 Antena Stars 18.000 0,4 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional):

  COMERCIAL (21-54 National) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 868.000 12,4 39,0
2 Antena 1 333.000 4,8 15,0
3 Kanal D 280.000 4,0 12,6
4 Antena 3 63.000 0,9 2,8
5 Romania TV 55.000 0,8 2,5
6 Digi 24 48.000 0,7 2,2
7 Happy Channel 45.000 0,6 2,0
8 Prima TV 40.000 0,6 1,8
9 TVR 1 27.000 0,4 1,2
10 DigiSport 1 25.000 0,4 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Vlad „s-a răzbunat” pe competiţie

NAŢIONAL. Serialul Vlad s-a întors. Şi nu oricum, ci pe primul loc în audienţe. Producţia cu Adi Nartea era urmărită de 1.126.000 de telespectatori.

Diferenţa dintre Pro TV şi restul televiziunilor s-au mai micşorat pe intervalul Vlad. A doua staţie TV în clasament era Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1 - 829.000 de urmăritori.

URBAN. Şi la oraşe s-a văzut bine serialul Vlad. Pro TV se menţinea pe primul loc şi pe acest segment de public, cu 607.000 de telespectatori.

În lupta pentru locul secund Kanal D a avut câştig de cauză. Aproximativ 551.00 de români se uitau la serialele turceşti. Podiumul era completat de Antena 1, cu 400.000 de privitori.

COMERCIAL. La fel ca pe intervalul Las Fierbinţi, serialul Vlad punea Pro TV pe primul loc atât pe comercial urban, cât şi pe comercialul naţional.

Podiumul staţiilor TV era completat de Antena 1 şi Kanal D (la fel ca pe intervalul Las Fierbinţi).

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.126.000 6,4 17,1
2 Kanal D 1.037.000 5,9 15,8
3 Antena 1 829.000 4,7 12,6
4 Antena 3 482.000 2,7 7,3
5 Romania TV 400.000 2,3 6,1
6 Realitatea Plus 270.000 1,5 4,1
7 Prima TV 254.000 1,4 3,9
8 National TV 135.000 0,8 2,1
9 Happy Channel 130.000 0,7 2,0
10 Antena Stars 101.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 607.000 6,3 17,3
2 Kanal D 551.000 5,8 15,7
3 Antena 1 400.000 4,2 11,4
4 Antena 3 301.000 3,1 8,6
5 Romania TV 212.000 2,2 6,1
6 Realitatea Plus 138.000 1,4 3,9
7 Prima TV 118.000 1,2 3,4
8 Digi 24 71.000 0,7 2,0
9 Happy Channel 70.000 0,7 2,0
10 National TV 56.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (18-49 de ani urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 320.000 7,6 27,1
2 Antena 1 164.000 3,9 13,9
3 Kanal D 155.000 3,7 13,2
4 Antena 3 45.000 1,1 3,8
5 Digi 24 39.000 0,9 3,3
6 Prima TV 35.000 0,8 3,0
7 Antena Stars 22.000 0,5 1,8
8 Romania TV 19.000 0,4 1,6
9 Pro Cinema 18.000 0,4 1,5
10 National TV 16.000 0,4 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani naţional):

  COMERCIAL (21-54 National) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 534.000 7,7 23,6
2 Antena 1 367.000 5,3 16,2
3 Kanal D 337.000 4,8 14,9
4 Antena 3 89.000 1,3 3,9
5 Prima TV 76.000 1,1 3,4
6 Realitatea Plus 53.000 0,8 2,4
7 Romania TV 48.000 0,7 2,1
8 Digi 24 45.000 0,6 2,0
9 National TV 43.000 0,6 1,9
10 Pro Cinema 36.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Xenox Xenox
    Vlad e un serial OK, dar nu face rating ca Las Fierbinti si probabil ca nu isi scoate costurile, de aia e si ultimul sezon. Ar putea incerca sa faca un serial politist, poate ala ar prinde.

    Una peste alta, X Factor si-a luat-o grav si cred ca va fi ultimul sezon. Ar trebui sa faca o emisiune gen iUmor, cu tot felul de afoni, ca sa mai faca rating.
  • Andrei Andrei
    Superstar va avea 4 ediții live în decembrie. Au postat într-un mesaj pe instagram.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    ce s-a intamplat ieri in intervalul 16:30-18:00 si 18:00-19:00 ,ce audiente au scos acces direct si pretul corect ?
  • Iuli Iuli
    Antena1 ar trebui să mute de urgență X Factor după ora 22.
    Cea mai slabă emisiune din România în 2021. Nu înțeleg de ce au mai produs această emisiune, puteau căuta alt format de music.

    Ce audiente a avut emisiunea prețul ce bun și cum a afectat Observatorul 19?
  • Camila Camila
    Proteviestul(a) da si la voi las fierbinți ,mai nou 3 zile pe săptămână, ca daca erau 2 erau nasol stii..
  • Proteveistul(a) Proteveistul(a)
    Era de aşteptat. X Factor nu are nicio şansă toamna asta, e deja patetic cât insistă cu emisiune aceasta. Singura speranță a anteniştilor rămâne Asia Express. Păcat că nu o pot da zilnic

Trimite un comentariu

sus